Indlæg af ---Da guy---

    "40 mia. kroner, har maskinen kostet."
    Prøv at forestille jer hvilke nyttige ting man kunne bruge de penge til. Bl.a. velgørenhed? Med de penge kunne man måske havet hjulpet et fattigt u-land... Folk bruger så mange penge på meningsløse ting så som rumrejser. Prøv at overvej hvad man kunne havet brugt alle de penge til. Der sidder sultne AIDS-ramte børn i Afrika som måske kunne havet brugt de penge til noget fornuftigt... Jeg synes at det er for dumt. I stedet for at udvide vores "verden" som ve kender den, ved at foretage månerejser og alt det bullshit, så skulle vi måske prøve at få styr på Jorden først? :S

    "Din tosse" tror kun det er mig der bruger det.
    "AV! for Silvan!"
    "En lille roatbøf... uhmm!" Når vi keder os i klassen siger vi det på en bøvet måde.
    "Som at slikke en ræv i røven" hvis jeg skal fortælle hvordan noget jeg synes smager dårligt smager.
    "Badekar" efterfulgt af folk der siger "Hva'?" Jeg hader at gentage mig selv... siger det fordi det rimer lidt, og for at folk ikke fatter hvad jeg siger.
    Eller hvis jeg argumenterer for noget jeg ikke har styr på, og bliver spurgt om noget jeg ikke kan svare på svarer jeg: "Det magi!"

    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    nice.. ja har bestilt en strong hold og en rock hard.. og så kan jeg prøve mig frem.. og evt blande det sammen.. og hvis det ikk virker.. så bliver det sebastian.. for skal dælme ikk ha dax i mit hår..


    Det jeg gør er at jeg blander Rock hard med noget gelé fra Studios. Det holder rigtig godt, og gør det ikke så klumpet. Nogle gange blander jeg også med vand hvis det alligevel blev for stift.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    nu når vi er omkring billigvoks.. er der nogen der kan anbefale Renati Rock Hard.. for jeg bruger Renati Strong Hold.. men mit hår falder bare sammen efter 1 time eller 3.. så overvejer om jeg skal prøve Rock Hard..


    men hårlak kunne os være et forslag..


    Jeg bruger Rock Hard. Det holder længe, og man kan sagtens gå i modvind og sætte det igen bagefter :D
    Kan anbefales (Jeg har pandehår til næsen, og jeg kan stadig sætte det some jeg vil have det)

    Halløjsa folkens! Jeg ville lige høre om folk her havde nogle gode sider hvor man kan købe urer, det skulle helst gerne være et sort et med en bred rem. Har prøvet google, men fandt ikke rigtigt hvad jeg ledte efter. :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Åhhh... hmm, er det ikke gode gamle Einstein? eller er jeg gal på den?


    EDIT: ......... havde faktisk ikke set din besked med "I må ikke kigge under min besked"... så det var faktisk et rigtigt gæt :razz:


    Så må du vel hellere tage over? ;)

    I glemte den mest creepy af dem alle! :ph34r: The Blairwitch Project! Fucking sindsyg film, jeg var psycked dagen efter når jeg gik ude om natten.

    Nu vi snakker om elektrisk hegn, så var der engang i de mindre klasser hvor min klasse var ude og besøge en bondegård. Jeg var tissetrængende og begyndte at pisse (meget tæt på et elektrisk hegn), da en af mine venner kom for at hente mig og trak mig i hånden (jeg holdt kun om *MMHMM* med én hånd). Jeg ramte så hegnet med pisset og vi fik begge to stød. Men jeg tror at det gjorde mest ondt på mig ;(

    Lige nu laver jeg ikke rigtig noget sport... Hopper dog meget på vores trampolin herhjemme, og overvejer meget at starte til spring-gymnastik med en ven. Jeg er ikke helt dårlig ;)
    Nåååh jah.. Det kræver meget af min krop at holde mig vågen i biologitimerne, kan det anses som sport? :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Humpeligimp
    Sidder og stener foran fjernsynet, det klør lidt i øret.
    Klør mig i øret med lillefingeren, men det klør altså rigtig langt inde..
    Pludselig rammer neglen trommehinden hvilket gør temmelig nas,
    så jeg rykker fingeren ud, med det resultat at jeg danner undertryk i øregangen og brækker hammeren, en af de tre små knogler i mellemøret.


    Nooes! :D nu tør jeg ikke klø mig i øret igen :ph34r:

    Jeg kom sgu lige i tanke om endnu en bommert:


    Jeg var nok de 8 - 9 år gammel, og jeg var vild med at rende rundt og lege at jeg fløj i flyvemaskine.
    Så en dag havde vi vejfest og jeg rendte rundt blandt de mange biler, og pludselig ser jeg en Mercedes, jeg så kølerfiguren og jeg tænkte: "Det der er det perfekte ret til min flyver." Så jeg tog fat om den, og det gik noget vildt for sig, og før jeg vidste af det havde jeg revet den af. Jeg gik i panik og smed den ind i en hæk og nævnte det aldrig til mine forældre :D