Indlæg af Von-Schlausen

    Quote

    Originally posted by FlexQ


    what du piver, jeg har ikke købt et eneste våben der kostede rubiner endnu... så man kan sagtens klare sig, våben har faktisk meget meget lidt at sige indtil lvl. 10 ca. :P



    våben betyder ALT også på de lavere levels, jeg lammetæver knights med langt bedre stats hvis mit våben er bedre.

    det må være den første dag jeg loggede ind og fandt ud hvor fantastisk et spil jeg havde købt, jeg kunne med det samme mærke at jeg ville bruge mange timer på det spil.
    men ja, det første Ragnaros kill var også stort.

    handler altid i EB-games da jeg godt kan lide at ha pakken i hånden, føle på den snuse til den og læse bagpå inden jeg køber. :razz: desuden vil jeg gerne støtte den lokale butik og der er ikke meget at spare ved at købe spil over nettet.

    (1 person shooter: tjah der e rvel counterstrike, og en masse andre, men har overvejet at investere i Battlefield 2112 mener jeg det hedder??)


    det hedder BF2142 og det kan klart anbefales, spiller det selv en del.



    (RPG: ??)


    jeg er selv igang med at spille nwn2. men er dog blevet lidt skuffet over det, men det er nok fordi jeg havde for høje forventninger til det, da jeg var en stor fan af nwn1.



    (Strategi: må gerne være noget krigs noget realistisk, eller f.eks. noget urealistisk som warcraft ?)


    har prøvet en demo af det nyligt udkomne company of heroes, og det er altså det fedeste rts. spil jeg nogensinde har prøvet. jeg synes du skulle tage og downloade demoen og prøve det, jeg er sikker på det er noget for dig.



    (Har desuden overvejet spillet WOW og gå online med det...)


    hvis du vælger at gøre det, så behøver du ihvertfald ikke købe nogen andre spil, da du alligevel ikke får tid til at spille dem. :)) jeg har spillet det siden betaen og droppede det først her for ca. 3 mdr. siden, det er stærkt vanedannende og pissegodt.


    håber du finder noget du kan li. :9xo

    Quote

    Originally posted by Susperia
    Hvordan kan det egentlig være der er nogen som går rundt med et bf2, 2 tal på rangen? Er det bare fordi man har bf2 også? For det har jeg da også selv, men har ikek det tal


    det er fordi de har signet sig op som veterans, hvilket betyder at de kunne reservere deres navn og de startede med rank 2.

    Quote

    Originally posted by recruit
    Jeg har kun prøvet demoen. Og jeg var sku ikke særlig imponeret. Tror at jeg holder mig til BF2


    jeg synes også at demoen var ringe, men jeg valgte at købe den alligevel. og det har jeg ikke fortrudt.

    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Okay, men jeg går ikke højere op ;)


    Så send en pm, hvis du vil sælge til den pris.


    nah. så beholder jeg sgu bare skidtet, den pynter i samlingen. :P