Indlæg af nazty

    Det er jeg nu ret sikker på det IKKE er.


    Jeg får nemlig ingen fejlmelding. Skærmen blinker lige, som om noget opdateres (Som når man f.eks trykker F5 i et vindue). Intet andet sker! Det bliver total ignoreret når jeg flytter filer...

    Hej,


    Har et kæmpe problem med Vista, som har stået på i over en måned nu.


    Jeg kan ikke kopiere eller flytte filer, det gælder alle filer, alle steder. Kan sagtens installere programmer og oprette genveje.


    Har installeret SP1 for at se om det løste problemet, men uden held.


    Håber i har et par forslag til at fixe problemet.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Agerskov
    Noget ala eePC?


    Det kunne det sagtens være.


    Men, sådan som jeg har forstået eePC, er det "bare" en PC som er ret lille, ik?


    Vi kunne sagtens bruge et produkt som dette. Men vi er på jagt efter nyt lidt mere nytænkende/anderledes på en eller anden måde. Vi har fået at vide vi skal være kreative, og overraske lærerne til eksamen.


    Produktet behøves ikke nødvenligvis være elektronisk. Kan godt være f.eks. og ny slags sund blyant som udgiver en smart og skøb duft der gør én mere effektiv på arbejdspladsen eller bare er godt for lungerne.


    Men mange tak for svaret, vil skrive det på listen :)

    Hey!


    Jeg har i gang med eksamensprojekt som afslutning af 1. år som multimediadesigner. Vi har fået opgaven udleveret i dag. Den går ud på at vi skal finde et produkt som ikke er på det danske marked. Meningen er så at vi skal lave en plan for markedsføringen af dét produkt i Danmark.
    Produktet kan f.eks være iPhone'en, som findes i USA, men ikke i DK endnu. Det kan også være et eller andet som har været i Japan i 4år, men som vi af en eller anden grund ikke har i danmark.


    Det jeg søger er altså et produkt som eksisterer på et andet marked end det danske. Helst et produkt som vil kunne sælge godt i DK eller som har haft success i udlandet :)


    Bare fyr løs, alt kan bruges!


    På forhånd, tak for hjælpen!

    Kiggede godt på testen før i dag. Og de ser fornuftige ud, og er oven i købet billige.


    Men vil li høre om der er nogen der kender noget til de andre ram. Koster ikke voldsom meget mere for ram der har 1066mhz std.

    Hey-yo


    Står og skal have mig nogle nye ram. Har besluttet jeg vil have 8gb, hvis jeg ka finde dem til en ordenlig pris - omkring 2500 for alle 8..


    De skal somsagt være onde til oc, da resten af mit system ligesom er købt til det formål.


    Jeg har kigget på lidt forskelligt, og vil gerne høre jeres mening/erfaring/råd osv. inden jeg beslutter mig. I er selvfølgelig mere end velkommen til at foreslå andre en nedenstående..


    Mushkin Xtreme Performance
    2 x 2 GB / PC2-8500CL5 / 1066 MHz
    Produkt kode: 996599
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=439389
    Pris: 889 kr


    Corsair XMS2 Dominator Xtreme Performance TwinX Matched
    2 x 2 GB / PC2-8500CL5 / 1066 MHz
    Produkt kode: TWIN2X4096-8500C5DF
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=433129
    Pris: 930 kr


    OCZ ReaperX HPC Dual Channel
    2 x 2 GB / PC2-8000CL5 / 1000 MHZ
    Produkt kode: OCZ2RPX10004GK
    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=410293
    Pris: 937 kr



    På forhånd tak


    edit: Tilføjet lidt specs

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Sjovt :))


    Heh, ja. Ved ikke lige hvorfor jeg har fået den opfattelse.
    Men det burde de sq. JEG har jo brug for det :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    yes


    Og. Tak for svarene

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Men så skal du være opmærksom på at der er nogle regler med hensyn til at optage samtaler. Det er noget med at du skal gøre opmærksom på det, hvis du ringer, men du behøver ikke at gøre opmærksom på det hvis det er en anden der ringer op.


    /ask


    Okay, fedt. Tak for det!



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups


    telefon samtaler bliver kun optaget af politiet og kun med en dommerkendelse og kun hvis du er i gang med noget kriminelt, de kan også blive optaget af PET men hvis du ikke er terrormistænkt så bliver du ikke optaget.
    og tror du at alle samtaler i hele landet bliver optaget ?


    Ja. Det tror jeg sq.


    Dvs. at samtaler bliver kun optaget så snart der er en grund til at optage det?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Tvivler..
    Men du kan på de fleste mobiler optage en samtale..


    Altså mens der snakkes..



    Det har jeg også tænkt på. Men kræver ligesom jeg ringer igen :P

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    nix.


    hah. det var sq et præcis svar.


    Er det fordi de ikk bliver opdater - hvilket jeg tvivler på? - eller er det fordi det kun er til opklaring af politi-sager =)?

    Hi


    Hvis jeg nu snakker med en via telefon, hvor jeg ejer både hendes om min telefon, kan jeg så ringe til min udbyder og få en kopi af samtalen, på papir eller lyd..?


    Bare li en tanke =)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon
    Kan også være stikket på dit grafikkort..


    Ej, det tror jeg ikke det er.


    Den flimrer selvom jeg tager stikket ud af grafikkortet..



    Og det er forresten blevet værre igen :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    lyder bestemt som en defekt.


    Ja. Syns jeg også..


    Men det er som om det små småt er ved at gå i sig selv igen, af en eller anden grund. Har intet gjort. Der kan godt gå 5-10min men blinkene nu. Lidt mystisk!

    Hi


    Jeg købte en 24" Samsung 245BW for ca. 4 måneder siden.


    Problemet er at den er begyndt at flimrer.
    Jeg var væk fra den ca. 1 time, da jeg kom tilbage flimrede den..
    Så længe der er strøm i skærmen flimrer den. Dvs. den også flimrer når computeren er slukket. Har prøvet at skifte skærmstik, men gav samme resultat.


    Er der andet at gøre end at sende den til RMA?


    edit:


    Det skal lige siges at det flimren ikke er jævn, eller hvad man siger. Det er ca 3-5 flim/sek. men kan godt stoppe i 1 sekund ca men er der ellers konstant.


    og.. har prøvet både med DVI og VGA stik