Indlæg af Kper

    Hey Tweakers


    Jeg har sat 2 x Samsung Syncmaster 730BF fladskærme til mit nvidia 6600GT GFX kort, og det virker egentligt upåklageligt. Men når jeg vil se film i full screen viser den kun det halve af billedet på den ene skærm, hvor den anden halvdel på den anden skærm ikke bliver vist :S, hvordan gør jeg sådan at jeg jeg kan se billedet på den anden skærm?


    I øvrigt. Når jeg ikke ser filmen i full screen kan jeg sagtens se filmen på begge skærme hvis jeg trækker afspilningsprogrammet over på den anden skærm.


    Billede:
    [Blocked Image: http://i168.photobucket.com/albums/u197/Tylle18/DSC00526.jpg]

    Har skam ikke tænkt mig at købe noget :D Kan bare ikke forstå prisforskellen.. Det er som om alt er bedre på Single Rammene i forhold til Dual Rammene, både pris, hastighed og optagelsen af plads. Eller er der noget ved de Dual Ram som bare sparker røv i forhold til de Single Ram?

    Var lige inde på edbpriser for at tjekke priserne på DDR3 ram i dag, så var det at jeg faldt og dem her som ser ud til at være de billigste:
    Kingston HyperX 1 x 2 GB


    Men hvordan kan det være at de er så meget billigere end dem her:
    Kingston HyperX 2 x 1 GB


    De billigste ram ser ud til at være hurtigere end de dyreste. De dyreste ram er dog Dual Ram, hvorimod de billigste er Single Ram.
    Er Dual Ram virkelig så meget bedre end single?

    Prøv at se om der er en du kan li' herinde fra: Zartego


    Fik selv anskaffet mig en Zartego TW3 15,4" Notebook dengang jeg skulle bruge en bærbar i starten af 2007, og jeg har kun været tilfreds med ydelsen :clap:


    Det eneste jeg ikke bryder mig om er kvaliteten af kabinettet, (eller hvad det nu hedder på en bærbar :crazyeyes:) hjørnerne er knækket af, og de der gummi dimser der skulle holde den fast til bordet er også faldet af.. Men det kan også bare være at jeg har været lidt for hård ved den :$


    Skal lige sige at jeg har transporteret den i en ganske almindelig skoletaske med lidt flamingo i bunden til og fra skole, kan være det er der problemet ligger :D


    Men ellers en helt fin bærbar :9xo

    den lokale elektronikkomponentbiks? ved ikke lige hvad det skulle være for en.. og den lærer vi har til teknologi/design ved ikke rigtigt noget om hvor man kan få dem fra. Spørger el-læreren i morgen, måske ved han noget.

    Hej.


    Jeg mangler nogle peltier elementer til et teknologi projekt !! er der nogen der har nogen liggende eller kender et sted hvor man kan købe dem billigt?


    Glemte alt om den auktion der var på qxl ! :oops:

    Okay.. men er det ikke for dumt at købe Quadro? Har bare hørt at man slet ikke kan udnytte sådan en quadro ordentligt (endnu!), og ved heller ikke hvor lang tid der vil gå inden man kan.
    Har også stået og kigget på Q6600 længe, hvor jeg endte at med at helde til en E6850 istedet..
    Er der flere der synes at jeg hellere skulle vælge en Q6600 GO i stedet for en E6850?

    lyder da underligt at tingene kører langsommere med 2 grafikkort i :s..


    men er mest bekymret for bundkortet pga. at det er inno3d, det er mest prisen der lokker.. Men det ser da ud til at kunne det samme som et ASUS Striker Extreme Republic of Gamers Series, dog uden alle de fancy futures..