GTA, ViceCity

  • Jeg kan ikke spille spillet, når jeg klikker på GTA ikonet siger den enten : Wrong Disc inserted, please insert the Vice City PLAY disc og andre gange siger noget fis af om at der mangler en Mss32.dll fil, som jeg også har liggende i /Vice City mappen :( :]



    ¨
    Nogen der kender til problemet?

  • Quote

    Originally posted by Blueshift
    nope men prøv at geninstaller


    -Har jeg gjort, MAAANGE gange :rolleyes:




    Quote

    Originally posted by snuffi
    hvis den er downloaded fra dc++ så skal du lægge den crack ind som ligger på cd2 :D


    Kan du være lidt mere præcis? ligge "Kraq" ind hvor?

  • Hvis spillet er DL'et, ligger der stortset altid en Crack på cd2. Denne ligger i en mappe der netop hedder "Crack" på cd'en.


    Denne Computer -> Åbn "cd 2"


    Men har jeg misset noget, eller er dit spil org.?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hvis spillet er DL'et, ligger der stortset altid en Crack på cd2. Denne ligger i en mappe der netop hedder "Crack" på cd'en.


    Denne Computer -> Åbn "cd 2"


    Men har jeg misset noget, eller er dit spil org.?



    Downloaded, jeg har hørt noget med man skal gøre noget specielt med Kraq'en.. noget med at "føre" den hen mod en genvej eller noget lign. Men det virker ikk :(

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Downloaded, jeg har hørt noget med man skal gøre noget specielt med Kraq'en.. noget med at "føre" den hen mod en genvej eller noget lign. Men det virker ikk :(


    Lidt offtopic.. men lever pingviner ikke kun på sydpolen?

  • Crackfilen skal vist kopieres over i den mappa hvori den oprindelige .exe fil ligger. Denne erstattes så af crackfilen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    Lidt offtopic.. men lever pingviner ikke kun på sydpolen?


    Joh, de gør de vist kun...


    Hvorfor hedder det så nord- og syd-polen ?.... Har polen ejet dem engang ?..... Hmm.... *G* :] Ej, jeg kender godt svaret på det dumme spørgsmål. *G*

  • Quote

    Originally posted by Getalife


    Lidt offtopic.. men lever pingviner ikke kun på sydpolen?


    Det er ikke nogen pingvin, de kan jo ikke læse!! DOH' :))8o


    Quote

    Originally posted by Berleburg
    Crackfilen skal vist kopieres over i den mappa hvori den oprindelige .exe fil ligger. Denne erstattes så af crackfilen.


    Skal jeg så slette .exe filen? eller bruger den Kraq'en automatisk?

  • Crack består selv af en .exe fil. Med samme ikon som den der er i spilmappen til at starte med. Den hedder det samme. Dvs. hvis du fører Crack'en over i spilmappen vil den spørge om den skal erstatte den oprindelige. Dette skal du svare ja til.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless