Indlæg af ---Da guy---

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    ahva`?


    8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o 8o


    http://da.wikipedia.org/wiki/K%C3%B8nsskifte
    "Man tager her hud fra en anden del af kroppen, fx. en underarm eller ryggen og tildanner et rør, som fæstes over klitoris. Penisskaftet forbindes nerverne i klitoris, så man i nogle tilfælde har mulighed for nogen følelse. Der tildannes eventuelt et penishovede, og nogle får indsat en stav, så penis kan gøres stiv som ved en erektion. Ved metaoid udnytter man det faktum, at klitoris vokser, når man tager testosteron, og ved operationen frigøres den, så den sidder som en mikropenis."

    Quote

    Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
    Freakshow, da jeg gik på HTX, var der en af mine klassekammerater, der lavede nøjagtig den samme brøler. Han fik dog ikke pengene igen :P


    Jeg tror det er en sammensværgelse!! For at vores dejlige rektorer skal kunne få lidt extra "løn"! X( :razz:

    Den er nok lidt let, men den er så god at den SKAL med:


    "Some people prefer the weapon you never have to fire, I prefer the weapon you only have to fire once.
    That's how daddy did it, that's how America did it.... and it's worked out pretty good so far"

    Jah, det ku sgu da være sjovt at høre hvor dumme vi nu alle engang er. Alle har vel lavet et eller andet fuldstændigt tåbeligt engang i deres liv, så vi laver en opsamling på Tweak.dk's bommerter.
    Jeg lægger ud:


    Jeg har lavet mange underlige ting i mit liv, men den jeg først kommer i tanke om, skete på mit gym her for et halvt år siden hvor jeg tændte for brandalarmen ved et uheld... :D Jeg stod foran en af de der røde glaskasser, og undrede mig over hvor hammeren var blevet af. jeg blev lidt nysgerrig og trykkede (MEGET, MEGET BLIDT) på glasset, det knækkede og alarmen gik i gang. Jeg gik ned på kontoret og fortalte hvad der var sket og jeg skulle (selvfølgelig) ind og snakke med rektor, hvor jeg fik at vide at jeg skulle betale 4000 kr fordi brandvæsnet skulle lave udrykning. 2 dage senere blev jeg kaldt ind igen, hvor jeg fik at vide at han havde fået dårlig samvittighed og han ville sætte de 4000 på skolens regning. (jeg var skide glad, for 4000 kr er mange penge for en studerende) :))


    Next ;)


    Haha :D han er for badass ;)

    Jeg har da selv sparket en bold over naboens hegn, og jeg har altid fået den tilbage (nok fordi min nabo var herre sej :D) Men min pointe er at din nabo er en idiot, hvis jeg selv ejede hus og have ville jeg da ikke have noget imod at et par unger smuttede ind i min have for at hente deres bold et par gange om ugen.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af eut@nsia


    grinern billede. men det må da være en stikkende fornøjelse


    Jeg havde pindsvin i mit gamle hus, og vi gav dem vand om aftenen. Så kom de bare og drak mens vi kunne kæle med dem, jeg tror ikke det gør noget hvis de er trygge :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af eut@nsia
    prøver bare igen og jeg giver ikke op


    For pokker mand! du er 18 år, tag dig lige sammen.
    Liderlige dreng mand... Jeg er sgu da selv 18 år, og jeg føler ikke træng til at stirre på en nøgen damekrop hver gang jeg tænder min bærbar. :rolleyes:


    Har for resten den her som baggrund, synes den ser herre sjov ud :D Jeg fandt den bare på random search på google.