Indlæg af nazty


    Det er så også en løsning der er 100 gange dyrere end mig. Det har kostet mig 70 kr ca.

    Quote

    Originally posted by Spyro


    Jo udmærket resultat..


    Men det kan være at jeg spørger dumt, men hvorfor er det lige at du ikke bare tænder lyset i loftet? :roller:


    Heh.. tjah.. så skal jeg rejse mig + det er sådan noget spot.. lyser alt for meget. Ingen grund til at lyse hele værelset op når det kun er keyboarded jeg skal se på. Også ville jeg lige lave noget andet end at forberede mig til eksamener ;)

    Quote

    Originally posted by Macarized
    nej det med de 100gb der mener jeg, at så har jeg ikke de 400 andre gb.. de er væk simpelthen, hvis jeg ikke får de drivere ind samtidig med installationen af XP... og ja jeg kunne godt hente et a drev.. :/ men ved ikke, vil helst undgå.. hehe. Men en hd på 100gb koster vel også kun omkring 200,- ? .. så hvis det var en sikker mulighed, og det ville funge med XP 100%.. så ville jeg gøre det, så ville jeg også have mere styr på det.. 1 musik harddisk, og 1 gaming harddisk :)


    Ja. det lyder som den bedste løsning. Er desværre ikke vista-erfaren nok til at kunne svare på om det er muligt. Men kunne da ikke forstille mig at det ikke ville være. Hvis du køber en ny disk burde vista ikke påvirke noget derpå

    Quote

    Originally posted by Macarized
    nej for min harddisk er S-ata 3, og jeg har ikke noget a drev til at installere drivere med i XP, så i følge XP når det skal installeres er min harddisk kun på 100 gb :| ..


    jeg fik det gjort til at starte med, så lavede jeg en lille partition på 40 gb, med XP, og derefter installere jeg Vista... Vista virkede med 410 gb, men hver gang jeg bootede XP fik jeg bluescreen.. det virkede ike.. :/


    Hmm.. okay. Du spøger om du bare skal købe en skod disk på 100gb.. dvs. at 100 gb er nok? Kan du så ikke bare bruge de 100gb.


    Du kunne evt også sætte et floppy drev i? Koster kun en tur til genbrugspladsen

    Kan du ikke bare installere Vista og XP på en harddisk? Har aldrig prøvet med vista. Men normalt (med 2 xp f.eks) spøger den om hvilket af de installerede styresystemer du vil starte op..

    Det er det værste ved hardware.
    Man man får altid at vide man lige skal vente lidt, fordi der kommer noget nyt om en måned:
    Ergo, er er aldrig noget godt tidpunkt at købe hardware på! :boxed:

    Quote

    Originally posted by Viking
    eller osse skal du bruge noget tykker ledning men nej glem det, det blir bare noget være rod .
    Forlæng 12v ledningerne i stedet for
    og husk at smide nogle bilder til os :9xo


    heh. Okay, det vil jeg gøre.


    Mange tak for hjælpen!

    Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Det er korrekt ;)..


    Jeg tror det er noget med modstanden, for jeg har tidligere prøvet at forlænge ledningen.. Efter nogle få centimeter faldt lysstyrken til det halve og efter en 10-15 cm slukkede røret helt.. :\..


    Okay. Crap! Hvad hvis jeg forlænger 12v ledningen fra PSU'en et par meter, og ikke piller ved kittet?

    Quote

    Originally posted by Viking
    du er vel ikke kommet til at bytte om på + og -


    har prøvet at bytte dem om. Så det skulle ikke være problemet


    Quote

    Originally posted by Fragman


    er det ikke vekselstrøm de lever af ? ..mener da konverteren laver det om til vekselstrøm, men kan være jeg husker forkert.


    problemet er måske at der er alt for stor modstand igennem ledningen nu.........



    Hvordan løser jeg det? Kan da ikke passe det er umuligt?

    Hej


    Jeg vil gerne have noget lys på mit keyboard om aftenen. Til det købte jeg et stk. 30cm hvid katode rørs kit. Ville montere røret under min skærm, så den lyste hen over keyboarded. Da min computer står på guvlet ved siden af, blev jeg nød til at forlænge ledningen.. efter det virker katoden ikke? Har tjekket for løseforbindelser overalt, men der skulle ikke være noget galt der. Adapteren fejler intet.
    Hvad kan der være galt?


    Håber i kan hjælpe

    Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Det kan du ikke nej. At de kalder sådan et objektiv for macro er salgs gøjl og ikke andet. Det billede du linker til er taget med en Canon MP-E 65mm som giver mulighed for op til 5x life size.


    Hvis du skal bare ned til 1:1 så skal du have et decideret macro objektiv.


    Okay. Canon MP-E 65mm er måske li i overkanten.. 7200 kr :boxed:


    Kan man få et ordenligt macro objektiv til de 2500 kr jeg ca. har til rådighed?

    Hej


    Jeg skal have mig et nyt objektiv til mit EOS300D. Jeg er utrolig fascineret af dyr, tæt på.. meget tæt på 8) Ville af den grund gerne have hjælp til at finde det bedste objektiv til det formål, inden for min økonomiske-grænse af omkring 2500 kr.


    Lige pt. har jeg kun det medfølgende 18-55mm canon objektiv. Det ville være lækkert med et objektiv som f.eks sigmas 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO. Men kan sådan et tage billede som dette, f.eks:
    [Blocked Image: http://home.planet.nl/~ooter000/got/macro_.jpg]


    Det ville nemlig være fedt med et all-around objektiv som jeg både kan bruge til almindelig familiebrug og hobbybrug som macro osv.


    Håber i kan hjælpe

    Quote

    Originally posted by Viking
    i nogle tilfælde hjælper det på stabiliteten
    har endag hørt om nogle der gir 1.8 på chipsettet bare for at være på den sikker side

    Damn! er 1,8 ikke i overkanten? jeg mener, hvor meget kan jeg regne med er sikkert i lang tids drift?


    EDIT: heh nu gjorde jeg det igen... whatever...


    Jeg forstår ikke hvad forskellen på vand og luft er, i sidste ende er det jo temps der betyder noget, og mine temps er jo fine selv ved 1,75.


    har ikke prøvet at give chipset og LDT mere volt, mener at have hørt det ikke hjælper noget. Plejer det at gi lidt ekstra?


    Det er nødvendigt for mig at ha blæs på mosfets, for når man sætter jumperen til at tillade op til 4v på ram, så blir de VOLD varme og pc'en crasher medmindre der er blæser på, og de varme mosfest sidder li ved siden af rammene, så ja der er lidt køl på dem.



    EDIT: lol kom til at skrive denne post fra min vens bruger! :$


    hilsen |mojo|jojo|



    Syns ik li jeg kunne finde nogen på m-e.dk og på http://www.caseking.de har de ik de covers jeg skal bruge. Ved du hvilke lian li ting studiedata får hjem?

    Quote

    Originally posted by Burger
    Studiedata.dk har i hvert fald 3,5" i sølv.


    Yups.. har jeg også set.. men ikke 5.25" i sølv :S de har næsten alt i sort.. intet i sølv