Indlæg af amador

    Har valgt den med kicket, (Den uden med "Jeg lærer noget") fordi DET GØR JEG SERIØST...


    F.eks vis jeg lige spiller GTA og politiet er tæt også jeg lige undgår dem siger jeg da også lige for mig selv "FUCK JEG ER GO'"


    Og det vildeste rush er 100% = CS, når mig og gutterne gamer ovre ved mig og vi spiller om Smøgere :))8o

    Quote

    Originally posted by learner


    se på placering og kommando der burde du kunne finde ud af om det er det rigtige.. men du kan jo altid bare slå det til igen hvis det skulle gå helt galt ;)



    tark! ;)
    OKAYY!!!! CASE CLOSED, PROBLEM SOLVED!!

    Quote


    Download.dk / Download.com
    -De er sikkert brødre!! 8o;(
    BTW: Den guide du engang skrev til mig, (via forum) om Dioder forstår jeg 100% nu :) Syntes jeg bare lige du skulle vide.. btw: Får mine dioder på MANDOW... WEEEHHEAAA:.. OG ET BIOHAZARD MOTIV... YEEAAHHHAAA !!!









    Elskværdigt, fandt også et program der hed "Monkey's Audio".. LOL DA hvor mere "DOWNLOAD-MIG-JEG-FYLDER-DIN-PC-MED-KLAMME-REKLAMER-OG-POPUPS" kan et navn lyde.. Og tark for linket :)


    LOVELY ! :))


    Men nu er "Easy CD-DA Extractor" vel ikke sådan et "low budget" program som jeg skal hente fra http://www.download.com vel??? Et lille link please :)

    Har nu endelig fundet noget negativt over WMP, når man flytter AUDIO fra CD til Harddisk bliver det jo gemt som WMP lyd.. OG DET KAN IKKE AFSPILLES I WINAMP??? X(X(X(



    Nogen der lige har opskriften til hvordan man får fixet dette program? eller et program der kan "trylle" WMP's om til MP3 ???

    Quote

    Originally posted by learner
    Gå ned i start tryk kør/run og skriv: msconfig


    så kommer der et vindue frem der trykker du på fanebladet der hedder start/startup længst ude til højre.. og der ka du se hvad der starter op sammen med windows, og slå det fra hvis det der ;)


    NICCEE DER ! :)) Tark tark!



    MEN Hvordan kan jeg nu lige vide om jeg slukker for et eller anden Netværk fuck eller noget.. F.ek vis jeg nu tror at (f.eks) NetW.exe er et Netværks Program eller noget.. og det så ikke er NETweAREreallyGAY-ANDWESHALLSPAMYOURPC.EXE?????????????

    Diablo II LoD
    GTA ViceCity
    Counter-Strike, mest War3 Mod :P
    C&C Renegade
    Og gamer også lide Tiberian Sun, når jeg downloader.. (Tysk Version :)) )

    Altså nu har min PC været lidt igennem med programmer fra Download.com og sådan noget, men hver gang jeg logger på kommer der popups som jeg bare HADER..:! X(X(X(


    • Den ene er "Trial Expired" som stammer fra en Keylogger jeg har hentet fra Download.com. Jeg brugte UNinstall programmet der følgede med den og slettede ALT hvad der havde noget med det at gøre..


    • Den anden er "Stifinder" hvor den pludselig åbner stifinder :rolleyes: , men det har vidst noget at gøre med at jeg har brugt ResHacker til at ændre texten der hvor der står "Start"...


    • Den tredje er hvor den åbner InterNet Explorer, som jeg har INGEN anelse om hvordan jeg kommer af med den. Eller hvordan den overhovet kom :]


    Jeg bruger WindowsXp 8o


    Nogen den kan hjælpe? :rolleyes: håber jeg har været specifik nok..

    Den der med Illegal User fuck, kender jeg intet ved men jeg får den også selv.. Tror sq bare du må finde nogle andre Servere...



    KAn kun anbefale BOOMTOWN... det er sq nice..

    Har stemt nej, fordi det er jo egentlig IMOD SELVESTE "LOVEN" Også vi kan jo ikke have at pludselig kommer AntiPirat Gruppen og finder vores IP og hunter os og nakker vores PC og sætter os i et lorte FÆNGSEL MED KUN 100Mhz PC'er og FUCKING 28,6k FORBINDELSE VEL!!!!!

    Findes der en guide eller et program der viser, hvordan man sætter de rigtige indstillinger til MotherBord.. ?(?(?(


    -Har hentet det her fra Tweak.dk , men syntes det er lidt bøvlet. vil egentlig bare have FAN speed, og TEMP til at virke :]

    Okaay.. prøv at chekke om du er logget ud af HOTMAIL nogle steder, som Messenger eller http://WWW.HOTMAIL.COM og se om du er logget af.. eller skal du prøve at downloade en Connection Update, til trillian..


    BtW: Jeg syntes sq selv personligt at Trillian SuXXor!

    Jeg har et lille spørgsmål vedr. Billede redigering..


    F.eks vis du kigger lidt op kan du se "www.Chippen.dk" banner'et.. Findes der en måde hvor man "indrammer" kun det SORTE.. sådan at billede består af f.eks KUN SMILEY'en og ikke alt "det hvide" ????????


    *Jeg har Paint shop Pro 8.0, så bare fyr en guide af med en masser af ---->'er også er den i hus :]

    Som jeg kan se i dette exsempel:
    http://sensei.homepage.dk/screenshot4.jpg
    og i mange andre, er ens skrivebords Ikoner på en måde "flyttet" oveni Samurize Config'et.. Hvordan gør man det? for når jeg prøver at trykke mit Icon oveni mit Config, bliver ikonet til et "NEJ" ikon :( HHVVOORDAAN ?


    Og, kan man lave billeder (Jpg,bmp) om til PNG billeder, for når jeg prøver det. Får jeg bare lort tilbage i hovedet.. :-/ Kan man det med Paint Shop Pro? og Paint?