Indlæg af Manado

    Som de andre har nævnt, så er 720W rigeligt, er for meget hype omkring de større strømforsyninger og er kommet en bølge af overdrivelse af havd der skal til for at drive et system.
    Selvom fx. Corsair laver gode strømforsyninger, så synes jeg det er syndt at erstatte din Enermax især når der er stadig masser af kraft i den.

    Fordele ved Vista hos mig er at jeg får genopfrisket hvor meget jeg nu elsker Linux :)


    Den store hverdags erfaring har jeg ikke, da min stationær har Vista og den eksistere kun til at afspille serier og musik. Men umiddelbart er jeg glad for at Vista er så klar efter installation mht. drivers og opdatering via Windows Update, dog mangler Microsoft lige at tage skridtet fuldt ud hen imod Linux's repository, men kræver tildels så mere open source software til windows platformen.

    Umiddelbart nævner de ikke at 2408 vil yde dårlig i spil, men du må forstå at du må lave en priotering. Spil og billedbehandling er to modsat rettede ting.
    S-PVA, som 2408 prøver dog at opveje for dette ved at benytte en teknologi der hedder overdrive, der giver et lille boost i spændingen således at den reagere hurtigere end PVA paneler. Det er ikke lige så hurtigt som TN+ paneler, men har en langt bedre farvegengivelse.
    Da jeg spillede i sin tid havde jeg selv en af de første S-PVA panel skærme og jeg spillede ganske udmærket på den.

    Tror du snakker om dengang man fandt ud af at en yahoo hjemmeside i et stykke tid havde en fuld version af windowsXP liggende.
    Skal dog der til siges at det ikke er lovligt :)

    Lyder spændende, har I evt. mulighed for at lave reference til bundkort med 780G chipsættet, da denne og 8200 er rivaler på entrylevel og HTPC markedet, så kunne være interessant at se hvordan de stod hver i sær imod hinanden.

    Du burde kunne klare det, den anbefalede temperatur makser ved de 55-60 grader normalt.
    Men jeg synes da helt klart det ville være en ide evt. at smide en blæser ved dem hvis du har mulighed for det.

    hehe, sorry, kunne ikke huske om det var freeware eller ej.
    Findes måske nogle gratis programmer der ude, dog er det at rode i en registerdatabase ikke en ufarlig ting, har haft probs med min PC på et tidspunkt fordi et program fjernede noget forkert, men med pctools oplevede jeg aldrig nogle problemer.


    Men tjek lige din PM

    Har du afinstalleret nogle programmer for nyelig?


    Kan være din registeringsdatabase ikke har det for godt, eneste umiddelbar ide hvis du er sikker på den ikke har vira eller andet.

    Når man tænker over de ekstra Vista tager i RAM over XP, så ryger lidt af fordelen ved 64-bit Vista over 32-bit XP lidt mht. RAM.
    Samtidig har flere test vist at alt over 2GB RAM giver kun minimal ydelsesforbedring (0-4%).

    Handler ikke kun så meget om udseende, men lige så meget om bygningskvalitet. Bedre kvalitet af et kabinet dæmper vibrationer og derved støj.
    Strømforsyning er også et dumt sted at spare, men en M850 er stadigvæk rimelig overkill til det system.
    Raptor harddiskene er hellere ikke så gode igen efter der er kommet godt styr på PMR teknolgien, især i Samsungs F1 model.