Indlæg af Blackmax


    Ja det kunne jeg se tror jeg må hoppe af ved PC'en da jeg kan se at jeg ikke har for mange kr at gøre godt med men psp spillet står jeg ved

    hejsa


    Som overskiften siger hvad kan sådan en være værd...
    Den har sammenlagt kun kørt en dags tid (extern disk)


    Navn: Western Digital
    Model: WD3200JB-KFA0
    Drive Parameters: LBA 625142448
    Kapacitet: 320Gb
    Type: Pata / Ide



    Vil tro den er 6 mdr gl.
    Har Kvitt på den et sted.
    Gav selv 799,-


    Blackmax


    ---

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tunfisk
    150 for spil er måske lige i overkant da det kan købes for 197.-


    Med fragt?


    vil nærmere siger 75-100 kr for spil?
    i hvert fald 75 budt for spillet :D


    80pp

    Hejsa Tweakers


    Jeg søger et:


    Asus N6800GT Extreme 256Mb DDR3 2x DVI kortet er blåt og har en stor gul kasse med en mand udenpå som der ser ud til at slås


    Blackmax

    jeg kan ikke finde det på nettet men kortet hedder Pinnacle PCTV 5 SE det er rødt print og har flg: tilslutninger bagpå:


    Antenne
    Audio Out:(lyd ud som skal i lyd ind bag på maskinen)
    Comp. (Gul stik)
    S-Video


    Driver CD.


    Kortet virker som det skal og jeg kan også se at der er noget nyere software ude til den =)

    Jeg skal lige have det gravet frem så kan jeg da finde et link når jeg har det fulde navn på det prisen kan vi snakke om men ikke mere end en hund vil jeg tro


    jeg graver det lige frem

    hejsa


    Så smider jeg lige en "annonce" herinde...
    Har et stk. Pioneer VSX-804RDS Surround Forstærker/ reciever stående som jeg gerne vil have vurderet og solgt (evt.)


    Jeg har ikke rigtig kunne finde meget info om den ...


    Den har Dolby Pro Logic, 5.1 Kanaler, 2x120W front, 5x90W på alle kanaler ca., loudness funktion, bass/ treble samt balance just. på front, tuning på drejeknap m.m
    Spiller faktisk rigtig godt.


    Billede:
    http://peecee.dk/?id=66022
    *Billedet er ikke min forstærker, men billeder af min kan uploades hvis intra*


    Fjernbetjening er ikke med da jeg købte den i sin tid som defekt uden og har ikke nosset mig sammen til at finde en til den.


    Det skal siges at den har en mindre bule på højre side i bunden i sideskjoldet, den er renset men ikke gennemblæst så lidt støv er der endnu


    Hvad kan den være værd ??
    Havde sådan forestillet mig et sted mellem 2-300 kr måske?!


    Men byd endelig


    glæder mig til svar


    Blackmax


    **OBS Denne tråd kører også på Tweakup.dk OBS**