Indlæg af CrazY

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Undertaker


    Det er dælme ikke meget du kan huske om den sang, du havde vel ikke spist noget blåt pulver inden du hørte den ? :T


    hehe det er muligt ;), men jeg kan da huske den er god :D jeg har fået af vide at den muligvis kan hedde noget med callebria ....

    hej


    jeg leder efter en sang jeg hørte på disco i da jeg var i københavn, det er en dance/techno sang med en trompet i. lyder helt fortryllende :) jeg kan ikke beskrive den nærmere :/ hvis i ved hvad jeg sankker om gider i så ikke smide et link til cdon eller lingede :)


    takker


    p.s. har gode minder tilknyttet den sang ;)


    den sagde godt nok fejl igen, men denne gang kom der en box hvor den fjernede noget :) så jeg tror det var det :D tak

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Mener det er noget med:


    RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove


    Smid det ind i start -> kør... :T


    hmm det lader ikke til at virke :\


    den skriver could not locate INF file

    ja men det siger jo også noget om kvaliteten :), jeg ved at mange håndholdte rundsave i de billige klasser bruger nylon ankre i deres save, hvor imod devalt, og makitta bruger stål :) nylon har en tendens til at smelte ved lidt anstrengt arbejde...

    dewalt er klart bedre, men hvis det kun er til hobby brug er powercraft vel godt nok :) og hvis du vil ha en stærk maskine skal du kigge på amp på batterierne da det er der styrken ligger, en 18V 3.0amp det er sagen :) og så makitta eller dewalt..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af smeaGOLL
    Det er ikke MSN messenger men den indbyggede messenger service i NT baserede versioner af Windows. Du kan stoppe beskederne ved at skrive "net stop messenger" i din "kør" funktion i menuen start


    okay det prøver jeg, men er det noget jeg skal skrive hver gang jeg starter op?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm..det lyder som om at du ikke gider de der popups de rkommer når folk logger på. det kan du slå fra inde i instillinger, og ellers kan du jo bare sætte din status til optaget, så popper de rik noget op.:)



    lol nej nej det er da rat at kunne se hvem der sniger sig ind på min online liste ;)



    Træls, det har jeg også prøvet. Min blev stjålet i højlys dag mens jeg var i gang med at tage teori til kørekort!!! jeg hørte enda min knallert køre, da den havde en helt unik lyd ;) pga. lidt tun :). men så 2 dage efter fandt politiet knallerten og ham der nu havde nakket den, efter idioten havde smadret ind i en strømbox.


    De positive sider: Han lå og rodede på fortovet med hudafskrabninger på alt maveskinnet :evil:


    2. Han kom til at beltale det min knallert nu var værd.


    3. Jeg sagde det tun der sad på ikke var midt :), og han måtte tage skylden for det også :evil: den kørte jo lige de 100 :)


    4. så kan han fanme lærer det!!!

    :( hvordan lød den... var det ka donk ka donk? eller mere en pive lyd?


    men eller en rar bil du har der :D jeg kikkede selv på en magen til da jeg skulle have bil, men det blev så en reanut 19 istedet da den var betydeligt billigere...


    jeg synes også forhandleren skal betale din motor, hvis du ikke selv er skyld i at den brændte af... det kommer jo også an på hvordan man køre. Og der er mange bilforhandlere der mener man selv er skyld i af at den brænder sammen!!! de går ud fra alle "unge " mennesker køre med 5000-6000 omdreninger konstant...


    men held og lykke da :D