Indlæg af AT0MAC

    Nogen der kan hjælpe?


    -hvad skal jeg bruge af skruer til at montere mine HW Labs radiatore??
    (tænker her på diameter og type, længden må jeg lige måle efter når jeg kommer hjem igen, da de nok skal special monteres en anelse)

    Quote

    Originally posted by Angelus


    hehe.. så kom du lige 60,- ned for di jeg ville sende den for 100 hehe


    Tja går den så går den ;)
    -men som sagt, har jo egentlig ikke noget at bruge den til, så bare det at jeg lige får til en 1½ Coca Cola Zero og et par kroner i lommen, så er jeg sådan set glad (det er ca. hvad de 38,- ville dække)

    Quote

    Originally posted by xecuter
    der er forskel på huller alt efter radiator men til hw labs følger de jo med


    Ja hullerne løber nu ingen steder - de er der skam 8)
    Jeg mener (kunne ikke lade være), skruer er ikke med, har købt dem ret billigt begge rad's så de var åbentbart sparet væk (selv om de ellers var helt nye, so don't ask me why..)

    Jeg har følgende:


    1* Asus A8N-VM/CSM
    (linky: http://www.asus.com/products.a…210&model=766&modelmenu=1)


    1* AMD A64 3200+ (aldrig OC'et)


    2* Kingston HyperX 512MB DDR400 (DualChannel)


    2* Kingston HyperX 256MB DDR433 (DualChannel - kun kørt som DDR400)


    -alle dele er max. 6 måneder gamle og har kvitteringer på alt.


    Pris idé omkring 1.200,-
    (sælger også delene løst, så PM mig hvis noget har interesse, så snakker vi om prisen)

    Quote

    Originally posted by Happy^
    Vil gerne høre hvad i vil have for jeres kølere..


    Tja jeg har jo som sådan ikke noget at bruge den til (box køler til C2D E4300, same as E6600) - såå hvis vi siger 38,- + porto 52,- = 90 kr.


    Igen, send en PM hvis det er interessant

    Måske et banalt spørgsmål for mange af jer, men jeg skal lige om snart igang med vandkøling, og skal derfor vide:


    Hvad skal jeg bruge for at montere en radiator - hvad skrues den fast med (skrue type, størrelse osv..)??


    :idea:


    jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til at styre i denne tråd ligesom i alle andre salgs tråde - at hvis folk nu fx. vil købe en psu eller specielt kabinet hos caseking, så vil jeg kun hjælpe dem hvis de på forudbetaler så vi på den måde igen splejser fragten.


    Jeg tænker her mest i løsdele og dippedutter, at hvis folk nu skal have dimser for en 200-300 kroner og det måske er 3 mennesker i alt det drejer sig om, så kan det evt nok godt ordnes med efterkrav.


    Men vil lige se hvor stor interessen bliver og derefter afgøre hvad jeg gør - om jeg overhovedet gider alt bøvlet når det kommer til stykket.

    Jeg har en sprit ny til en C2D E4300 liggende jeg ikke skal bruge, går ud fra det er den samme der bruges til en E6600 også (den ligner den ihvertfald på en prik!)


    Den må du gerne købe, et bud på en pris er 98,- plus porto oveni (det er 52,-) = samlet pris 150,-


    Send mig lige en PM hvis det var noget


    ;)

    Quote

    Originally posted by Søndergård
    Er der ikke nogen som kan bekræfte det med OEM og installation efter skift af HW?


    Jeg modtog min Vista Business 64-bit OEM igår.


    Den var pakket ind i et fint PAP omslag fra Microsoft, hvorpå alle de ting der er specielle for OEM licenser var skrevet op.
    Der står bl.a. mht. opgradering og flytning af licens, at der kan man opleve at skulle kontakte Microsoft for at få en ny licens nøgle.


    Såå det lyder ikke som om det står helt skidt til hvis man en dag får ny hardware (hvad forventer MS også, de siger jo selv at Vista skal holde en 8-10 år!)


    ..skal dog siges at jeg ikke har fået installeret mit system endnu, da kabinettet lige moddes først og computeren så lige skal monteres.
    :crazyeyes:

    Quote

    Originally posted by Sensation
    Ikke fordi jeg IKKE stoler på dig! Men måske andre vil stille dette spørgsmål, så jeg gør det lige inden en mere "sur" bruger og gør det.


    Hvordan er folk sikre på at du sender det videre og ikke bare beholder folks penge? :))
    Der er jo mange der ude der prøver at tjene hurtige penge.


    Mvh Mads :T


    Well, det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på..
    Men det samme kan jo normalt ske i de alm. salgstråde - fx. man køber en PSU hos en gut i Skagen men selv bor i KBH, så er det normale at overføre pengene hvorefter varen bliver sendt.
    Det kaldes at stole på folk.


