VPU Recover

  • Hej
    Når jeg spiller Spearhead online fryser billedet pludselig og jeg kommer på skrivebordet, hvor der står fejlmelding : VPU recover har nulstillet grafikaccelreatoren - send /send ikke.


    Trykker ok og går tilbage i spillet - sommetider længe uden noget sker - andre gange kommer det hurtigt igen:(


    Har prøvet forskellige Ati drivere uden held
    Har brugt Ati afinstallering hvergang


    Maskine: 3ghz pentium4 1024 ram
    RADEON X600 grafikkort
    Asus P5GD1 Pro Motherboard


    Er der nogle der har forslag?????



  • har du tjekket at dit kort ikke bliver for varmt. Vpu recover er nemlig lavet til at reagere hvis dit kort bliver for varmt

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • VPU Recover er bare lavet for at fucke folks gaming op. Gå ind i grafikkort indstillingerne ved at højreklikke på skrivebordet -> egenskaber -> instillinger -> avanceret -> derinde et sted.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    VPU Recover er bare lavet for at fucke folks gaming op. Gå ind i grafikkort indstillingerne ved at højreklikke på skrivebordet -> egenskaber -> instillinger -> avanceret -> derinde et sted.


    Det har jeg prøvet, så låser det hele - og reset er det eneste at gøre.


    Det med varme ???? hvor ser jeg det .
    Har installeret everest pro men synes ikke jeg kan se varme på grafikkort kun cpu motherboard og aux



    Tak for hurtig melding :)


  • Du kan fx se om det er varme ved at åbne vinduet og/eller tage kabinetsiden af.


    Er du kun når du spiller SH (Evt. online) at det sker?

  • Du kan fx se om det er varme ved at åbne vinduet og/eller tage kabinetsiden af.


    Er du kun når du spiller SH (Evt. online) at det sker?


    Ja det er kun når jeg spiller SH online - og er på teamspeak samtidig - mystik
    Motherboard og CPU er højst 45 - 55 grader og aux max 35 - 45 grader