Indlæg af Von-Schlausen

    Quote

    Originally posted by shack
    Har lige fået det og prøvet at spille singleplayer i lidt tid... Må sige jeg ikke er speciel vild med det... Det er somom at det enkelte og lækre Head Shot fra 1942 er blevet fuldstændig udskiftet med kæmpe roboter og raketter.. Ved ikke hvad I synes??


    singleplayer har altid været noget lort i BF. jeg synes at 2142 er fedt, især squad leader's er blevet spændende med spawnpunkter og diverse ting de kan smide. og så er det fedt at man selv kan vælge hvilket udstyr man vil have på, efterhånden som man får låst op for dem. Jeg går ihvertfald ikke tilbage til bf2. :clap:

    Quote

    Originally posted by Nice2u
    Følger der en steam account med Half-Life 2?


    har oprettet en account for overhovedet at kunne spille det, men har aldrig rigtig brugt det, og der er ikke andre spil på.

    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Battlefield2.


    Kom lige med noget mere info om de forskellige dele, f.eks. alder, stand, kvittering.



    Battlefield2 er ca. 3 mdr. gammelt

    kan lige så godt sælge de spil jeg ikke spiller mere, og har derfor disse spil til salg:


    hbo. 200kr.+porto
    Titan Quest.
    Heroes of might and magic5 collectors edition.
    world of warcraft.
    Battlefield2.


    hbo. 100kr.+porto
    Doom3.
    Halflife2.
    Sid Meiers Pirates.
    Battlefield 1942.
    battlefield vietnam.
    Freedom fighters.

    Quote

    Originally posted by RAC
    Prøv at geninstaller eller updater din Direct X med den nyeste fra MS hp.



    er det en beta version eller hvad? for jeg kan heller ikke starte spillet selvom jeg har 9.0c hvilket skulle være den nyeste.

    ja det ser ud til at blive et rigtig godt spil, synes dog at landskaberne virker lidt kedelige/triste men det er jo nok for at give det et mere dystert twist. du skal nok ikke sætte næsen op efter at det udkommer i år, har aldrig hørt om et spil der udkom FØR planlagt. synes tværtimod at udsættelser efterhånden er blevet reglen snarere end undtagelsen. senest set med nwn2. X(

    Quote

    Originally posted by Hytzon
    Så længe de ikke har addet widescreen support til spillet, holder jeg mig langt væk. Det er simpelthen så plat ikke at udvikle fuld ws-support, når flere og flere får ws-skærme. EA er udemærket godt klar over det, men jeg tror de anser det for en slags snyd at nogle har breddere synsfelt og derfor er det ikke tilføjet. Det skulle for fanden have været med i BF2...! X(


    - Surhed off.
    God weekend



    det er præcis derfor jeg ikke valgte en widescreen til min nye com. når det engang bliver standard i alle nye spil skifter jeg nok.

    hold nu op med jeres mudderkastning, det er trættende. :pokey:
    med hensyn til dit spørgsmål så står jeg selv i lidt den samme situation. det er 2 spil som jeg ser rigtig meget frem til, jeg har heldigvis råd til dem begge :T så mit problem er nærmere at få tid til at spille dem begge 2. :crazyeyes: skulle jeg vælge 1 af dem, så ville mit valg dog falde på nwn2 da jeg synes at 1'eren var helt fantastisk. og 2'eren ser ud til at blive endnu bedre! det er dog ikke et spil som jeg gider at spille online, men det er jo det jeg skal bruge BF2142 til. ;)

    jeg kører med patch 1.4 og det virker fint. du skal altid sørge for at have den nyeste patch installeret ellers kan du ikke komme ind på de fleste servere. jeg holder mig altid væk fra beta patches da der tit er problemer med dem.

    min warrior havde ikke en chance mod warlock's, de kan stort set holde ham feared igennem en hel kamp så han næsten ikke får et slag ind.