Indlæg af ---Da guy---

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Legolas
    Forstår godt tanken bagved, og det er helt OK. Det betyder noget for DIG.
    Men selve motivet er ikke noget at råbe hurra for!
    At morfar og barnebarn kommunikerer er der ikke noget nyt i! Et rodet billede med for mange forstyrrelser i baggrunden. Prøv at være lidt mere kreativ her!!!!!


    Hvorfor så mange udråbstegn? :rolleyes: slap af?

    Ej hvor dumt, når jeg prøve at formindske billedet, så det opfylder kravene til tweak bliver billederne bare så slørede.... jeg bruger Microsoft office picture manager. Jeg ved ikke hvad jeg gør galt. :crazyeyes:

    Hey gutter :D det her billede er taget af en af mine venners storesøster. Jeg har pillet lidt ved det, og gjort kontrasten ret stor, og gjort det en smule sløret. Ville lige høre jeres mening :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af XaVieR

    hahahah ja små ternede baglommer i knæhøjde i mine waders, lyserød fiskestang med ringklokke og ølholder, nitte halsbånd, og mexicaner hat


    Før det ud i verdenen :9xo :clap:

    Min søster købte også et par sko på trendsales, men modtog kun en tom pakke. Det så ikke ud som om den havde været åbnet, så jeg ved ikke om post Danmark har haft en finger med i spillet. :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af XaVieR

    hahahaha :) lige nøjagtig, folk ska da gå i hvad de har lyst til... jeg ligner helt 100 heller ik en mode dronning når jeg ska ned til min båd i waders


    Du kan jo prøve at skabe en ny mode, så ser du skide smart ud når du skal ud og fiske. ;)

    Hvis det er at folk de vil gå med buskerne ned under anklerne, så lad dem gøre det. men så skal de så også lide acceptere at vi må sidde og grine af dem. På den anden side må de også godt grine af mig og mine bukser, jeg ved bare at jeg ikke ligner en idiot der blotter sin røv. :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow


    Ja, det er et genialt univers Blizzard har skabt. fangede mig selv i at læse en masse historie inde på WoWwiki. Derinde kunne jeg underholde mig selv nogle timer ved bare at læse alt mulig historie. Er stoppet med WoW for over et halvt år siden, men en del af mig sidder stadig fast i Warcraft haha :D


    EDIT: ups, jeg double-postede vist lige. sorry.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Historien er fantastisk... GIVE WLK!


    Ja, det er et genialt univers Blizzard har skabt. fangede mig selv i at læse en masse historie inde på WoWwiki. Derinde kunne jeg underholde mig nogle timer ved bare at læse alt mulig historie. Er stoppet med WoW for over et halvt år siden, men en del af mig sidder stadig fast i Warcraft haha :D