Arch Enemies søger danske WHO/WAR spillere

  • Arch Enemies er et dansk MMORPG guild, der spiller Warhammer Online – Age of Rekoning.
    Vi går ud fra præmissen at ”numbers makes the difference”, så der er frit optag, så længe at man er villigt til at deltage som et aktivt medlem i guilden, og ikke er egoistisk anlagt.


    Vi syntes at den normale guildstruktur, som vi har oplevet i andre danske guilds, der er udemokratisk opbygget via topstyring og med mange alt for mange passive medlemmmer, hvilket vi finder ganske upassende for et online community, hvor folk melder sig ind for at samarbejde og have det sjovt.
    Det er derfor vores vision, at ændre på den forældet struktur og opfattelse af en guilds funktion. Derfor har vi opbygget et simpelt guildkoncept, der er opbygget på gensidig solidaritet, faste aktivitsdage og en masse demokratisk indflydelse fra medlemmerne i guilden.


    Krav – Hvad vi forventer af dig
    Vi sætter ikke så mange krav til vores medlemmer, men vi har dog nogle regler, som vi forventer du overholder.

    - Søndag og onsdag er guilddage. Hvis man er online, deltager man i guild-relateret aktiviteter, dvs. WAARR i form af raids, RvR eller bare overfalde nogle tilfældige stakler. Manglende interesse i deltagelse på de dage, er udsmidningsgrundlag.

    - Du skal være over 16, kan tale dansk og forstå engelsk.


    - Du skal have et headset med mikrofon. (doh)


    - Du skal vælge et ordentligt karakternavn, med relevans til Warhammer verdenen. Vi spiller på en RPG server, så ikke noget med at hedde Dræbersmølfen, Tuborg eller noget andet åndsvagt i den stil.


    - Du skal gide være med i en guild. Vi gider ikke egoister, der kun vil farme guld og ikke gider hjælpe andre medlemmer, hvis de sidder fast i en quest eller lignende. Hvis du f.eks. aldrig er online på guilddagene eller generelt opfører dig som en egoistisk spasser, så smider vi dig ud.


    - Du skal være villig donere en 5-10 kr. en gang imellem til guilden, så vi kan have teamspeak server. Det vil blive slået op på hjemmesiden, når vi har behov for det.



    Fra vores side – Hvad vi kan tilbyde dig
    Vi kan til gengæld tilbyde dig:


    - Et fedt online community, med en masse sjove mennesker, der gider spille sammen med dig og som deler det samme visionære grundlag.


    - Et guild der bygget op omkring sociale værdier.


    - Et dansk guild hvor der sker noget og med planlagte aktiviteter på guilddagene, i form af selvopfundne scenarier og lignende.


    - Mulighed for at spille rollespil.


    - Mulighed for at slippe for at spille rollespil.


    - Mulighed for at få indflydelse i dit eget guild, hvis du selv viser interessen for det.


    - En masse nye venner og mulighed for IRL aktiviteter.


    - Forhåbentligt en masse medlemmer, så der altid er nogle at spille sammen med.


    - WAARR




    Du kan læse meget mere guilden og også tilmelde dig på http://archenemies.dk

  • Hmm har lige et spørgsmål som jeg tror du kan svare på?
    Er der enlig open beta nu eller er clienten bare blevet lagt ud til download?


    for jeg har skrivet mig op og skal bare lige se om spillet er noget for mig først? :) så kan det godt være jeg gider :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Klienten kan downloades, men OB starter den 7. sept.


    Okay... kan man bare signe sig op på ders hjemmeside og være med i betaen?

  • SÅ ER MAN MED I OB!!!!!!!!


    er på serveren Alarielle !!! :) Name: Eridam



    Server list:


    Server Names for English Servers are as follows.


    Alarielle
    Burlok
    Ellyrion
    Karag Dron
    Karag Orrund
    Karak Hirn
    Worlds Edge Mountains.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22


    Okay... kan man bare signe sig op på ders hjemmeside og være med i betaen?


    ja og nej.. man skal forudbestille spilelt for at være sikker på en plads i OB :D men self er der da flere der kommer ind uden at have forudbestilt det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    ja og nej.. man skal forudbestille spilelt for at være sikker på en plads i OB :D men self er der da flere der kommer ind uden at have forudbestilt det.


    Sjovt nok virkede registreringen af de gratis beta keys langt hurtigere end folk der har bestilt CE / normal pre-order, selv kunne jeg ikke registrere min CE Key, men kunne registrere min gratis key i første forsøg hmm..


    Hvad servere spiller folk på? Spiller selv på alarielle pt. Highelf Swordmaster.