Indlæg af HamSelv

    Jeg savner et program til at holde rede på mine projekter. Programmet skal kunne f.eks.:


    - kontaktoplysninger for personer der er med i projekter
    - holde styr på hvor langt vi er nået
    - hvem har brugt hvor mange timer på projektet
    - links til hjemmesider på nettet
    - links til dokumenter / regneark på pc'en


    Jeg har forsøgt at tilrette Task i Outlook - men det synes jeg ikke virker. Jeg kører Office 2003


    Er der nogen der kender systemer der kan hjælpe med det - uden at betale en bondegård for et dyrt program?


    mvh
    Viggo

    Hej,


    Jeg er den lykkelige ejer af en Cannon Buble Jet BJ-10S fra den gang man brugte parallel-kabel (hedder det vist nok - de der 5 cm brede stik).


    Kan man få en omformer så printeren kan tilsluttes en USB-port?


    mvh
    Viggo

    Windows eget program ! - joh men den XP Home Ed jeg har er en af HP pre-installeret version - uden sikkerhedkopieringsprogram. Jeg har prøvet at henvende mig til HP og de siger noget i retning af: "Go and get lost!" - Det er derfor jeg søger et andet program.

    Husk nu på alle I fortvivlede fædre - eller måske-fædre eller snart-fædre - at en af de vigtigst begrundelser for at få børn er, at det er et nødvendigt mellestadie for at kunne få nogle børne-børn :clap:.


    Tænk lige lidt over det - og så ellers held og lykke med sutteflasker og bleskift :finger:

    Hej,


    Er der nogen der kan anbefale et godt sikkerhedkopieringsprogram? Jeg kører XP prof (engelsk) på en maskie og XP Home Ed (dansk) på en anden. Programmet skal kunne bruges på begge maskiner - og indlæsning af sikkerhedskopier lavet på en maskine skal kunne gøres fra den anden og omvendt.


    Det handler om sikkerhedskopiering af data på en extern harddisk, som jeg bruger på begge maskiner (dog ikke samtidigt :rolleyes: )


    mvh
    Viggo

    Ja det har jeg men først efter at jeg slettede temp filer (inspireret af noget jeg læste på en Microsoft side) lykkedes det at køre check disk. OG nu virker papirkurven igen.

    Fint nok Burger jeg stopper her - men da du hjalp mig så godt med mine problemer med ejerskab til filerne vil jeg lige give lidt feed back på jeres site:


    Vejledningen i hvor tråde skal placeres er lidt tynd, den bør forbedres. Når en bruger går til vejledningen er det fordi han ikke ved hvor et emne skal placeres. Så nytter det jo ikke meget at få at følgende information:


    "Overclocking & Køling:
    Har du spørgsmål omkring overclocking og køling kan du stille dem her." ;)


    Vejledningen er jo ligesom lig med overskriften. Hvis man ved at ens spørgsmål er omkring Overclocking og Køling, vil man jo aldrig komme på hjælpesiden.


    Nå men nok om det - jeg synes det er en god site I har, og ideen med at 'brugere hjælper brugere' er god. :rules:


    Jeg kommer tilbage, hvis jeg har andre problemer, og så skal jeg nok være mere forsigtig med, hvor jeg skriver. :O


    mvh
    Viggo

    Jeg lagde tråden om papirkurven på Software - og fik at vide at den skulle på Off Topic. Så flyttede jeg her til - og så er det på Software den hører hjemme.


    Kan I ikke lige tage og beslutte jer - eller hjælpe med mit problem. Når det er løst skal jeg nok stikke piben ind.


    mvh
    Viggo

    Fint nok - så flytter jeg over på Off Topic og håber der er nogen der der kan hjælpe.


    FYI - der var indtil fornylig en papirkurv på det drev. Når jeg kører en Disk Cleanup nu på den externe harddisk får jeg at vide, at papirkurven er beskadiget og bliver spurgt "Vil du tømme den?".


    Og når jeg sletter noget på den eksterne havner filen ikke i C-drevets papirkurv. Tidligere havnede den slettede fil i drevets egen papirkurv.


    mvh
    Viggo

    :clap:TAK for hjælp


    Jeg tror du gave mig en tov-ende at trække i. Jeg har XP prof på den ene maskine og XP home edition på den anden. OG jeg er nu lykkedes med at 'få ejerskab' til en folder på XP prof maskinen.


    Jeg kommer tilbage hvis jeg støder på andre problemer.


    Tusind tak -
    :cheers:

    Nej - ikke bevidst i hvert fald.


    Jeg har en mistanke om, at det er noget HP af en slags. Jeg har en HP 7310 printer installeret; men jeg kan ikke finde stedet, hvor jeg kan slette det program, der starter installationen. Hvis jeg lader installationen køre uden at afbryde beder den på et tidspunkt om en CD som jeg jo ikke har.