Indlæg af sonico

    Hey.
    Pga en gang nyindkøbte ram, sælger jeg mine 4 x 256 mb Corsair pc 4000 XMS. Rammene fungerer perfekt, og har aldrig oplevet fejl på dem.
    Rammen har ikke vøret brugt til overclocking.
    Har staidg indpakningen til rammene
    Forbeholder mig retten bla bla bla

    1100 for ram, og kan overføre pengene i morgen hvis du er klar på en hurtig handel

    Kan jeg godt forstå
    Men du var ikke interesseret i den byttehandel + penge :)
    der er tale om
    2x 256 pc 4000 CMX256A
    2x 256 pc 3700 CMX256A


    på den måde har du stadig en maskine med ram til salg

    hvis du (er du nok ikke) er interesserede i at sælge rammene separat, er jeg interesseret.


    Evt bytte med 2x 256 mb corsair pc4000 + 2x 256 corsair pc3700 + penge

    Hey. Havde nogenlunde samme problem med en pc jeg skulle bygge, med et asus A8N SLI. Der larmde blæseren også vandvittigt.
    smed så den zalman chipsætblæser på, som The_Unforgiven henviser til, så nu larmer det ikke.
    jeg er bare halvurolig fordi jeg synes chipsættet mærker varmt. nogen der ved hvor varmt nf4 sli chipsættet må blive.
    jeg har så smidt en zalman 92mm CardCooler ind, som lige når at blæse på chipsættet, men jeg synes det er begrænset hvor meget det hjælper.


    Btw, så kunne du ved prøve med en Swiftech MCX159-R. den er lidt dyr, men tror sku godt den kan køle chipsættet uden blæser


    Men hvor varmt på det nf4 chipsæt blive ???

    Hey.
    har et problem jeg lige må høre jer til råds om :)


    Jeg har netop samlet 2 pcér for noget familie. den ene med et POW 6600GT PCI-E og den anden med et POW 6600 GT. jeg har nu fundet ud af at disse larmer utroligt meget. jeg har så overvejet at komme en NV silencer 6 rev.2 på kortene. MEN kortene er jo meget forskellige opbygget. På AGP versionen sidder GPUén jo skråt, og det gør ikke på PCI-E versionen.
    Så jeg vil høre om nogen af jer har erfaring med disse kølere, og om den passer på begge kort.


    Mvh sonico