Indlæg af _WHAT_

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Det tror jeg såmænd nok det er.
    Da de fremviste deres content aware fill, kom det efterfølgende i CS5.
    Så der er vel stadig en chance for at det kommer i CS6..


    Der gik nu noget tid fra det aller første kig på content aware til cs5 :)


    Adobe har siden præsentationen indrømmet at billedet af personen var bluret i ps. Hvis de selv laver blur er den også nem at fjerne igen så lad os se :)


    Tror ikke vi ser det til april næste år og lets face it content aware er da også LANGT fra så blæret som det så ud til i første omgang :)

    Når vi snakker crop kamera som 400D så ville jeg kigge på et Canon 17-55 F2.8 IS istedet for de nævnte her. Du skal huske at din brændevide bliver forlænget med 1.6 og der bliver 24 og især 28 mm bare for meget i den brede ende. På dit kamera kommer en 17-55 til at svare til 27-88mm hvilket er et rigtig pænt område.

    Har lige testet med google løsning og det virker egentlig ok hvis det er en bestemt side man vil på.


    Den løser dog ikke problemet hvis du f.eks. besøger en side hvor der er embedet et youtube/vimeo klip. Du kan godt komme på siden, men video klippet vises ikke da der er lukket for siden de kommer fra.


    Mest optimale ville nok være en løsning med en god proxy der bare kan tilføjes i browseren, men er lige med at finde en god, stabil og sikker proxy....

    Problemet med hidemyass er at den er også er blokeret. Det er alle den slags sider som jeg har kunne finde. Så det jeg mangler er en måde at lave min egen som er password beskyttet. Så vil den ikke blive fundet og lukket :)

    Meget kort så vil jeg gerne have sat en proxy op i som jeg kan logge ind i via en web side.


    Altså jeg går ind på blabla indtaster brugernavn/pass og browser så den vej igennem.


    Nogen der har en nem løsning på dette ??? Skal kører på en windows maskine.

    Hvis du alligevel ikke vil bruge de funktioner RAW formatet byder på så er der så sandelig ingen grund til at bruge det, tvært imod faktisk.


    Jeg kan godt se at det begynder at blive meget svært hvis du vil have et program til at kigge i mapperne med.


    Der er jo ikke noget i vejen for at lave dine albums som mappestruktur også bare kigge dem med almindelig pictureviewer.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Hej Theis,


    Super flot billede, her passer det super at det hele er skarpt, det hele spiller sammen med damens tatoo og bladene..


    Tak tak Henrik :)