Indlæg af Green

    en rigtig god k?ler vil v?re en Gigabyte G-power... Har et alt-om-data blad hvor den er anmeldt, og der scorer den rigtig godt.. den bedste blandt de testede..


    Den vejer heller ikke alverdens.. Modellen f?s med en Fan-controller med vist nok.. prisen er bare en anden skal du v?re opm?rksom p?..


    Link:http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=321174



    Min anbefaling herfra..


    Hvis det skal v?re lidt st?rre ville den her v?re god: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=321071


    Har monteret et par stykker af dem her.. og det er geniale.. V?gten er dog ogs? derefter.. H?ber det er til hj?lp..


    Green

    Quote

    Originally posted by Fragman
    kig endeligt om bundkortet underst?tter, for rigtigt mange bundkort kan slet ikke holde til det, men d?r ....


    p? OCZ-hp st?r der at mit mobo ikke er underst?ttet.. men immergeil's mobo kan godt.. S? jeg vil bare h?re hvordan og hvor ledes han havde sat det op..


    Green

    jeg er vist lidt tr?t.. ic7.. tja.. det var godt til OC det havde jeg da f?et fat i.. :) eller noget..?


    Ej, men jeg kigger lige efter dem du n?vnte, og ser hvad de koster fra ny af..


    Tak for input..


    Green

    Jeg s?ger et mobo til min gamle barton.. Nogle der ligger inde med s?dan et som de vil vil s?lge er jeg intra. Og som sagt m? det gerne v?re oc venligt.. ikke et must.. Ic7 eller noget i den dur..


    H?ber p? respons.


    Green

    Quote

    Originally posted by immergeil1
    mit a8v deluxe rev2 virkede fint med ram booster, kunne give 3.4volt s? det er ogs? en mulighed.


    lige et sp?rgsm?l til dig..


    1: Hvordan har du sat det op med ddr boosteren? Alts? hvilke slots har du brugt??


    2: Har du pr?vet at give mere end 3,4vdimm?


    3: Hvor meget k?king har du p???


    H?ber p? svar...


    Green

    s?dan.. hehe fandt det.. men det l?ste desv?rre ikke mit problem..


    Men hver gang jar har formateret har jeg skulle registrere den i det der passport i Windows messenger.. og s? har jeg kunne downloade den nyeste, og s? var alle mine kontakt personer der.. Men da det er slettet kan jeg ikke det l?ngere.. kan man ikke installere Windows messenger igen...?=



    Green


    PS: JA, jettes laver satans gode burger!!! Men det er h?rdt at v?re opvasker;)

    Hey derude...


    Jeg har stort set lige formateret, og jeg gjorde med det samme det, at jeg asinstallerede Windows Messenger.. Idet at jeg troede jeg ikke skulle komme til at bruge.. jeg er s? blevet opfordret til det alligevel.. Og jeg har s? lige downloaded Messenger live.. installeret det.. og nu har jeg kun 2 kontaktpersoner, som jeg ved kun har add'ed mig for nylig.. Hvordan f?r jeg resten tilbage?? Skal jeg ikke regestrerer min konti, eller oprette konto eller et eller andet??

    okay... Kigge lige p? dit f?rste link.. der st?r at den virker til, og intil videre har de f?et den op p? 3,1 volt..


    Quote

    OCZ DDR Booster Hits 3.1V stable with this board (scroll down for a comment from the OCZ Rep posted earlier):
    Guys, you won't believe it, but contrary to reports, the Booster hits 3.0 (already known) V and even 3.1 V with this board! Guess what? It is perfectly stable. I'm at 3.1V now . The OVP feature is actually a voltage regulator issue. I'm guessing that a certain VR pulls the voltage down to 3.0V or 3.1V (the exact number is unpredictable). I turned the pot almost fully across but there was no change. I'm pretty confident about the VR thing because I clearly see the booster jump to 3.5 and even 3.7V, but in about 1 second, the VR takes over and drags the voltage down to 3.0 or 3.1 V. There is a sweet spot at which the voltage remains at 3.1V (a slight turn by say 60 degrees does it).Anything more or less keeps it at 3.0V. Now it remains to be seen if I can isolate the offending VR and possibly bypass it with a switch. I'll look into existing Volt Mods and see if it will work. Its going to take a while as this requires a lot of spare time.


