Indlæg af PimpF

    Nu har jeg haft struernet i en uge og jeg må sige det kører rigtig godt. Ingen poblemer overhovedet, har en 1024/256 forbind. til 395 kr. Stabil ping når jeg spiller onlinespil, ved ikke om den er lavere nu end da jeg havde TDC. Eneste minus er at man selv skal betale extra for en emailadd. Det koster 10 kr om måneden, det er sq lidt surt. Så til jer som har mulighed for det, kan jeg anbefale at skifte til Struernet.


    ( NEJ, jeg arbejder ikke hos dem ) ;)

    Nogen der gider fortælle hvordan man trin for trin kan gemme en indstilling der hedder 1024x768 MED 100 hertz med Powerstrip? Skærmen skal KUN køre med den indstilling i CS, i WinXP skal den køre 1280x1024 med 85 hertz. SATEME om lortet ikke gang på gang køre med 60 hertz i 1024x768 istedet. Min skærm kan godt klare 1024x768 med 85 i CS.

    Når min comp er startet op, så er der en fil på skrivebordet med dette tegn ~
    I egenskaber under Filtyper står der kun: fil og ikke andet. Nogen der har en ide om hvad det er?

    fandt ud af det. Men så kommer næste problem: Da jeg fik installeret Win98 og gfx kort driver, så ville jeg slukke for comp for at sætte svinet på plads. DA jeg trykkede på tænd-knappen, skete der intet. Jeg skiftede psu men det er det samme, DØD!!! Hvad kan mon være galt NU???

    Jeg er ved at samle min gamle skodcomp som er en model 7950. Jeg har haft en andet bundkort i Compaq kabinettet og stikket fra on/off knappen passede ikke ned i det nye bundkort, så jeg måtte skære i stikket for at få det til at passe :O Nu kan jeg selvf. ikke huske hvor de 2 ledninger skulle sidde henne i bundkortet for at kunne tænde og slukke skidtet. Så når jeg nu sætter psu èn til, så starter den op, men slukker efter ca 3 sek igen! Lige med undtagelse af 2 gange men da havde jeg pillet en ramblok på 128 sd ram ud??? Dvs at der slet ikke var nogen ram i. Nogen der ved hvor man kan finde en bundkorts manual til det bundkort? Jeg har prøvet at bruge goggle men uden held.

    Bentzin, kigger på det imorgen ( tirsdag ) har haft travlt med CS kampe :D Men jeg skal nok lige poste om det hjalp. Der står SERVICES.exe.

    Jamen, min comp kører sådan set ok når services.exe er lukket, men det er bare irriterende at skulle gøre det hver gang jeg starter comp op.

    Har netop opdateret fra windows update og ja jeg har firewall og antivirus installeret ( Agnitium og AVG )
    Har stadig problemet...

    Hhmm...ja det gør jeg hver gang jeg har startet comp op.


    Nogen andre der ved hvordan man slår det fra så man ikke skal gøre det hver gang man starter comp op?

    I min jobliste der kører 2 programmer med navnet services.exe, 1 under lars og en under system. Den under lars "starter" ca hvert 10 sekund og ved cpu viser den en værdi mellem 11 og 16. Den resultere i at Counter Strike hakker hvert 10 sekund. Hvad gør man for at rette op på den fejl?

    Har et sæt Sandberg Pilotset til salg, nypris 199 kr, jeg har brugt dem 1 gang ( ½ time ). Grunden til at jeg vil sælge dem er at jeg ikke kan lide at de slutter helt tæt til mine krøllede ører. Du kan købe dem for 150 kr.