Indlæg af SShadowS

    Quote

    Oprindeligt indlæg af don mygger
    du skal kikke på Løftehøjden og ikke liter i time.
    om du bruger 8mm ID eller 12mm ID er stort set ligegyldige for tempen ville være den sammen, så det er en smags sag om du er til tynde aller tykke slanger


    Hvis man kun køler CPU og gfx så ja, men da jeg kølede cpu, nb, sb, 2x mofset, 2x ram og 2x GFX så hjalp det en del at bruge 12mm i stedet for 8mm.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Stoner55
    Nu kommer BF3 snart så jeg skal have en ny computer. Jeg har ikke kigget efter nyt hardware i meget lang tid og vil derfor meget gerne have noget hjælp til hvad jeg skal købe.


    Eneste krav til denne computer er at den skal kunne køre BF3. Jeg skal kun bruge computeren igen skærm, tastatur eller andet. Kan man få noget ordentligt for 5.000 - 6.000


    Du kan ikke få en pc til de penge der kan køre spillet i 2560x2048 med AA og AF på 16 med en minimum fps på 60. Du skal højere op.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af zizo
    er det kun cool cash eller er du muligvis intra i at bytte cpu ram og med en hp bærbar der er ca 1000 -1200 værd ??? og så evt med de 2 styk Striker II Formula og hvis du har noget køler der passer der til ???? gerne vand køling ???? :)


    Kun cash, har købt nyt.


    De to Striker II Formula kan følge med. Dog sælges de som defekt (Begge to skriver info i det lille display med en CodeInit fejl, men gider ikke bruge tid på at løse den)
    Der kan følge både original køler samt komplet vandkøling til NB, SB samt Mofset hvis det ønskes.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Baloo


    Den der cpu er allerede oppe i 500 kr på hwt kan ikke forstå sælger ikke opdatere sin tråde med bud når han nu vælger at sælge flere steder. :boxed:


    Da det allerede var skrevet af Zizo så jeg det ikke nødvendigt. På denne måde kunne jeg også se hvem der egentlig læser hvad der står. :)


    Følgende noteret:


    2 stk. Aquacomputer Ramplex Copper
    150pp
    HWT


    RAM
    200pp
    HWT


    CPU
    500PP
    HWT


    Første der byder 800 for ram plus CPU får det med det samme.
    Ellers er deadline på det hele stadig tirsdag.

    Følgende dele sælges uden kvit da det alligevel er over 2 år gammelt.


    Sælger følgende hardware:
    Q9450
    Har kørt 4Ghz 24/7 med vandkøling, er utrolig stabil.


    Kingston HyperX PC2-8500 4x2 GB
    Uden heatspreaders (Følger med heatspreaders seperat)


    Sælger følgende vandkøling der har sat på et Striker II Formula, passer dog på andre også:
    EK-NB S-MAX - Acetal
    http://www.ekwaterblocks.com/s…s/ek-nb-s-max-acetal.html


    EK-SB Striker 2 Formula - Acetal
    http://www.coolerkit.dk/ek___s…rmula___acetal-p-952.html


    2 stk. EK-MOSFET ASUS 3a - Acetal
    http://www.ekwaterblocks.com/s…osfet-asus-3a-acetal.html


    2 stk. Aquacomputer Ramplex Copper
    http://shop.aquacomputer.de/pr…guage=en&products_id=2292


    Det befinder sig nær Herning og alle dele starter hver med et HBO på 50.


    Afhentet trumfer PP.


    Kører på HOL, Tweak og HWT.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    har ikke genmonteret endnu, men ved 3.6ghz faldt temp på core 1&2 fra 60 ved 20% load til 50c ved 40% og core 3 holder sig 10c under det ved ca 10% mere load, mens core 4 er 29c ved 30% og max 45 ved 80%


    ...dvs en klar forbedring, og lavede et hul mere i siden til en 120mm blæser der puster luft direkte ind foran radiatorens blæser....det hjalp meget..


    er der en måde i windows 7 hvor man kan sætte fx core 3 til at være primær til windows og core 4 til primær i gaming, og resten deles ud på core 1 og 2 ?


