Indlæg af Blackmax

    oplevede en af mine venners skiver som der lige sagde kapuf i hans drev det var så godt nok ikke NFS men C&C Yuri som der lige fik et spat og smadrede hele hans DVDrom hehe da jeg med megen baksen fik drevet ud af maskinen var låget og siderne total bulet

    hejsa jeg står og mangler hjælp til en betaling via paypal efter som jeg ikke selv har plastickort søger jeg en som der vil være behjælpelig med en indbetaling jeg overfører de nødvendige penge til din konto og så skal de så bare videre føres igennem paypal


    Vi snakker om $12 USD = ca 63DKR og skal naturligvis nok betale en evt bekostning af overførslen, vekslen osv


    er der nogle som der kan træde til og vil hjælpe så kan i fange mig her =) eller på
    atomicblast50(a)msn.com som også er til min MSN


    på forhånd tak


    Blackmax

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Jeg har en rulle med flere hundrede nvidia klistermærker. :T MEn intel mærker har jeg også, div grafikkort mærker, og sikkert andre :T


    Og ja de fåes også i metal. Noctua plejer ha dem i metal.


    Jeg er meget interesseret i ja 5x Intel Core2Duo 5x Nvidia hvis du har 5xWinXP og 5xWin Vista


    hvis du har eller kan få: Club3D, coolermaster, eVGA, Kingston (eller bare "HyperX" logoet)


    Jeg håber at det er de originale klistermærker som du har :)


    nævn en pris mester

    Hejsa igen igen


    Ja jeg vil så gerne købe nogle af de dersens s*tans små klistermærker man tit får med hardware


    Som feks Core2Duo, Club3D, Coolermaster, Designet for WinXP / Vista, Nvidia, Evga og og og og og


    Søger alt muligt :)


    underlig request må man nok lige sige :crazyeyes:



    Blackmax

    Jeg har så et andet problem men som der faktisk også kan gå ind under her jeg har installeret mit Carbon og div opdateringer så plejer jeg lige at genstarte for en god ordens skyld så isætter jeg min DVD-skive og spillet starter op med EA logoet og når skærmen så skal skifte til næste sekvens (sort billede) hænger maskinen bare der er intet jeg kan gøre stille op what so ever så må resetten lige motioneres lidt har snakket med EA om det og de ved heller ikke hvad problemet er ?!


    har i oplevet det eller er det bare mig




    Fejlen er fundet det var min firewall som der blokkede gav den fuld adgang og så virkede det

    Hejsa tweakers


    Har mit Chieftek Dragon Full Tower til salg
    Det er ikke moddet på nogen måder altså nul rude og kæmpe udskæringer det er hel standart
    der mangler 1 dækplade til 51/4 drevene og 1 dækplade til diskette drev ellers er resten komplet
    Kabinettet har lidt brugsridser hist og pist men ikke noget alvorligt


    Kabinettet skal væk inden December...


    Jeg ser helst at det bliver afhentet tæt på Kolding
    Kabinettet vejer 19kg og kan sendes med PostDK for 110kr


    Prisen tænkte på en små 450kr


    der er billeder und alles her:


    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52721133


    Blackmax