Indlæg af amador

    Ultra Nice, men hvorfor X ?


    Lavede også mit første Casemodding Projekt her sidste uge som også er blevet en lækker Succes :))


    Også gloede jeg lige efter min gamle (LORTE) pc og fandt 5 x 32mb lorte RAM... som jeg klister på "den anden side" hvor bundkortet er fastgjort og laver et "M" ud af det :))... Jeg hedder Mike, og bliver kaldt mimse by friends :))

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Der var en her inde der gættede på at 80% af folks operativsystemer ikke var købt.... Kan det virkelig passe ??... 8o


    Derfor har jeg lavet en lille "nysgerrig-poll"... Det er jo dejligt anonymt, så folk kan jo sætte deres "hak" det rigtige sted...


    Det er muligt at denne poll vil blive lukket af en moderator, men jeg er nysgerrig, så derfor laver jeg den alligevel. :D


    Halløjsa din ROTT :)


    Ja det var mig der skabte det gæt
    Men jeg håber da at ALLE stemmer efter sandheden, og ikke for mange vælger "Mulighed #3" :))


    Quote

    OrigaNALLY posted by the Biggest Noob from Tweak.dk/forum when we got hostile against some bitch i refuse to talk about
    Men jeg tør da sige at minimum 20% af alle Tweak.dk/forum medlemmerne har et "ulovligt" XP...


    Når jeg siger: "Jeg tør da sige", mener jeg det samme som "JEG GÆTTER" det var et RENT gæt..


    Men som der ROTT sagde, er antal stemmer og dem der glor denne tråd er jo :rolleyes:

    Quote

    Originally posted by PLauGe


    Hørt ..


    Star wars er nu også næsten et must have..


    Ja klart! 100% @ STAR WARS :))
    Hender er Amidala er da ikke helt værst! 8o:rolleyes:


    Nævn nogle,!

    JA FUCK HVOR JEG DA HADER DIT ORDVALG...


    "DEN NYE RELIGION".. ffs!, religion har ikke en skid om diskutionen af Warez, jeg kan brække mig over dit klamme "WAREZ 4 ALL" Crap... X(

    Quote

    Originally posted by lars
    Inden i skriver om jeres antipirat religion, så husk.....hvis du tæller det hele sammen, så kan du nu nok ikke se dig fri for at have noget på din pc.


    Personligt syntes jeg du er lam at bruge ordene "Antipirat Religion" da det egentlig er to ord der grammatisk ikke kan sættes sammen..


    Ja at du kommer her og spiller op til en diskution med at "Yeah, WAREZ 4 ALL" (set af mine øjne) syntes jeg også er lamt..


    MEN FORHELVEDE DA, DER ER "REGLER".. ligesom der også er uskrevne regler.. f.eks kunne jeg da også bare spamme hele forummet med lave indslag for at få en højere rank..


    OG SELVFØLGELIG ER DER OGSÅ EN GRÆNSE FOR HVOR LANG MAN MÅ GÅ!


    Altså det sidste indlæg jeg lavede handlede om install af XP som også var brændt.. Men jeg tør da sige at minimum 20% af alle Tweak.dk/forum medlemmerne har et "ulovligt" XP...


    Men vis jeg nu skulle gå over grænsen kunne jeg f.eks spørge om hvorfor fanden mit mIRC ikke vil logge på TMD's servere når jeg skal downloade den sidst nye Tomb Raider film og Hulk.. MEN DET GØR JEG IKK DA DET ER OVER SKREGEN...!


    BTW: Elsker dit PIC Aerial

    Tænkte på, om der exsistere en slags "extra program" til CS.. LAN sådan man kunne skrive flotte beskeder til alle LAN pc'erne :) eller pludselig dræbe en eller KIcke uden at kunne kende alle de "speciele" kommandoer???


    Og vis i BTW har nogle "fede" commands til Skrift Spawn så skriv dem lige :))

    Quote

    Originally created by the Creater of Blaster.exe
    I just want to say LOVE YOU SAN!! billy gates why do you make this possible ? Stop making money and fix your software!!


    Jeg ved ikke med jer, men jeg syntes at sådan en besked her der kan blive "kendt" på verdensplan er SÅÅ FEDT:... Det er faktisk somom at røvrende Bill Gates så hårdt det går ondt X(8o;)

    Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    hvaøh skal man bare vade ned i butikken og købe det eller skal det bestilles over nettet. og hvordan ser en aldi butik ud 8o


    -Du ved det når du ser en :))



    Ej, Netværks Kit'et og de der wireless hørebøffer så da nice nok ud! ;)8o

    Jeg har lige først begyndt at bruge Winamp seriøst, men med de knapper på mit Tastertur.. Har jeg Volume, play/pause, stop og nogle andre knapper... Men hvorfor kan man ikke bruge dem i Winamp?? 8o