    Alternativet er selvfølgelig at sende varen pr. efterkrav - og vil modtageren ikke have den, så kan jeg altid inden for kort tid sende den retur til Tyskland og hive mine penge hjem igen.


    Det var bare et tilbud, for at høre om nogen var interesserede i lidt "samhandel"...


    Hvis ikke, så regner jeg ihvertfald med at købe noget til mig selv her over weekenden..


    :cheers:


    Helt enig :finger:

    Quote

    Originally posted by _WHAT_
    De forskellige hardware producenter for ikke engang lavet ordentlige drivere endnu...


    Hardwaren er som sådan ikke rigtig noget problem - der kan nævnes bl.a. nVidia, ATi, Logitech, Microsoft og andre af de store prodcenter HAR allerede Vista 64-bit drivere klar.


    Det der kan tage et stykke tid er den egentlig software - fx. en Vista udgave af Photoshop, eller for den sags skyld AutoCAD eller andre af den slags programmer som mange er afhængige af i forbindelse med arbejde.


    Men samtidig, så ved jeg der allerede er nye versioner på vej af fx. både AutoCAD og PS - så mon ikke de sideløbende også optimeres til 64-bit?

    Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Og hvad for dig til at tro det vil komme lynhurtigt ??


    Der har været 64bit version af XP i længe og der er stadig ikke sket en skid. Så vidt jeg har set af der ikke nogen af de store software huse der har sagt de vil starte 64bit produktion.


    Nu skal man jo lige huske at der ikke er de store forskelle på 32-bit og 64-bit XP, andet end det pludselig er en anden måde at beregne sine data på.
    Derimod så er der et utal af forskelle på XP og Vista, dem vil jeg ikke komme ind på for så bliver jeg aldrig færdig, men fact er at Vista er på mange områder en ny måde at bruge sin PC på.


    Derfor tror jeg på at det går hurtigere end tidligere, med at få udbredt 64-bit programmer.
    Samt det fact at der nu er en bølge af 64-bit processore i alle prisklasser der skylder ind over os - tænk bare på Intel og deres succes med C2D serien.
    Da 64-bit XP udkom var der til at starte med kun AMD A64 og Opteron...

    Quote

    Originally posted by Penta50
    dB1


    Hvad har du måttet give for Vista 64-bit Business ??


    Jeg købte den som OEM licens til lidt under 1.100 kroner :D
    (og jeg som troede Vista blev enormt dyr)

    Quote

    Originally posted by xecuter
    hører denne tråd ikke til et andet sted end køb og salg


    Tja jeg ved det faktisk ikke, men tænkte at det jo et eller andet sted har noget med køb at gøre .. Men ellers så har en moderator jo noget at lave :crazyeyes:

    Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Der er absolut ingen point i at købe 64bit i dag medmindre du skal kører en server med 100% server software, tværtimod er det faktisk ikke smart.


    Jeg vil mene at man ligeså godt kan være på forkant.
    64-bit bliver standarten inden længe.
    Jeg kan da mærke allerede nu i min Vista RC2 at IE7 kører markant hurtigere når jeg kører fx. 64-bit udgaven af IE7 i 64-bit udgaven af Vista, på min 3200+ AMD A64.


    -glæder mig bare til at få samlet min nye C2D E4300 maskine med tilhørende Vista 64-bit Business der kom med posten i mandags (men er selvfølgelig ikke hjemme igen før om 9 dage, piv..)


    Det er helt rigtigt at der NU ikke er ret meget der er 64-bit, men det vil komme lyn hurtigt.

    Hey!


    Jeg overvejer lidt at købe en del ting til mit casemod i Tysklands mest velassorterede casemod butik, CaseKing.de


    Jeg har handlet hos dem før, så jeg kender proceduren.


    De har mere end 1.000.000 forskellige vare, langt de fleste er på lager, de tager 10 Euro i bank gebyr og bruger GLS som levering - dvs. et sted imellem 4-8 dages leveringstid, afhengig af hvor hurtigt banken får overførslen godkendt.


    Nogen der skal have noget med?
    -så splitter vi fragten og bank gebyrerne, mod forudbetaling til mig som så vil stå for formidlingen og vidersendelsen af vare til jer.


    Tjek det ud på: http://www.caseking.de


    :9xo

    Quote

    Originally posted by Boris
    Fatter ikke helt hvem der har sagt hvad til hvem....Men nu er jeg så også halvstiv.


    Sorry for OT - men nu igen? ..dét går virkelig ikk B :T


    Tjaa, jeg forstår den nu heller ikk - men jeg er nu også ret træt..