Indlæg af AT0MAC

    Hey Tweakers


    Jeg er stødt ind i et lille problem...


    Jeg kan ikke købe på Steam?
    Der sker intet når jer trykker på en af de knapper hvor der står "click to purchase".


    Skal lige siges, at jeg kører Windows Vista Ultimate RC1...
    Havde ingen problemer da jeg brugte Vista Beta2?!?
    Den vil også gerne hente og installere de ting jeg på forhånd har købt på Steam, og efterfølgende spille dem - men bare ikke købe nye...
    :crazyeyes:


    Nogen der har en idé til hvordan jeg løser dette problem??

    "Data Execution Prevention" er jo en beskyttelse til at lukke u-autoriseret kode ned uden den gør skade, så mit bedste bud er at du har en vira/trojan/keylogger eller andet skidt gemt i din stifinder/explorer fil!


    ..hvor den så kommer fra, og hvorfor den kun indfluerer på dine film mapper - se det er mig en gåde..
    Men jeg ville helt bestemt formattere og geninstallere just in case - før det for alvor begynder at gå galt.


    :ph34r:

    Quote

    Originally posted by MaGiX
    Når det kommer til radiatorer er den aller bedste løsning faktisk at bruge ren lager eddike, hælde det på radiatoren og lade det stå i 6 timer, hvorpå det hældes ud i en skål eller glas, nyt eddike på osv indtil eddiken der kommer ud efter 6 timer er lige så ren som da det blev hældt på :)


    På den måde får du renset radiatoren bedst, da eddiken går i en kemisk reaktion med kobberet, og dermed skubber alle urenheder der sidder fast inde i radiatoren løst...


    See jeg tænkte nok der var nogle der havde en super smart idé, tak MaGiX :hb:


    Det her med Atamon eller Edikke vidste jeg faktisk godt - det virker bare mere som noget man skal rode med hvis man skal lave syltede agurker, end som hvis man skal rense en rad.
    :O

    I forbindelse med mit efterhånden evighedsprojekt med at modde mit lille itzy bitzy tiny Lian Li G50 kabinet - så vil jeg klemme vand ned i det!
    (før eller siden)


    Til at starte med har jeg fået fat i en radiator -> http://www.hwlabs.com/gen2/gts/gts120xf.htm
    En HW Labs Xflow (niiiice)...


    Spørgsmåler er: hvordan skylder jeg denne bedst ren så der ikke er skidt i når den tilkobles mit kommende vand setup?


    :rules:

    Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg sku høre hvordan man beregnede modstanden der ska sidde på en diode :crazyeyes:


    Hehe - samme grund fra mig... De dioder er nogle drilske bæster ;)

    Fik lige downloaded HiQ 720p udgaven her til "morgen" ..


    Det er jo helt vildt....
    En helt vild idé!
    Helt vildt godt udført!
    Helt vildt at de med CGI har kunne fjerne alle de spande med maling så det kun er bygningen man ser i den endelige film!
    ..og, helt vildt at de har vasket det hele af bagefter (står i en lille notits på sonys hp)!

    Quote

    Desværre kommer jeg nok til at holde mig til XP... der er alt for meget sikkerhed i Vista til at jeg gider mosle rundt med det.


    Hehe, det er faktisk rigtig - i Vista er der rigtig meget sikkerhed.
    Kan lige nævne 3 hurtige:


    1) Skal du slette en fil så skal du godkende 2-3 gange selvom du bruger en Administrator profil (den opretter nemli kun en slags pseudo-administrator profil hvorfra du så kan komme ind i den egentlige administrator profil ved at godkende et hav af ting).


    2) Man kan heller ikke lave screenshots sådan bare lige - kom pludselig pudsigt nok efter en update, kort efter jeg havde læst et sted, noget med at man kunne kopiere HD-DVD'er ved at taste et utal af gange på PrintScreen mens man afspiller en sådan film.


    3) Microsoft udelukker muligheden for at installere mange af de store sikkerhedspakker til fordel for deres egen OneCare pakke, selv i 32-bit udgaven (dét håber jeg de fjerne inden RTM udgaven kommer!)


    :boxed:

    Jeg har allerede Vista - Beta2 udgaven, har RC1 på vej med posten -så lige pt har jeg ikke travlt..
    Jeg regner med først endeligt at købe en licens når der kommer en server udgave, som det er lige nu stikker Vista i alle retninger - ufattelig bredt OS, og dét ved vi jo alle at det kan kunne ende galt hvis man blander for mange ting sammen i ét, right?


    Så lige pt holder jeg mig til mine vista beta'er, og når de udløber køber jeg måske en "gammel" XP pro udgave eller forhører mig hos MS om de til den tid har planer om at lancere en Vista Server Edition.


    (går efter server software da min PC over tid skal bruges udelukkende som fil server, er pt under ombygning/modding/opgradering af den)