Indlæg af Von-Schlausen

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Jeg er tilfreds med coolshop.dk har ikke svigtet mig endnu...


    ellers kan du jo købe det over EA store og predownloade det :D


    det med at downloade spillet, er ikke lige mig. vil sgu ha skiverne med ;)
    men jeg vil da lige tjekke coolshop ud. :9xo

    i eb-games siger de release den 30. alle andre steder står der den 16. så overvejer lidt at bestille den over nettet. er der nogen netbutikker man skal holde sig fra? vil sgu være sikker på at ha den på release dagen. :T

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    16. nov. her og 14. mener jeg den har derover, ellers er det 12. eller sådan noget kan jeg ikke huske...


    Ved bare det kommer før over there, og den 16. herhjemme...



    ja på nettet står der 16. nov. men når man spørger ad nede i EB-games siger de den 30. så jeg er lidt forvirret. 8o

    hej, jeg overvejer lidt at skifte til vista nu hvor der endelig kommer et lækkert dx10 spil (crysis). så ville jeg lige høre hvordan det er med vista upgrade når man har en xp-oem licens, skal man ha fat i en ny xp licens hvis man senere skifter hardware eller?

    det er rigtigt at en konsol koster mindre end en gamer pc. men til gengæld koster spillende omkring 200kr. mere stykket, så hvis du køber mange spil så bliver det til en del penge. :crazyeyes:

    min nuværende multifunktionsmaskine en hp psc 2175 all-in-one er syg så jeg overvejer at købe en ny, desuden synes jeg også at blæk til den var enormt dyrt.
    derfor vil jeg høre om i kan anbefale noget, den skal kunne printe foto's i en god kvalitet og så skal den kunne lave kopier, den behøver ikke at kunne scanne da jeg aldrig bruger det. Desuden skal blækket ikke være for dyrt. Havde regnet med at ofre omkring 1000kr. på den, men den må slf. gerne være billigere :) håber i har i noget i kan anbefale.

    hej, jeg har haft en hp psc 2175 all-in-one i et par år nu, og jeg har været rigtig glad for den. Men nu begynder den at gøre vrøvl, den skriver i displayet at jeg skal fjerne og kontrollere blækpatronen. men jeg kan ikke se at der skulle være noget galt, jeg har også prøvet at købe en ny patron og det virkede. men efter at ha printet 7 billeder ud skete det samme igen. :( nogen der ved hvad der kan være galt? har ikke den store lyst til at skulle købe flere patroner før jeg ved om det virker da de er ret dyre.

    måske et dumt spørgsmål, men kan man gemme tv programmer på ps3 harddisken?
    for så for man jo både blue-ray og harddiskoptager med i prisen. Det ville gøre at jeg godt kunne finde på at investere i skidtet.

    har stemt nej, da min tid slet ikke er til det. Der kommer hele tiden en masse nye fremragende spil, som jeg hellere vil prøve, og når jeg har gennemført et spil tager jeg det ikke frem igen. :D

    Quote

    Originally posted by Nice2u
    Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes det ser kedeligt ud...


    nææ jeg synes faktisk også at det ser lidt kedeligt ud. :rolleyes: