Indlæg af amador

    Jeg skulle lige til at game CS med en ven, så vi besluttede os for at gøre det sammen på en BOOMTOWN server. Altså jeg har downloadet Client Programmet, og logget ind med Succes.. MEN når jeg vil joine en server spørger den: "Do you wish to enter this server #32" noget i den stil.. OG jeg trykker "Yes" også starter den mit Cs og går ind i CONSOL 8o?(8o?(



    Somom den LIGE skulle til at starte noget fis i consol, men NEEEJ.. det gider den ikk.. Nogle Råd?

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    ... Hvad står der i README.TXT ??....


    Der er kein Readme.txt




    MEN NU VIRKER DET FANDME!!! Så et lillebitte TTAARRKK til BerleBurg :))

    Quote

    Originally posted by Getalife


    Lidt offtopic.. men lever pingviner ikke kun på sydpolen?


    Det er ikke nogen pingvin, de kan jo ikke læse!! DOH' :))8o


    Quote

    Originally posted by Berleburg
    Crackfilen skal vist kopieres over i den mappa hvori den oprindelige .exe fil ligger. Denne erstattes så af crackfilen.


    Skal jeg så slette .exe filen? eller bruger den Kraq'en automatisk?

    Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvis spillet er DL'et, ligger der stortset altid en Crack på cd2. Denne ligger i en mappe der netop hedder "Crack" på cd'en.


    Denne Computer -> Åbn "cd 2"


    Men har jeg misset noget, eller er dit spil org.?



    Downloaded, jeg har hørt noget med man skal gøre noget specielt med Kraq'en.. noget med at "føre" den hen mod en genvej eller noget lign. Men det virker ikk :(

    Efter sådan som jeg kan se, har i et problem med MouseLook..


    Når det endelig sker, så SMÆK hurtigt consolen ned, og skriv "MouseLook 1" ALTSÅ KUN DET DER ER INDENFOR "erne



    Prøv :))

    OKAY... Lidt syg metode men den VIRKER 100% (På mig :)) )


    Du finder/henter en Citron, og press saften ud af den, også tager du dit myggestik du har på hånden og lige bruger neglen til at skrabe toppen af, sådan at der er FRI indgang, også dypper du lidt CitronSaft på.. DET SVIDER SOM EN I HELVEDE, men næste dag klør de NON,

    Quote

    Originally posted by Blueshift
    nope men prøv at geninstaller


    -Har jeg gjort, MAAANGE gange :rolleyes:




    Quote

    Originally posted by snuffi
    hvis den er downloaded fra dc++ så skal du lægge den crack ind som ligger på cd2 :D


    Kan du være lidt mere præcis? ligge "Kraq" ind hvor?

    Nogen af jer der ved?, om der findes et program der kan "optage" det der sker på skærmen.. Ligesom Screenshot, bare ScreenMovie eller sådan noget i den stil ?(

    FAndt ud af det :))




    Findes der ikke en side?, hvor man kan downloade Configs, IKKE SCRIPTS f.eks sådan nogle som de screenshots på denne tråds første side?


    Kan godt finde ud af at lave dem, efter at have læst en Engelsk Tutorial Guide :))


    Men tager fandens meget tid :rolleyes: nogle sites?

    Jeg kan ikke spille spillet, når jeg klikker på GTA ikonet siger den enten : Wrong Disc inserted, please insert the Vice City PLAY disc og andre gange siger noget fis af om at der mangler en Mss32.dll fil, som jeg også har liggende i /Vice City mappen :( :]



    ¨
    Nogen der kender til problemet?

    Quote

    Originally posted by snuffi
    dude, ur sick!


    Klam mobil.. EJ RO PÅ :) tager det som en kompliment, Du er jo også KONGEN :)

    Som, i også kan se på mit navn :)) ER jeg er n00b til CS.. ville lige spørge om nogen har nogle "gode" commands til CS. så engagn en hvor hp og ammo forsvandt og chancen for at ramme bedre blev bedre... Nogen har har noget lign. ?


    Og hvad der det der med "Matrix Hoppen" noget med 2 skud fra en "gun" og skift til C4 og hoppe eller noget i den stil? :rolleyes:


    MEN NOGLE "GODE" / "SJOVE" / "SKÆVE" commands?

    CounterStrike Record


    Som i fleste nok er klar over, kan man optage det man spiller/ser i CS.. Men findes der et program der gør det lettere at sætte klippene sammen og redigere???

    NU SKAL I ALLESAMMEN LIGE HOLDE KÆFT?!?!


    Fordi den største n00b her på Tweak (MIG FORHELVEDE!!!) har nemlig CD'EN med den højtærede "mr. oizo" og har også BAMSEN, JA DET ER NEMLIG RIGTIGT... SELVE BAMSEN...!!!


    Og de har også lavet et album der hedder "Analog Worms Attack!" SOM jeg sjovt nok OGSÅ HAR!!! HAAHAH!!!


    Skal lige høre albumet igennem, så kommer jeg lige med "De gode sange!" :))



    [size="6"] YUPDATE ;) [/size]
    De dejlige/skæve/surrealistiske sange kommer her!
    Enjoy! 8)

    • No day massacre
    • Last night a DJ killed my dog
    • The Salad
    • Analog worms attack
    • Miaaaw
    • Og den nok mest kendte: "Flat Beat"