Indlæg af Green

    Quote

    Originally posted by Zulu


    Nej, for det er svært at få det du gerne vil have (godt grafikkort) til den pris.


    Så overvej hvilken parameter du helst vil ændre/ gå på kompromis med...


    Ja du har ret..


    Men jeg som jeg skrev, ønskede jeg en bærbar til de 6000, hvor man fik performance for pengene.. Så hvis vi nu siger, at den skal have bedre grafik end onboard, så må vi gå på kompromis med resten. Harddisken er okay omkring de 80 gb..

    Hej Drenge...!


    Hvad er "most bang for the buck" lige nu for en bærbar til de 6 k?


    Integreret grafikkort er ikke helt nok, og hdd'en skal være stor.



    Hvad kan i anbefale?



    Håber på svar.


    Green

    Har lige samlet et E6600 system til en kammerat...


    Steppingen på den er L707A239 (Hvis dette er steppingen?)


    Hvad siger det jer om OC-muligheder..?



    Green

    Quote

    Originally posted by norhart
    har du installeret nogle nye programmer som f.eks skype?


    for da jeg installerede skype forsvandt lyden BF2142, jeg satte så skype til at bruge X-fi lydkort istedet for "standart", derefter kunne jeg godt skifte til X-fi i BF


    nope.. det er samme indstillinger som før.. Jeg har blot indstillet mic'en, men det bør jo ikke give nogen forskel..

    Quote

    Originally posted by 187Man
    Har du husket at vælge "game" ved volume panel? Man kan jo vælge mellem entertainment , game opsætning ved switch mode.


    Ja det har jeg.. men lige meget virker det :(

    Jeg har indtil for nylig kunne køre mit X-Fi sammen med BF2. I audio settings hvor man kan vælge mellem software, hardware, og X-Fi, har den kørt på X-Fi, og Ultra High sound quality.

    Så skete der det at alle settings og acounts forsvandt. Jeg satte det hel op igen, men nu lukker BF2 ned hver gang jeg trykker "Apply" når jeg har valgt Creative X-Fi til lyd.


    Hvad sker der?


    Green

    Quote

    Originally posted by Spyro
    ES er server diske, de er ikke stille på nogen måde, det skal du lige vide.. Dog er de så lavet til at køre 24/7. Som du kan se i min signatur har jeg selv 2 stk.


    Angående bundkort, er det et fint bundkort. HVIS du nu vil prøve dig med OC, så er det et godt bundkort til formålet. Hvis du vil have overkill, så skal du have et P35 bundkort.. Så P5B er udmærket.


    okay takker.. så bliver det 7200.10'eren.. og holder fast ved bundkortet..


    Så my en scythe infinity klarer kølejobbet.. koster heller ikke spidsen af en jetjager..

    Jeg har udtrykket mig ordentligt. Kører ikke noget netværk med server, men blot 3 putere koblet til en switch, som er koblet til routeren. Der sidder også en puter dikrete til routeren. Kald det et mindre hjemmenetværk..


    Det jeg skal bruge det til er at have en kalender, hvori man kan indføre sine "events" og så skal de andre på netværket kunne se det, ligesom jeg skal kunne se hvad de skriver i kalenderen..


    Kan outook'en det? Den som kommer i office-pakken..

    Quote

    Originally posted by Svan
    Nogle brokker sig over at Seagate HDD'en larmer, syntes jeg personligt ikke den gør og en rimlig hurtig og god disk er min mening...


    Jeg har også en Samsung Spinpoint som er lidt langsommere sammenlignet med min Seagate, men det er ikke noget man lægger mærke til menminder man godt kan lide at test HDD Benchmarks...


    Okay.. Skal det så være ES'eren eller bare 7200.10?

    Quote

    Originally posted by Svan
    Har selv et Asus Dvd Drev til 150 penge og det er skod, ridser alle mine CD'er og DVD'er, skal i hvert fald ud og have mig et nyt og det bliver et ordentligt et....


    Når du siger god ydelse på HDD snakker vi så Raptor eller bare en god Seagate?


    Vi snakker en god seagate :D Raptoren er lidt for kryderet..



    Quote

    Originally posted by Svan
    Cellshocken du linker til er Elpida chips dem han linker til er D9 chips hvilke er end hel del bedre når vi snakker fx oc...


    okay.. så bliver det de dyre.. men hvad så med mushkin's ram jeg linker til??

    Quote

    Originally posted by Spyro
    køb 520w udgaven af den psu i stedet, og brug pengene på nogle ordentlig ram i stedet.. disse f.eks. nu da du har valgt cellshock..


    Der er kun 200 kr forskel på 620W og 520W, og så kan jeg lige så godt tage den store. Eller er de sidste 100 w ikke nødvendige?


    Se andre Cellschock du anbefaler - Kigger man på specs. er det jo det samme for de to sæt, dit er 300 kroner dyerer.. so whats the differens?


    Når vi er i deroppe i pris, kan man jo lige så godt tage Mushkin's PC8500 eller hvad?

    Hey derude!



    Skal samle en computer til en kammerat til omkring de 10k. Umiddelbart ingen overclock da det ikke er min, og da ham jeg skal samle den for ikke fatter noget af det. Men en lille smule "just in Case."
    Men den skal helt sikkert bruges til gaming ;) og vist ikke så meget andet..
    Er forløbig nået frem til følgende:


    CPU: E6600


    CPU-Køler: Hvilken?


    Bundkort: ASUS P5B-E Plus AiLifestyle Series Måske andre forslag da der ikke skal være nogle specielle krav til OC.


    RAM: Cellschock V2 PC2-6400


    PSU: Corsair 620W


    GFX: Nvidia 8800GTS


    Kabinet: Antec Nine Hundred


    HDD: ? Skal ikke være særlig stor, men god ydelse...


    Optisk drev: Tænkte i plextor DVD+/- RW Dual Layer.. nogle erfaringer med billigere drev?


    Lydkort: X-Fi Extreme Gamer




    Håber i gider give en hånd med...



    Green