Hammershøjtard!
Psychadelic eyes!
De 2 er kun sjove når man kender historien bag dem, og dem får i ikke.
Hammershøjtard!
Psychadelic eyes!
De 2 er kun sjove når man kender historien bag dem, og dem får i ikke.
Udbryder tit bare ordet: Skræv!!! ellers Mommy! Super! eller Nando istedet for pizza.
Udbryder tit bare ordet: Skræv!!! ellers Mommy! Super! eller Nando istedet for pizza.
pøllehoved / pølleøre
det er det de unge vil ha'
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
En af mine venner er lige begyndt på din mor, hvilket har smittet os alle. Så hvis man er midt i en diskution man ikke kan vinde siger man bare, din mor.
En af mine venner gør nøjagtig det samme, selvom man spørger om noget seriøst, så svarer han bare "din mor!"
"Din tosse" tror kun det er mig der bruger det.
"AV! for Silvan!"
"En lille roatbøf... uhmm!" Når vi keder os i klassen siger vi det på en bøvet måde.
"Som at slikke en ræv i røven" hvis jeg skal fortælle hvordan noget jeg synes smager dårligt smager.
"Badekar" efterfulgt af folk der siger "Hva'?" Jeg hader at gentage mig selv... siger det fordi det rimer lidt, og for at folk ikke fatter hvad jeg siger.
Eller hvis jeg argumenterer for noget jeg ikke har styr på, og bliver spurgt om noget jeg ikke kan svare på svarer jeg: "Det magi!"
har det med at sige UCCSSSHHHHH og vise muskler ( ha ha eller fedt klumper)
så siger jeg meget, det fordi jeg er kvinde jeg er så klog. ( på en rimelig ironisk måde)
ellers er min faste kommentar til næsten alt, det kender jeg ikke noget til ( og kommer med de mest uskyldige ansigt ever )
så bliver jeg tit drillet med mine store fødder på arbejdet..
i ved hvad man siger med mænd og store fødder...
hvad siger man så om kvinder med store fødder.... at de har store hjerner
og ellers er jeg ret god til bare og luk alt muligt mærkeligt ud, hvor folk fatter minus, men hva' det linda humor