Indlæg af sonico

    Har selv det højtaler anlæg. et dejligt anlæg
    Har selv sluttet anlægget til mit samsung M87 fjernsyn, og det fungerer kanon.
    Anlægget kan sluttes til fjernsynet hvis det enten har S/pdif indgang, så du kan på Coax kabel, eller har Toslink indgang, så du kan bruge Optisk kabel. Du kan se hvordan indgangene skal se ud bag på din styreenhed til anlægget. Jeg har selv tilsluttet anlægget via Optisk toslink kabel
    Jeg kan ikke finde de præcise Specs for prosonic tvet, som jo er model dft-3218 .
    Men tror desværre ikke, at et tv til den pris, har særligt mange indgange at gøre godt med. Tvivler også hvor god billede kvalitet du egentlig kan få fra sådan en fjernsyn.
    Men du kan jo tage hen til butikken, og bede dem vise dig bagsiden af tvét, og så kan du jo se om de indgange er på tvét.


    Hvis jeg var dig og du er villig til at smide lidt flere pengene til det, vil jeg nuppe et lidt dyrere tv.
    F.eks dette Samsung LE32S86B. Det kan i hvert fald sluttes til via Optisk kabel.
    Du kan også få en lidt større 37 " model Samsung LE-37S81B .
    Jeg har haft 2 samsung tv og har været rigtigt glade for dem

    PS3, Xbox, Xbox360, PS2. Du må næsten selv vælge :P
    De sender jo lydsignalettil tvét, og så vil jeg godt have at det så sender signalet videre til sorroundanlægget. Ved at jeg med de 3 af konsollerne kan sætte deres lydudgange direkte til anlægget, men det er træs at skulle skifte hver gang man bruger de forskellige konsoller. Så kunne man købe en phono switch, men det er næsten vigtigst at det funger på PS3én som kører igennem HDMI
    Havde intet problem på mit Samsung M87 fordi den havde Phono L/R udgang

    Hej folkens. Har et lille problem jeg håbede en af jer kunne hjælpe mig med
    Nu ligger landet sådan at min lillebror har fået et LG 42LF65 tv.
    Jeg har så et 2 år gammelt Phillips HTS 3300 home theater anlæg som han kunne overtage, så han kunne få lidt sorround til sit nye tv.
    Problemet ligger i, at phillips anlægget kun har scart udgang og Phono L/R indgang.
    Fjernsynet har self scart, men har ikke Phono L/R.
    Jeg kan godt få lyd ud af anlægget via scart, men kun når fjernsynet kører på almindelig tv signal. Jeg kan altså ikke få lyden til at spille med f.eks component eller HDMI udgangene. Der får jeg stadig lyden fra tv signalet


    Fjernsynet har så en optical udgang. Jeg tænkte så på om det var muligt at få en optical -> Phono L/R converter.

    Har fundet den her Converter, Men ved ikke om den kun kan køre fra Phono L/R -> Optical, eller om den kan køre begge veje.


    Er der nogen der evt ved om man kan få en sådan converter, eller har en anden løsning på problemet.

    Du burde at kunne downloade en cracket windows på nettet, og så bruge din lovlige licensnøgle til installationen. så vidt jeg ved skulle det ikke være ulovligt eller umuligt at bruge andre licensnøgler, end den der følger med til cden. ret mig hvis jeg tar fejl. kender i hvert fald flere edb-firmaer som har en windows cd til installation, og så en masse licensnøgler.
    Det skulle heller ikke blive et problem med windows update eller noget.

    Ved godt det ikke kan klare FullHD. Det er hvis jeg nu skal skifte fjernsyn inden for nærmeste fremtid, så gidder jeg ikke skulle til at købe diverse kabler og pis og lort.


    Mit fjernsyn er en gammel sag fra samsung. det er en 2 år gammel model.
    Så vidt jeg kan huske er det LE-32R51B jeg har. Det er jeg meget glad ved. Men hvis du leder efter et fjernsyn synes jeg du skal kigge efter samsung. Flotte og goder skærme.

    Ok. Det lyder jo ikke godt. så må jeg holde mig fra det kabel.
    Hvad så med denne her sag fra logitech HDMI Cable for PS3 til 250 hos shg.
    Det er jo godkendt til 1080p, og kan se at på logitech´s side ligger det til 499. Ved godt de tager overpris for deres vare, men der må vel være lidt kval over det til den pris.


    Det skal være fra en PS3 til 32" samsung lcd tv

    Synes også personligt du skulle nuppe den dell.


    Men hvis du er fast besluttet på at han skal have svinet fra shg, så ser det mig fornuftigt nok ud.


    Men synes nu god tlige du kunne være flink så anbefale ham et 2600xt. koster ca en køter mere. Ellers kunne du også vælge et 8600gt


    Desuden forstår jeg ikke hvorfor du ikke også vælger en 64 bit vista. koster det samme, og så er han sikret, hvis han engang skulle få lyst til flere ram

    Hey.
    Lige et ganske kort spørgsmål.
    Kan alle HDMI kabler klare 1080p? Synes at jeg er blevet lidt usikker efter jeg har læst lidt rundt.


    Tænker specifikt på det her kabel.
    Desuden er der så meget kvalitetsforskel på sådan et kabel og så et til 300 bobs. Tror ikke jeg vil ofre så meget.

    Det kan ikke skyldes din vistaversion.
    Skiftede selv bundkort cpu og hele svineriet, men havde ingen problemer med at installere vista oem på ny maskine. Jeg skulle blot ringe ind for at få den genaktiveret.
    Den burde give dig 30 dage uaktiveret, hvorefter den kræver at du aktiverer den. Ikke den fejl du taler om.


    Lige for at være sikker, så formaterer du inden den nye installation, ik?. Ellers har jeg læst noget om at med 2 styresystemer på samme disk kan fucke bootloaderen up.

    Problemet er at de fleste 32" skærme kun understøtter 1080i . Hvis du skal have FullHD, som fuldt ud kan udnytte f.eks. Playstation 3 og Bluerays gode billede, så skal du op i en 37" skærm eller derover. Der begynder udvalget af FullHD at blive noget større.
    FullHD skærme af udemærket kvalitet starter i 10k kr. klassen.
    Er selv vild med samsung

    Lige for at fortsætte tarantulas argument, så hvis du vælger det billigere GTS, som pt kan køre alle spil i high detail, så vil du heller ikke ærge dig nær så meget over at have brugt så mange penge på det gfx, hvis du inden for nærmeste fremtid gerne vil have det kommende 9800 GTX

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Seganer
    . Den skal have 1080i og 720i, eller hvad det på hedder, i hvert fald skal den den store og mellem størrelse HD.


    Mener du ikke 1080p og 720p ?. Hvis du skal have FullHD skal du have en skærm der understøtter 1080P (progressiv).