Indlæg af lauge

    Hejsa.
    Jeg har det problem at der er en del støj i mine højtalere. Støjen afhænger af hvad pc'en laver. f. eks kan jeg høre når jeg scroller i IE. Støjen er højest når pc'en ingenting laver. Det er både i hovedtelefoner og i højtalere i skærmen, så jeg tror ikke det er selve højtalerne der er dårlige. jeg kører bare onboard lyd, så jeg ved ikke om det simpelthen er lyden fra mit mobo der er for dårlig.
    Nogen der kan hjælpe med at finde en løsning?
    Vil det f.eks hjælpen at købe et USB-lyd"kort" istedet for at køre onboard?
    Hilsen Lauge

    så vidt jeg kan se er de grafikkort allesammen ret dyre. tror ikke jeg vil give så meget for et nyt. Ingen der kan finde noget bedre end 7600gt til omkring 700 kr?

    kan godt se angsigtet. ret godt fanget.
    men er næsten mere imponeret over det andet billede. det ser mega godt ud med den cylinderformede luftboble inde i bunden af dråben... kanon


    Lauge

    Hejsa
    Jeg står og vil købe et nyt grafikkort til min pc. Jeg overvejer at købe et geforce 7600 gt. f.eks.
    link til edbpriser
    Vil lige høre om de 700 kroner er givet godt ud eller om der er andet der er bedre til ca samme pris. Vil ikke give (ret meget) mere end 700 kr for det.
    Håber I kan hjælpe mig.
    Lauge

    Hejsa.
    Jeg kunne godt tænke mig at kunne se DVD-film på min bærbare, men det kan jeg ikke nu.
    Nå jeg sætter en film i siger windows media player:


    "Windows Media Player kan ikke afspille dvd-video. Du skal muligvis justere skærmindstillingerne i Windows. Åbn skærmindstillingerne i Kontrolpanel, og prøv at reducere skærmopløsningen og farvekvaliteten."
    Det siger den også selvom jeg skruer helt ned for opløsning og farvekvalitet, så det er næppe problemet.


    Nero Show Time siger:


    "Pga. patentrettigheder er MPEG-2 indkodning/dekodning/afspilning ikke mulig. Denne funktion kan tilføjes ved at installere DVD-Video tillægsprogrammet."


    Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at se DVD-film på min bærbare, så ville jeg blive glad.
    På Forhånd tak.
    Lauge

    har godt set på den freezer pro. men jeg ville gerne have den skød den varme luft ud af kabinettet og så vidt jeg kan se kan den her kun vende lodret op eller ned på mit mobo. tak for hjælpen alligevel

    Jeg har nu været i gang med lineal og hele moletjavsen. Jeg tror simpelthen ikke den scythe ninja kan være i kabinettet. Der er problemer med mine ram, der er for tæt på, og jeg er i tvivl om den kan være der i højden.
    Er der nogen der har andre bud? eventuelt noget mindre???

    til neiro:
    Den køler ser godt nok lækker ud. den er faktisk ikke engang så dyr fra ny, men jeg ved ikke om der er plads i mit kabinet. den ser STOR ud og jeg synes ikke der er så langt over til mine RAM. tak for svaret


    Til teko:
    Der er godt nok kun en 92 mm blæser i mit kabinet, men jeg tror også at den står overfor en udskiftning. jeg vil ihvertfald overveje en zalman zm f2 til den. Er de (ZM3 og ZM f2) meget støjsvage? tak skal du have.

    Hejsa.


    Jeg søger en støjsvag cpukøler til min athlon 64 3400+ socket 754.
    I øjeblikket sidder der en stock-køler på den. Den er larmer egentligt ikke så meget endda. Først når cpuen bliver varm (ved spil eller andet krævende) begynder den at larme.
    Jeg vil høre om noget af jer har nogle forslag til en (gerne billig).
    Jeg har selv haft set på en Thermaltake TMG A1 CL-P0371, da den er ret billig og samtidig vender sådan at den varme luft bliver sendt ud af kabinettet.
    Jeg ved bare ikke om den passer, da den kommer med et 4-pin stik og kører med PWM. stikket på mit bundkort er kun 3-pins og det har ikke PWM. Kan køleren sættes til alligevel og er den i det hele taget god/stille?
    Håber I kan hjælpe mig med mine mange spørgsmål.
    hilsen Lauge