Indlæg af Kper

    Hey folkens!
    Jeg skal til at købe en ny computer som pt. skal bestå af fælgende dele:


    Kabinet:
    Thermaltake Armor+ VH6000BWS: EDBpriser


    Bundkort:
    ASUS P5E3 Deluxe/WiFi-AP@n AiLifestyle Series EDBpriser


    Strømforsyning:
    Corsair HX620W: EDBpriser


    CPU:
    Core 2 Quad Q9450 2.66 GHz: EDBpriser


    RAM:
    OCZ Platinum 2 x 1 GB (DDR3): EDBpriser


    Grafikkort:
    ZOTAC GeForce 8800GTS (512 MB): EDBpriser


    Jeg regner ikke med at overclocke cpu'en med det samme, så cpu køleren venter jeg lidt med at bestille.


    Cpu'en er på lager den 20 februar, men jeg har fået at vide at jeg skal bestille den nu hvis jeg vil have den hjemme kort efter den 20 februar, er det rigtigt?


    En ting jeg lige er kommet i tvivl om er om jeg skal vælge et nvidia GF 9800 GX2 istedet for det 8800 GTS 512 jeg har valgt, da jeg alligevel skal vente på at cpu'en er på lager, og nvidia GF 9800 GX2 allerede skulle være klar til salg i begyndelsen af marts (Kilde). Hvad synes i?


    Har i nogle bemærknigner til de dele jeg har valgt, eller noget i synes jeg skulle vælge istedet for, så kom endelig med dem :D


    På forhånd tak

    Nej jeg kan intet se på skærmen, og når jeg sætter en eksterne skærm til er der heller intet billede, men skal man ikke først sætte bærbaren til at sende billedet til den eksterne skærm? det skal jeg da på min bærbar :S

    Ok.. Problemet er bare at det er meget sjældent at skærmen reagerer når jeg starter bærbaren, og når den endelig reagerer, er den meget ustabil og slukker altid lige inden jeg skal til at formatere..


    Jeg har prøvet følgende:


    Starte bærbaren med harddisk, resultat: læs ovenstående


    Starte bærbaren uden harddisk, resultat: intet billede på skærmen


    Starte bærbaren med en anden bærbars harddisk (samme slags), resultat: intet skærmbillede


    Det skal dog lige siges at jeg ikke har kunnet få skærmbilledet frem ved opstart den sidste times tid, og det undrer mig lidt.. det er som om at skærmen bare dør lige så stille..


    Det lyder bare lidt underligt hvis det er skærmen det er galt med, da den jo nogle gange har kørt fint. Det lyder også underligt hvis det er harddiskens os der er galt med (windows xp home), da jeg har prøvet både uden harddisk og med en anden harddisk (windows xp pro).


    Kan det være en forbindelse til skærmen der er røget løs?

    Hey folks!


    Sidder lige og skal til at formatere en kammerats bærbar, da den simpelthen ikke kører optimalt længere, hvis den overhovedet vil starte ordentligt.


    Men hver gang jeg skal til at formatere skidtet vha. xp'cden genstarter den og viser sort skærm.


    Det er i øvrigt kun enkelte gange at bærbaren viser et skærmbillede ved opstart, så jeg sidder op til flere gange og slukker bærbaren og tænder den igen indtil at skærmen reagerer, ellers sker der bare intet. Kan dette have noget med harddisken at gøre, eller er det selve hardwaren der er galt med?


    Kan jeg formatere harddisken ved at smide den i en anden computer og starte fra xp'cden, hvorefter jeg kan smide den formaterede harddisk ind i bærbaren igen, og så instalere en fresh windows?


    Håber der er en der kan hjælpe, det er virkelig irreterende!


    På forhånd tak :)

    Hey Tweakers!


    Jeg har et chenbro gaming bomb kabinet hvor der ikke fulgte nogle kabler med til front I/O panelet..
    Har været ligeglad med det i lang tid, men nu synes jeg at det er på tide at få det front panel ordnet.


    Her er lidt billeder af front I/O panelet:


    fra fronten
    [Blocked Image: http://i168.photobucket.com/albums/u197/Tylle18/DSC00745.jpg]


    bagfra
    [Blocked Image: http://i168.photobucket.com/albums/u197/Tylle18/DSC00744.jpg]


    fra toppen
    [Blocked Image: http://i168.photobucket.com/albums/u197/Tylle18/DSC00742.jpg]


    fra bunden
    [Blocked Image: http://i168.photobucket.com/albums/u197/Tylle18/DSC00743.jpg]


    Er der nogen der ved hvor jeg kan købe de nødvendige kabler til panelet så jeg kan få det til at funke?


    Hvis der er noget i ikke kan læse på billederne skal i bare sige hvad i mangler, så skal jeg nok lige skrive det af fra selve kortet.


    På forhånd tak! :clap:

    måske gfx kortet? har selv haft et Club 3d Geforce 6600 Gt som gjorde at jeg crashede i alle 3d spil.. jeg sendte det bare tilbage til forhandleren og fik et sprit nyt.. det gamle jeg havde ikke nogen indgang til eksternt strøm, men det har det nye kort jeg fik. Det kunne være at det var det der var problemet?

    Jeg har en Steelseries SX, og ja den er sq fin :clap:. men der skal ikke meget skidt under musen før den kører dårligt.. men det er jo bare at tørre musseføderne af med hånden, og evt. mussemåtte, så er den fin igen :D

    okay jeg har fundet windows "udvidet skrivebord", men der bliver skærmene bare lavet om til 2 enkle skærme, så billedet på filmen, og på skrivebordet bliver ikke strukket ud, men man ser istedet for 2 skrivebords baggrunde f.eks..


    vil udvide skærmen så jeg for 1 bred skærm, istedet for 2 små skærme