Indlæg af Alex

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    jov der er... der er Raid bosser, men det er ikke en instance som sådan, det er mere PQ(Public Quests) hvor der er stages ligesom en stor quest for alle.. og de end bosser der kan sku være svære..


    Det ved jeg da godt, men det fungerer jo totalt anderledes.

    I det store hele er det ligesom WoW
    Der er bare 20 classes (3/4 til hvert faction) og så er det ikke noget med raid bosser i end-game det er PvP men gå ind på warhammeronline.com og læs

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL


    o_O? NWN fx. WoW minder på ingen måde om det, men WAR gør. Er godt klar over at WAR er nyt, og at de stadig er igang med at fixe det, men det ændrer stadig ikke på at man sammenligner nu med nu, ikke nu med potentiale.
    Og jo hvis du sammenligner med WoW så er det slow motion.


    Det er også til en hvis del meningen, men giver dig fundstændig ret i at animationer og "the flow" skal forbedres. Siger bare at det slet ikke er så forfærdeligt som i siger det er.

    Det går ikke i slow-motion lol
    Ja det er rigtigt det ikke er så "flydende" som WoW, men devs'ne er klar over det og de 2 sidste patch har hjulpet meget.
    Og det samme som WoW vil jeg nu ikke sige, du skal vist lige kommer længere end til Rank 5. Men det minder meget om hinanden, fundstændig som WoW lignede alle de MMO'er der kom før.


    Warhammer Online, 100x gange bedre.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Det virkede så delvist...


    Jeg kan nu vælge GeForce PhysX under Hardware Device Selection.
    Men under 'Info' står der stadig ''No AEGIA PhysX Processer Installed''
    Er det så bare fordi jeg ikke har et decideret PhysX kort i maskinen?


    Ja det er det står det samme her.
    Kør en af de teste der følger med system software, kan du køre testen i HW mode virker det jo...

    Jeg spiller på Karak-Azgar, core server, sammen med min guild. Andre store guilds såsom Mystical Awakening, Bakery og Eva Vix er også på den server, vi skal bruge nogle gode order players, alle Eva Vix's premades er lidt svære at slå med en pug

    Det virker her, muligvis uden problemer.
    Installerede Vista64bit for lidt over en uge siden, har haft 2 blue screens der sagde Hardware Error, har ikke hørt knas og at vista frøs som du beskriver, men jeg tror at det er creative driveren der er skyld i dette. Havde aldrig dette problem på XP32bit.


    Dog havde jeg min E6750 clocked til 3.2gHz, og siden jeg har sat den ned til stock speeds har den ikke lavet bluescreen, men det er nok bare et tilfælde...
    Blue screens'ne skete helholdsvis i BF2142 og Warhammer Online.
    Vil kører uden overclock på CPU'en i en uge, derefter vil jeg sætte den tilbage til 3.2 og køre orthos i et godt stykke tid og se om det begynder igen.
    Det var vist en længere forklaring her, men du kan jo prøve at bruge dit onboard lydkort i stedet og se om det holder op.

    Så dvs. i vil anbefale at jeg heller køber nogle kvalitets DDR-2 ram?
    Er der nogen der har et godt forslag så? de skal helst være over 800mHz

    Er ved at kigge på nogle DDR3 ram til mit P35C-DS3R
    Det skal ikke være det helt vilde men heller ikke være det billigste value ram der kan fås for penge.


    Jeg tænke på en af disse 3:
    Corsair XMS3 DHX: http://edbpriser.dk/Products/L…859&searchArea=&Soegeord=
    OCZ Gold: http://edbpriser.dk/Products/L…841&searchArea=&Soegeord=
    PDP Patriot: http://edbpriser.dk/Products/L…646&searchArea=&Soegeord=


    Jeg lagde mærke til at Corsairs model kørte med CL9 men hvor stor forskel gør det egentlig til spil? Jeg skal primært bruge disse nye ram til at kunne overclocke lidt mere, da mine Value ram bare ikke vil over de 800mHz ;(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk


    Tror du ikke du skulle holde dine "gode råd" for dig selv når du ikke aner hvad du taler om?
    64 bit vista kræver ikke mere RAM end 32 bit.
    Hvis han havde ahft 1 GB ville der ikke være nogen forskel om han kørte 32 eller 64 bit.
    Jeg er sikker på du mente det godt, men råd som intet har med virkeligheden at gøre fra folk der ikke aner hvad de snakker om gør tit mere skade end gavn. :rolleyes:


    Nu er det faktisk sådan at han har ret, Vista 64bit bruger faktisk mere ram end 32bit ca. 200mb hvis jeg har regnet korrekt.