Indlæg af PimpF

    Jeg så den i fredags og jeg må bøje mig i støvet for effekterne. Man glemmmer helt at de Navi`er er special effects pga. ansigtsudtrykkene er så livagtige.
    Man tror jo at de er virkelige skabninger :-D


    Jeg syntes dog osse at det sommetider blev lige mørkt nok med de 3D briller og min tryne var godt øm halvvejs inde i filmen af de Ray Charles monsterbriller.
    Jeg vil sige af historien er alt for tynd efter min smag og visse steder går tingene lige let nok.
    Mest irriterende er den primitive B-filmsagtige måde Obersten agere på. Jeg syntes osse at karakteren som spiller chefen for hele operationen har en rimelig stor "magt" i starten, for så pludselig at falde ud af filmen senere...Nu vil jeg ikke uddybe de sidste par ting for så kommer jeg til at røbe handlingen...


    4 ud af 6 tweaks :cheers:

    Jeg bruger selv en Mugen på min i5 750. Det er rigtig nok at den er lidt bøvlet at montere men hold da op den køler godt. Min i5 750 kører 3.6 ghz og load temp er ifølge coretemp max 58 grader.

    Det skal ikke være med det smarte OLED eller hvad det hedder, de koster min. 10000 kr. Det skal bare være en almindelig LCD fladskærm med MPEG4, Full HD, 3 HDMI indgange/udgange og 42".

    Jeg står og snart skal bruge en god fladskærmstv. Jeg er kommet frem til at det skal være LCD ( ikke LED eller Plasma ) på 42" og have 2 HDMI udgange samt kunne køre full HD 1920x1080. Billedkvaliteten skal være godt og må max koste ca 6000 kr. Er der nogen der har styr på fladskærme og som vil hjælpe? Post gerne links til test eller hvor de kan købes, på forhånd tak.

    Jeg har en i5 750 cpu samt et Asus P7P55D Pro som jeg godt vil bytte til et AMD Phenom II x4 cpu og bundkort.


    Cpu er ca 3 uger gammelt og asus bundkortet er helt nyt. Der er alt med til cpu og bundkort samt kvittering.


    Grunden til at jeg godt vil bytte er at jeg i forvejen har en i5 pc og vil gerne selv teste det imod et AMD x4 setup.


    Jeg foretrækker at bytte til en X4 955 og et asus M4A79T deluxe bundkort.

    Det er stadig det samme, den starter lige op i et halvt sekund og så sker der ikke mere. Det er første gang jeg futter noget af, men en gang skal jo være den første :pokey:


    Har du fået gang i din pc, Silas?

    Jeg satte et andet bundkort i, og pc`en startede fint op. Nu piller jeg batteriet ud af bundkortet og montere det igen og ser om det hjælper. Men foreløbig ser det ud til at bundkortet er stået af.
    Dvs det godt kunne tyde på at Silasblumes bundkortet også er røget sig en tur...

    Det her er sq noget af et sammentræf...Sønnike vrælede lige over at hans pc slukkede. Der er osse lys i bundkortet men der sker intet når jeg trykker på powerknappen.
    Jeg nulstillede og trykkede på powerknappen.. Blæser på psu drejede rundt et kvart sekund og så skete der ikke mere.
    Nu har jeg pillet strømmen fra og imorgen prøver jeg igen. Starter den ikke op, sætter jeg en anden psu i.
    Det skal siges at cpu som er en I5 750 er overclocket til 3.8 ghz.
    Men underligt at det samme skete for mig her til aften...

    Det er jo ikke et voldsomt overclock du har forsøgt dig med.
    Gav du cpu meget volt eller satte du cpu volt til auto? Efter 45 min. burde den være så meget kølet helt ned, men det tror jeg ikke er problemet. Var der noget der lugtede brændt, for en psu som er futtet af, stinker temmelig meget?