Indlæg af CrazY

    Jeg har det problem at jeg ikke kan bruge nogle peer 2 peer programmer, Jeg har snakket med CC og de sagede jeg bare skulle åbne de porte jeg skulle bruge.. jeg har åbnet alle porte på min ip men lige meget hjalp det :(


    help enyone?

    Quote

    Originally posted by SjQLunD
    Mener engang der var en der nævnte en tweak, der gjorde windows startede en DEL hurtigere op. Altså når windows loades, gik det fra 4-5 gange til 1-2 gange! Det virkede bare godt..


    Mener det var Tweak him self der nævnte det..


    Nogen der kan huske den?


    HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CurrentControlSet -> Control -> SessionManager -> MemoryManagement -> PrefetchParameters


    istedet for 3 set den til 5 :)


    den hedder vist EnablePrefetcher

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    Hmm, lyder farligt i det vejr ?


    men der kom vand ned, og det var ikke farligt da vi havde sikkerhedsline på.... og arbejdede fra en manitou (en kran med udskydelig arm) ;)



    prøv www.hifi4all.dk gnialt forum hvad højtalere mm. angår

    Quote

    Originally posted by DEEF
    Er jeg den eneste der synes at tweak.dk kører lidt sløvt? :I


    Nej han køre som en gammel dame ;) enyhow jeg har internet via antenne og det køre mildt sagt skod! har dog bestilt CC

    jeg er ved at lave nogle højtalerkabler og manger 2 phono stik. har været i expert med der er en uges ventetid 8o, så kan i ikke en god side med sådanne stik?

    Quote

    Originally posted by jurban


    Lydder som nogle grumme højttalere!!! Men Cerwin Vegas AL1000 slog lidt hårdere.. Hvad er dine for nogen?.. Og 5 tweetere.. det lydder da vildt.. 8o


    Vegas AL1000 kan langt fra følge med dem her, AL1000 peaker 1000WATT det er jo ikke vedvarende effekt. Men jeg har da hørt dem, og de har en godt lyd :)

    Quote

    Originally posted by Macimuz


    noget bulderbras ?


    tja.. det er det jeg kan li, når bassen ligger lige i brystkassen ;D, men træls at hvis øllene kommer for tæt på dem bliver de alle han øl. If you get my drift ;D

    Quote

    Originally posted by jurban


    Lydder som nogle grumme højttalere!!! Men Cerwin Vegas AL1000 slog lidt hårdere.. Hvad er dine for nogen?.. Og 5 tweetere.. det lydder da vildt.. 8o


    det er nogle HQ POWER, er bygget til discotek. Men jeg synes de passede bedre på mit værelse ;D. Og 5 tweetere er nødvendigt hvis de skal kunne følge med basserne :)

    jeg var også ude og købe nye højtalere for ikke så lang tid siden. 2*700 watt RMS i 8 ohm :) med 2*15" basser, 5 tweetere og 1 horn i hver. Drinks blander helt sig selv når de spiller. :tongue:

    Quote

    Originally posted by ST:o(L1
    prøv at kikke på det her program


    jow jow det er nok noget af det rigtige :) giver også en vældig interreserent lyd når man trykker start ;) jeg fatter hat af hvad der benytter hvad. Men jeg tror det er noget af det rigtige.

    Quote

    Originally posted by ST:o(L1
    jeg kender ikke et program som viser hvilke porte de forskellige programmer bruger.
    men fandt på et tidspunkt en liste over hvad de forskellige porte bliver brugt til.
    måske kan du finde det du søger her


    det var ikke lige det, det er f.eks. når man vil lave en spil server, så skal jeg åbne en til flere porte... og jeg gad også godt vide hvad for nogle porte messenger mm bruger.