    Men jeg vil lige h?re hvor mange penge det handler om.. hvad koster den fra ny? Og hvad vil du evt have for den??


    Green


    H?rt...! Lad os h?be de bliver ved med at lave deres kvalitet.. Er de egetlig kommet ud med noget Blue-ray/HD-DVD eller hvorn?r kommer det?


    Green

    Quote

    Originally posted by XmuZz
    Okay. Du skriver bare hvis det er.
    Om det er rev. 1 eller 2 n?r du skal bruge OCZ DDR Booster kan v?re lige meget, du kan tjekke om det er rev. 2 ved at g? ind i bios og se om PCI/AGP kan disable's, da de p? rev. 1 oc'er med op eller ikke kan s?ttes til disable ordenligt, og det er rettet p? rev. 2.


    Har lige tjekket om det er rev 1 eller 2.. men jeg kan ikke helt finde ud af det..
    I Bios har jeg mulighed for, mht den PCI/AGP-ting der, at s?tte den til 66/33, og 75/2X et eller andet.. Og s? er der en der hedder auto.. ikke andet.. Kan du s? sige mig om det er rev 1 eller 2?


    Green

    Hey..


    Jeg vil bare lige hvad i ville vurdere ovenst?ende surounds?t til...
    Det er k?bt den 08/07.05, dvs et ?r gammelt..


    Der haves kvitt og der er org kasse, alt medf?lger.
    Der er faktsik ingen ridser, jeg vil sige meget p?n stand.. Dog er der en der har fundet det sjovt at plante sin fede tommelfinder p? skjoldet i centerh?jtaleren, s? der er kommet en meget lille bule.. Men hvis ikke du ved der er der, kan du ikke se det..


    Hvad villle i gi for s?dan et s?t?


    H?ber p? respons.


    Green


    Link: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=113172


    EDIT: Ny pris 1100 nu, og dengang blev det k?bt for samme sum.

    Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg tror nu nermere det er ramene som g?r det og ikke psu'en, s? det vil umilbart v?re bedre at k?be et nyt mobo eventuelt et et DFi NForce 3, eller ogs? kan du k?be min OCZ DDR booster som kan give op til 3.6 Vdimm, du skriver bare hvis du kunne v?re intereseret i den.
    Her er link til OCZ DDR Booster http://www.ocztechnology.com/p…booster_diagnostic_device og her til test http://www.techreport.com/revi…z-ddrbooster/index.x?pg=1 OCZ Booster'en passer ikke til alle mobo's s? tjek lige ud havd for en den passer til hvis du er intereseret, brugte den i gamle dage til mit MSI K8N NEO2 Platinum, og det funkede fint, bare husk du kun kan have 2 st?nger ram i, da den fylder 2 slots.


    det kunne v?re meget interessant.. men tjekkede deres hjemmeside.. og der stod: ASUS A8V n/a N Not Compatible..


    Men hvis Immergeil1's mobo virker med s?dan en, burde mit ogs?.. ved bare ikke om mit er rev2.. ???

    hehe.. det siger du ikke.. s? m? en ny psu v?re det n?ste.. Men jeg vil sige at den psu klarer det godt.. K?rer 800xl, 2xsata, OC-cpu og mobo.. NONAME! fed stil..eller noget...?

    somsagt kan jeg ikke give mere end 2,8volt p? ramene..dette er max for mobo..


    Har pr?vet at give mere vcore, men den vil ikke ?de det.. den crasher i aquamark og futuremark.. har pr?vet 267 b?de med 1.4(std) pg helt op til 1.6.. men den crasher stadig..


    Det skal siges at jeg k?rer med en noname 300w psu.. m?ske er forklaringen?
    Min anden b?ndte, og har ikke f?et k?bt en endnu..


    Green