Indlæg af kruga

    Hej!


    Er der en venlig sjæl som har et kabel til at ligge som passer til dettet pcmcia netkort??


    Intel Pro/100 S Mobile Adapter


    Det er sådan et fladt beredt stik ligner en lille smule(uden at være det) et usbstik.


    Men jeg skal bruge et kabel som går derfra og over til routeren altså et rj45 stik.


    Er der nogle som har et eller ved hvad det hedder og hvor man får fat i det?



    Pfh. MANGE TAK!


    Vh. kruga1

    Hej


    Mit dyrt betalte norton antivirus løber snart ud. Har været tilfreds med det, men synes det er noget sløvt i opstart og har en ide om at det trækker lidt kræfter hele tiden og sløver pcen lidt...


    Er det bare det bedste eller bør jeg inv. i noget andet.


    Sikkerhed frem for alt og i sær overfor underlige popup hjemmesider med alt muligt lort de ligger ind... Og naturligvis gode gamle almindelige virusser...


    Pfh. TAK

    Fordi jeg vist var helt uforståelig i den forrige post..


    Og ville jo så gerne bare have ret i det er ringe med de priser.


    Men falder det udenfor off topic sig til og jeg sletter begge mine poste...


    Beklager...

    Ja når man bliver gammel har man formuleringsproblemer sorry...


    Bare lige for at forklare mig så i ikke tror jeg er såååå gammel...


    Købte i dag dette produkt gennem Bjtrading...


    USB 2.0 produktnr. 127148
    Denne vare er den du finder hvis du går direkte ind på deres side.
    Alt i alt med porto 99kr.


    Går du derimod ind via edbpriser er det dette varenummer 133362 som du ikke kan finde direkte på deres side:
    USB 2.0 produktnr. 133362
    Selv porto er nu billigere. Alt i alt 63. kr.


    Sådan ser den ud på edbpriser:
    Mulighed nr. 2


    Det synes jeg er ringe. Men har også en dårlig uge.


    Håber denne post forklarer mit formuleringsproblem.


    Grunden til jeg startede anden tråd var mere jeg skulle have lidt luft.-Og ku ikke finde et tudehjørne.

    Damn it, jeg er blevet gammel.. og så må man selv bestemme og det er Damn IT eller Damn it....



    Efter ikke at have købt hardware I 1½ år, har jeg lært at nu er det sådan at køber man hardware ved shg.dk og det ikke passer sammen selvom det står på deres side og deres support siger det passer sammen, og det så ikke gør, så skal man betale for en bios update så det derefter passer sammen...


    Damn IT sådan synes jeg da ikke det var i det gode gamle dage.


    Derefter skulle jeg lige købe en ting hos bjtrading, da de i de gamle dage var fine og billige og pålidelige...


    Nå efterfølgende vil jeg så lige tjekke edbpriser for at se kortet (som kun koster 59 kr. + 40 i porto) og se ratings på det, der sælger bjtrading samme produkt til 43 + 20 kr. i porto. Damn IT, sådan var det da ikke i de gode gamle dage som jeg husker det. De tilbød så at slette ordren men den var så pakket og sendt.. God service....!!!! (ikke som i gamle dage lol)
    Og hvem gider sende en pakke retur for at spare 30 kr?


    DAMN IT...


    JEG ER BLEVET GAMMEL.... - Og fattig... :boxed:
    Af skade bliver man klog men sjælden rig.


    Nogle der har en tudekiks eller et par krykker...

    Hej!


    Jeg har fået sådan en her ombyttet:
    Mobile Hard Drive Design by F.A. Porsche USB 2.0, 250 GB, 7200 RPM / 8MB


    Dvs. den er helt ny og 2 års garanti fra i mandags(Det er vist enda onsite).


    Ved godt det ikke er en stor salgstale, men der virkede fint, men mistede en stor mængde data, og tror ikke jeg ville få samme problem med den her.


    Men nu har jeg nu engang mistet en masse og vil derfor gerne have en intern istedet.


    Hvad ville en vurdering på sådan en være, den er jo praktisk talt ny?


    Jeg har ombytningskvitteringen.


    Link til varen hos shg:
    Porche


    Pfh. TAK!

    Hej!


    Jeg har:


    ASRock 775V88, VIA PT880, Socket 77 1 Retai
    Pentium4 Prescott 530J, 3.0GHz, S77 1 BOX
    Seagate 7200.8 250GB, 8MB, SATA, NC 1 Bulk
    Creative Soundblaster Audigy 2Value 1 Bulk
    4*Elixir DDR400, 512 MB 2 Bulk (ikke dual channel)
    Asus N6600GT/TD/128MB, GF6600GT incl. alminumskøler.


    Hvad ville en vurdering på dette være?


    Er 1½ år gammelt....


    Overvejer at sælge det og inv. i noget nyt.. Men kronerne er små derfor overvejer jeg at sælge ovenstående...


    Pfh. TAK!

    Hej!


    Er ovenstående noget man kan få nogle kroner ud af?


    Den er 2 år gammel kører fint, men vil ikke garantere et salg, kommer an på prisen.


    Nogle der har et bud? Buddet er plus evt. forsendelse.


    Pfh. TAK!

    Hej!


    SOLGT!


    Tak for buddene, men det er det sværre solgt, auktionen blev lukket i går og selvom han fik det billigt, holder vi os til det der er lovet.


    Dukker han ikke op til afhenting tager jeg kontakt til jer..


    Tak for budene selvom det desværre var forsent...


    Nogle der vil lukke tråden.?

    HBO pt. er 1300. Ved afhenting kan det afhentes tirsdag, vi aftaler lige nærmere i aften.


    Men det er jo også billigt så det er vel værd at vente på.

    Hej!


    Hvis man lige har bestilt en E6600 skal man så installere 64 eller 32 bit windows..


    Nogle der har nogen erfaring for hvor meget stærkere det kører?


    Virker alle "gamle" spil stadig?

    Har lige snakket med brormand, selvom det er lidt for billigt lige nu går det til højeste bud herinde.


    Hvis han modtager hans nye grafikkort i morgen kan det afhentes der, ellers tirsdag aften.


    Skal det sendes bliver det sendt når pengene kan ses på kontoen.


    husk budene i kommer med er uden evt. forsendelse, da i selv senere må afgøre om i vil have forsigtig expres eller ???..



    HBO lige nu(kl. 2024) er 1200 fra malenurse



    I morgen kl. 15 ser vi hvem der har højeste bud og han/hun får det til den pris.
    Hvis der indkommer bud efter kl. 14.50 forlænges der med en 15 min. osv. Så alle har mulighed for at komme med bud hvis i venter til sidste øjeblik..


    Håber i synes ovenstående er fair.


    Så er det bare byde.

    Nu må vi se hvad det bliver til men handlen kan tidligst foregå i morgen, han skal have det nye grafikkort og med lidt held kan det hentes på posthuset i morgen... Men lad os se hvad det bliver til...


    1000 er bud indtil nu... Går ud fra det er uden forsendelse som beskrevet øverst...

    Kvittering ikke noget problem, har lige fået den fra min bror, som er ham der sælger det.... Men min hukommelse er har vist spillet mig et puds.


    Grafikkortet er fra shg og købt den 13/06-06.


    Kortet er i Aalborg nu.


    900 er måske lige lidt nok... Der er jo stadig mere end 1½ års garanti...


    Andre der evt. har et bud...