Indlæg af nazty

    Hej


    Har en masse huller i mit lian li kabinet som jeg skal have lappet. Mangler derfor lidt 5.25" og 3.5" lian li bay covers i sølv. Kan bare ikke finde det nogen steder i danmark, kan det passe? Har fundet noget i usa. Alt det jeg skal have koster 88 kr, fragten er på 1180.. syns det er li i overkanten.


    Kender i nogle forhandlere som handler med Lian li 3.5" og 5.25" silver bay covers?


    Håber i kan hjælpe

    Hi


    Overvejer at købe en ethernet hdd på omkinrg 250-400 gb (alt efter pris) så min bror og jeg kan dele lidt filer trådløst. Når jeg søger på edbpriser kan jeg kun finde amitech og nex.. er der nogen der har erfaringer med dem eller kan i anbefalde noget andet? Umiddelbart ville jeg ikke købe amitech, og nex kender jeg ik?


    I må gerne give links :)


    på forhånd tak

    Quote

    Originally posted by Slacker


    Som regel kan det sagtens give problemer.
    Er der ikke et program med powercinema til at konfigurere med?
    Det tror jeg der er. Ellers ville jeg forsøge at skifte program :)



    Okay. Hvilke kan du/i anbefale?

    Quote

    Originally posted by Slacker


    Er det sat til den rigtige billedstandard alle steder?
    dvs PAL B frem for NTSC eller SECAM.
    Det lyder måske lidt som et eller andet der..



    Ja, har kigget efter det. Men syns ikke jeg kan finde nogle steder i PowerCinema hvor jeg kan ændre det..!? Er det ik kun på fjernsyn man skal ændre det, eller?

    Hi tv-tuner eksperter


    Har fået mig et Asus My Cinema-P7131 Hybrid tv tuner kort. Har sat analog stikket i fra væggen og brugt den medfølgende PowerCinema 4 til at scanne kannalerne (Jeg har kun DR2 og TV2). Den fandt begge.. DR1 var i farver, men flimrer meget, TV2 er sort hvid, og flimrer endnu mere.
    Hvis jeg tager stikket og sætter i min fjernsyn, er billedet super, både på TV2 og DR1.. Hvordan får jeg det samme billede på min comp?


    Håber i kan hjælpe..


    /nazty

    Hej


    Min ven har en HP pavilion dv8235 bærbar, hvor han lige har installeret vista home pre. på. Men driveren til lydkortet blev ikke fundet. Nogen der ved hvor jeg findet det??

    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    HDCP er ikke et krav for at køre Vista, men et krav for at køre visse ting og sager. HD DVD´ere og andet beskyttet indhold ...



    Ringere ? ... heh, den vil slet ikke afspille dem .... :crazyeyes:


    Okay. Super! Mange tak for svaret!

    Quote

    Originally posted by Rolex


    Hvad havde du tænkt dig af pris og har du evt nogle pic?


    Jo, det er kun siden jeg vil sælge/bytte. Ved ikke li hva sådan nogle sider står til. Prøver at finde et sted hvor jeg ka ka købe en side uden rude.


    Får taget nogle pics senere i dag. Laver li SSO :boxed:

    Hej


    Jeg har et PC-65 kabi i sølv. Til det har jeg en side med en rude i. Der er både og alm. gennemsigtig (monteret) og en medfølgende grøn-gennemsigtig med påmonteret blæser 120x120.


    Jeg er interesseret i at bytte med en PC-65 side, UDEN rude, i sølv.


    /nazty

    Davs


    Jeg søger et digitalt spejlrefleks kamera, en af følgende:


    Canon 350D
    Canon 300D
    Nikon D50


    Skal selvfølgelig være i perfekt stand og helst inkl. linse


    -nazty

    Hej


    Nogen der ved om det kan lade sig gøre at downloade wikipedia på dansk? Ved det findes på tysk :S


    Hvis det findes, vil jeg meget gerne have et link


    MVH nazty