K: klistermærker

  • Hejsa igen igen


    Ja jeg vil så gerne købe nogle af de dersens s*tans små klistermærker man tit får med hardware


    Som feks Core2Duo, Club3D, Coolermaster, Designet for WinXP / Vista, Nvidia, Evga og og og og og


    Søger alt muligt :)


    underlig request må man nok lige sige :crazyeyes:



    Blackmax

  • Er det normal tykkelse vi snakker om kender jeg et sted ? :) men hvis det er sådan nogle små irriterende sataner der sidder på en bærbar når man køber dem vil jeg slet ikke hjælpe dig :P de er P**** irriterende

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chumblet
    Måske kan de her bruges:



    http://cgi.ebay.com/10-pc-Inte…ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem



    De kan sagtens bruges men jeg har desværre ingen mulighed for at købe ud af landet derfor søger jeg mærkerne herhjemme


    Dude det gør ikke noget at de er tykke eller tynde men de skal bare være de små irreterende klistermærker mener faktisk også at du kan få dem i metal

  • Jeg har en rulle med flere hundrede nvidia klistermærker. :T MEn intel mærker har jeg også, div grafikkort mærker, og sikkert andre :T


    Og ja de fåes også i metal. Noctua plejer ha dem i metal.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet 2 gange, sidst af Artisan ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Artisan
    Jeg har en rulle med flere hundrede nvidia klistermærker. :T MEn intel mærker har jeg også, div grafikkort mærker, og sikkert andre :T


    Og ja de fåes også i metal. Noctua plejer ha dem i metal.


    Jeg er meget interesseret i ja 5x Intel Core2Duo 5x Nvidia hvis du har 5xWinXP og 5xWin Vista


    hvis du har eller kan få: Club3D, coolermaster, eVGA, Kingston (eller bare "HyperX" logoet)


    Jeg håber at det er de originale klistermærker som du har :)


    nævn en pris mester

  • uha win klistermærker kan jeg ikke klarer, men jeg kan da lige samle et par stykker i løbet af ugen, så kan jeg skrive til dig hvad jeg har. ? :clap:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().