Indlæg af Alex

    Er ikke sikker på at det er der du har brug for, men T-hansen sælger en lille adapter der splitter en audio-jack til 2 så man kan splitte signalet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af 187Man
    Alex, hvis vi sletter bf2-mappen ved Dokumenter, ryger hans profil ik så? :ohmy:
    Eller kan vi bare hente profilen igen hos EA.com??? :D


    En anden ting, kan hans ældre ati gfx 9800pro 256mb godt bruge de nye ati-driver?
    F.eks ati 8.8 , han har .net frameworks fra microsoft, tænker på at installere CCC´en :D


    Ja og Ja :D


    og aner det ikke med driverne, det står vel på ATi's side...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Har ganske vist ikke fulgt så meget med i Core i7 serien, men CPU'en er jo fysisk større som Stubkier siger... Så jeg kan ikke se hvordan andre bøjler vil hjælpe hvis køleren er for lille til at dække hele CPU'ens overflade? :)
    Eller også har jeg glemt at tænke på et eller andet.


    Det passer nok meget godt, havde ikke lige tænkt på det selv.


    Ja, men skal hastigheden ikke passe til bundkortet? Hvis mit bundkort nu ikke understøtter hastigheden vil den så bare køre med lavere hastighed i stedet? Men i må gerne anbefale nogen med stramme timings etc. og de skal jo kunne oc lidt på intels nye platform.


    Jeg havde tænkt mig at købe en ny køler det er derfor jeg spørger, jeg vil nemlig ikke købe en hvis den alligevel skal skiftes ud snart. Tror i ikke man må kunne købe nogle nye af de der monterings bøjler? Jeg havde tænkt mig at købe en Xigmatek S1284.

    Dette her er mit mobo http://www.giga-byte.com/Produ…_Spec.aspx?ProductID=2631


    Da jeg er godt trætte af mine DDR2 ram vil jeg købe nogle DDR3 nogle, 2x2gb. Men hvilke skal det være? De skal selvfølgelig passe og kunne bruges til mit nuværende mobo og skal gerne kunne overclocke hvis det er nødvendigt med DDR3 ram.
    Da Intels nye platform bruger triple-channel (jeg har ret ikke?) så skal det vel også være muligt at købe en enkelt klods til så det ialt bliver til 6gb
    Og så skal det ikke være et problem at bruge dem til de nye mobo's til Intels Core i7 cpu'er


    Kan i anbefale noget?


    Og kan kølere der er til LGA775 bruges til Intels nye socket?