Indlæg af _WHAT_

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Any newz _WHAT_?
    Maverick: Må være tæt på den uheldigste.. Men du kender jo historierne :)


    Hvis ikke noget hjælper, må jeg købe et ældre brugt Canon som jeg kan låne skruerne af..


    Jeg nåede ikke derud i dag, men planen er jeg kører imorgen. Min 1d'er trænger satme til en rensning :)

    WP7 kunne sikkert være sjovt men der er bare alt for mange mangler i det endnu til at jeg skal ud og kigge på det. Flere af tingene virker i US men er lukket herhjemme. Bare det at de ikke har app market er jo at skyde sig selv meget voldsomt i foden.


    Hvordan de kan lave et helt nyt mobil os også ikke have multitasking med som standard magter jeg heller ikke at forstå.


    Så indtil videre ser jeg for mange fod fejl i deres system og holder mig til adroid.


    Kan være på lang sigt at det bliver interesant.


    De er ellers i fuld gang med at promovere det. Jeg så et afsnit af den amerikanske serie Bones i går hvor der blev brugt en WP7 telefon og der var vist ingen tvivl om det var product placement.

    De må sgu kunne hjælpe dig ellers er der vist ikke rigtig nogen der kan.


    Du kan evt prøve og se om du kan finde en skrue som er beregnet til noget andet der passer men det er nok ikke nemt. Skulle ikke undre mig om de har valgt en eller anden obskur størrelse bevist.


    Kontakt Visual Service igen og sig at du har et objektiv der skal laves og det eneste der mangler er en skrue hør hvad det koster at få lavet. Latterligt hvis de ikke bare vil give dig en skrue, men skulle du ende med at betale et par hundrede så er det da billigt for at rede sådan en optik.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SShadowS
    Ellers sig til, så kan jeg lave en account til dig på min vpn server du bare kan bruge.
    Det er super simpelt og kræver ingen ekstra programmer udover den inbygget vpn client i Windows.


    SShadowS det må du meget gerne for jeg kan sgu ikke få det lort her til at kører med ssl :(

    Det er sgu vist nærmest umuligt at hitte ud af hvordan sådan noget virker :(


    Sgu egentlig utroligt der ikke er lavet en nem løsning til sådan noget må sgu da være andre der kan bruge det :(

    Serveren kører windows.


    Jeg har faktisk fået sat en proxy op nu. Ved hjælp af noget apache server og cgi script. Nu skal jeg så bare have styr på at få den til at kører ssl.


    Det betyder ikke rigtig noget med forskellige apps jeg skal bare kunne hoppe på nogle sider som er lukket ned på netværket.

    Jeg har en server stående derhjemme. På den vil jeg gerne have en privat proxy kørende som jeg kan logge ind på og benytte når jeg befinder mig på forskellige netværk med min bærbar.


    Nogen der har erfaring med noget der nemt kan løse det +??

    Super at se noget fra dig henrik og tillykke med den 3. i rækken :)


    Jeg er helt enig i skyggen ved bh'en, jo tættere på du for din lyskilde jo blødere vil den blive så det er bare med at have den lige uden for billed rammen.


    Det billeder er på ingen måde redigeret. Det er sat ned i størrelse men det er alt hvad der er gjort ved det :)


    Ja der er kun et billede havde egentlig forsøgt at sætte flere ind men det ville tweak ikke lige med til ved ikke hvorfor, men jeg havde ikke tiden til at rode med det :)


    Ja det er et monster skybrud som var ude over havet der kan ses på de første billeder. Enormt imponerende kontrast :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Mangler det ikke på min 28-75, synes billederne er skarpe nok, og på min 75-300 er det godt nok dejligt at have, men som sagt synes ikke det er så slemt i det korte ende :) Men det er jo hvad man bedst kan lide fra person til person :)


    Hvad man kan lide og nok også under hvilke lysforhold man skyder :)


    Hvis is kan rede et skud for mig nede på 1/10 sekund så er det sgu fjong og i det område kan vi sgu alle ryste lidt - parkinson eller ej :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    Selvfølgelig hjælper det ved kortere brændevidder, men ville mene det ikke er nødvendigt ved 70 mm :)


    Det vil jeg klart mene det er. Ville godt nok savne det hvis det forsvandt i den korte ende af min 70-200 og jeg ville også godt betale for at få det i en 24-70 f2.8 det ville være super :)

    Canon har ikke annonceret en ny 24-70L i forbindelse med photokina så vi ser den ikke lige med det samme. Næste omgang bliver omkring februar hvor der kan være en chance.


    Ville være super hvis Canon fik opdateret den til samme kvali som den nye 70-200 og IS ville da være guld værd. Det med at det kun hjælper ved længere brændevidder er vist lidt en myte :)

    Fin lille gåtur både den i har taget og den i skal ud på :)


    Må sgu være spændende kunne være man skulle overveje det.


    Lille foto tip når i tager de store vider så prøver og find en ting der kan være i forgrunden. Det giver en fornemmelse af dybde og gør billedet meget mere internesart for øjet.


    Fedt i deler billederne med os herinde.. udvælg et par stykker og smid i jeres post så er der nok også flere der kigger galleriet :) - altid godt med appetitvækker :D

    Kameraet på stativ lav flere billeder uden at flytte kameraet.


    Sørg for at personerne ikke lapper over hinanden.


    Bruger masker i et billede behandlings program til at synlig gøre personen de forskellige steder.


    Super simpelt.


    Sværeste er at få en god ide til at bruge det.


    Brug endelig ikke komprimeret luft fra dåse da der er olie i det hvilket og er meget skidt at få i kameraet!


    Fireworks kan på ingen måde alt hvad photoshop kan det er to meget forskellige programmer med to forskellige formål.


    Hvis Photoshop er for dyrt så køb photoshop elements det for du en del mere ud af og det er billigt.