    Ja, men det vil KUN fucke ting op og få det til at køre langsommere.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af snoby
    Well jeg er klar over at samsung galaxy II er en fed telefon, ville bare vide om der kom en videre udvikling af den nu her?


    Har du overhovedet tjekket Samsungs hjemmeside? Der står alt om det.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af snoby
    Det er jo altid trist at købe en telefon og så kommer den nye udgave lige efter. Ville svare til at købe Iphone 4 nu....


    Ja hvis man VIL have det nyeste så er man på skideren, men den man allerede har bliver jo ikke ringere fordi der er kommet en anden.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af snoby
    Noget der kan fortælle mig hvorfor man skal købe Iphone istedet for en android telefon eller omvendt?


    Se i en af den 100 andre tråde om emnet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af highjumper
    ja er enig, men den anden måde er også en vej at tage, men måske lidt mere indviklet som du siger, men denne tråd er ikke lavet til at diskutere på ;) så lad os droppe det her :)


    Du må helt klart forveksle chipset med bios, for alle bios'er er spærret pr. standard fra fabrikken til kun at tage software fra bundkortproducenten. Dette kan omgåes med lidt HEX magi men det er ikke noget du bare lige gør.


    Det vil ikke hjælpe med en router selv, for det er jo den anden som ikke er sat op efter hans spil. Om du sætter 10 op efter den, så vil den første jo stadig være forkert.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Jamen bruger du så også Gmail gennem Google Apps? Jeg troede også det var så nemt, men man får ikke lov at sende emails.. Man kan godt læse dem dog


    Jeps, er du HELT sikker på du har sat alt helt ligesom i guiden? Evt slet kontoen i Outlook og tast det hele ind igen. Kan være der er noget du har overset.

    Jeg ville lige høre hvilke sjove email adresser folk har.


    Har Admin en god måde at poste email adresser på forummet uden de bliver spammet senere? Skal det skrives i en

    Code
    1. email@adresse.dk

    f.eks.?


    Kan godt starte med nogle af mine:
    [Blocked Image: http://safemail.justlikeed.net/e/1386499ba18a9389b2b74d65be175d7b.png]

    Code
    1. l@me.dk


    [Blocked Image: http://safemail.justlikeed.net/e/1120b6c643e728d4b08eafcbce0d2458.png]


    EDIT: Ændrede lige måden jeg skrev dem efter tip fra Juice. Dog ville den hjemmeside ikke æde "lame" mailen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Werkmeister


    Virker stadig lidt mærkeligt, da ASRock siger at de understøttet til at kunne det...
    Medmindre flashen har gjort at de nu er understøttet til overclocking?


    Er nok mere fordi du har sat for stramme/slet ikke sat timings eller forkert spænding.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Werkmeister
    P.s.: Jeg synes dit brugernavn virker bekendt... HOL.dk?


    Også der... Men startede her.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Werkmeister
    Og nu til spørgsmålene:
    - Kan de bukkede, men reparerede tråde, have noget at sige før og fremover?
    - Hvorfor dælen virker skidtet først efter jeg flashede UEFI?
    - Stil mig nogle spørgsmål!



    - Kan de bukkede, men reparerede tråde, have noget at sige før og fremover?
    Kan måske, men det vil være ren gætværk om det vil give problemer.



    - Hvorfor dælen virker skidtet først efter jeg flashede UEFI?
    Havde intet med dit Flash at gøre, det var sikkert dine ramindstillinger der bremsede maskinen.



    - Stil mig nogle spørgsmål!
    35+7=?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Efter at ha læst MEGET på ssdreviews, så er jeg nu over i noget Vertex 3 / Max IOPS...... En Joker kunne være Intel 510.


    Hvad siger I ?


    Ville også være dem jeg ville hælde imellem.