Need For Speed Carbon - Går ned

  • Jeg har et problem med mit spil Need For Speed Carbon ! Jeg har fået det installeret osv. og kommer ind, men når jeg skal til det første løb efter man har hørt alt det man kan i spillet osv. så går det lige lidt tid efter man er begyndt at køre, så går den i hak, går ud på skrive bordet også kommer den med fejl!


    Hvad kan det være? , er godt irriteret af det

  • er det normal version eller Black Edition vi snakker om?


    normal versionen er v1.0 og Black Edition er v1.2 men du kan altid prøve at downloade den nyeste patch til NFSC se om det ik løser dit problem eller en ny driver eller den nyeste DX9.0c version.

  • Jeg har så et andet problem men som der faktisk også kan gå ind under her jeg har installeret mit Carbon og div opdateringer så plejer jeg lige at genstarte for en god ordens skyld så isætter jeg min DVD-skive og spillet starter op med EA logoet og når skærmen så skal skifte til næste sekvens (sort billede) hænger maskinen bare der er intet jeg kan gøre stille op what so ever så må resetten lige motioneres lidt har snakket med EA om det og de ved heller ikke hvad problemet er ?!


    har i oplevet det eller er det bare mig




    Fejlen er fundet det var min firewall som der blokkede gav den fuld adgang og så virkede det

  • Jeg ejede NFS Carbon i ca. 3 måneder og nåede at gennemføre 90% af spillet indtil det virkelig gik galt.
    Det der skete er at i mange af banerne er der i uhyr mange tilfælde at spillet laver fejl og går ned, samme sted i de enkelte baner hver gang.


    Jeg gik en tur på EA's NFS forum for at se om jeg var den eneste men kunne hurtigt finde minimum 20 selvstændige tråde der omhandlede præcist mine fejl.


    Det er uden tvivl det absolut mest fejl skrevne stykke software jeg nogensinde har smidt penge efter!
    -de fejl jeg havde var ikke relateret til computeren som sådan, men til selve koden spillet er skrevet i bare er gennemhullet som en si.


    Det blev solgt og jeg fik aldrig gennemført det, på trods af spillet er super fedt så længe det rent faktisk kan spilles...


    Skal lige siges at jeg prøve på 3 forskellige computere, med tre forskellige styresystemer men alle med samme resultat.



    Det her hjælper dig nok ikke meget, men hvis den er helt gal så er det ihvertfald ikke dig den er gal med - prøv at søg i NFS foraet på EA's side og se om nogen har samme fejl som dig.

  • Har gennemført det 2 gange nu, og har ikke haft skyggen af problemer. Har også den normale version, er dog opdateret med nyeste opdatering.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Mit nfs carbon duer heller ikke mere. Men det er også kun fordi at cd'en er revnet :T


    lol fik skiven nos hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackmax


    lol fik skiven nos hehe


    Næ cd'en er bare revnet. Var også inde der hvor jeg købte spillet. Men de vil ikke bytte spillet om.
    Har også oplevet at cd'en til NFS underground det første sprang i luften. Jeg fik så byttet det spil til et nyt :D

  • oplevede en af mine venners skiver som der lige sagde kapuf i hans drev det var så godt nok ikke NFS men C&C Yuri som der lige fik et spat og smadrede hele hans DVDrom hehe da jeg med megen baksen fik drevet ud af maskinen var låget og siderne total bulet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Blackmax
    oplevede en af mine venners skiver som der lige sagde kapuf i hans drev det var så godt nok ikke NFS men C&C Yuri som der lige fik et spat og smadrede hele hans DVDrom hehe da jeg med megen baksen fik drevet ud af maskinen var låget og siderne total bulet


    Har prøvet nøjagtig det samme, bare med en DVD film. Ringede til firmaet jeg havde købt drevet fra, og de sagde jeg bare kunne beholde det, da det var selvforskyldt :boxed:

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE