Indlæg af kruga

    Hej jeg håber i vil hjælpe med at finde en bærbar til max 8000.


    Humlen er at den skal kunne sendes uden for EU. Det kan shg.dk og proshop.dk ved jeg, derfor skal det være ved et af disse firmaer.


    Jeg kan ikke lige overskue alle mulighederne og er ikke så stærk i bærbare og håber derfor på hjælp herfra?


    Det jeg umiddelbart vil sige er at den skal have et grafikkort der ikke er integreret og så en Intel processor... Ellers er der meget åbent, 15" skærm.... Og ellers bare så "hurtig" som mulig..


    Nogle forslag??


    Pfh. MANGE TAK!

    Hej jeg har fået mig en Brother DCP-560CN i julegave...


    Og vil allerede nu have købt nogle ekstra patroner hjem..


    Overvejer kraftigt nogle uoriginale, da de er en del billigere.


    Er der nogle derude der har erfaringer med dette?


    Er der nogle ulemper? Udskriftkvalitet? Slid/smuds?


    Er der nogle steder der er bedre at købe i forhold til andre eller hvordan og hvorledes?


    Pfh. tak og godt nytår...

    hey...


    Har vista og når spiller noget via shockwave via facebook, bilver pcen så varm når jeg sidder med den at det hakker.


    Vil det hjælpe at slette vista og lægge XP på i stedet vil pcen så blive mindre varm`?


    Det er på en bærbar, AMD turino dual core(den langsomste:_))

    Hej Alle


    Kan man få en boks eller?? Til at overføre billede og lyd fra pcen til tvet...


    Humlen er det skal være trådløs og gerne billigt.. :-) ....Og virke....


    Nogle forslag, i kan sikkert rykke et svar ud af ærmet istedet for jeg skal lede og lede..


    Pfh. Tak for svar...

    Tak for hjælpen, det bliver sgu nok den jeg går efter at få i julegave :dance:


    Troede eller nogle ville have anbefalet epson, men det var der ikke, så er glad for jeg spurgte..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Der er i hvert fald en indstilling i min software til DCP 540CN der hedder "Print til kant", men har ikke selv testet den.

    Hej igen og endnu engang tak for hjælpen :-)


    Kan DCP 560CN printe til kant på a4 sider?



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg har kun gode erfaringer med min Brother multifunktionsprinter. Min DCP540CN er godt nok udgået, men du kan få storebroderen DCP560CN til omkring 700 kr. Det er værd at bemærke, at N'et i navnet står for netværk, og du derfor kan vælge enten at sætte den til dit netværk, eller til en enkelt computer via USB.


    Hvis du skulle være mere til trådløs tilslutning, så skulle DCP770CW kunne klare det.

    Hej Alle


    Jeg står for snart at skulle have ny printer, der vil jeg gerne have en ny multifunktionsprinter, da jeg i dag har en HP Officejet G85, men den er omkring 8 år gammel :-)


    Når jeg skal have en ny, skal den gerne koste under 1000 kr. derudover skal den gerne have automatisk "fødning" af papir til kopi funktionen (Bare 10 sider er fint).


    Og det jeg kommer frem til er at der er et par brother eller epson der kunne være interessant, især hvis der er separat patroner, netværk af en eller anden art og print til kant.


    Det var sgu egentlig en lang forklaring for at give spørgsmålet:


    Kan man sige noget om GENERELT hvilken printer der printer bedst og billigst, om det er Brother eller Epson...?


    Pfh. Mange tak!

    Hej


    Har nogle en vurdering på sådan en svend?
    Alternativt et højt bud :-)


    Bærbar, Acer, Aspire Turion 64 X2(dual core) 1,6 GHz
    Model Aspire AS5102WLMi. AMD Turion 64 X2 TL-50 (1,6 GHz)
    Dual Core, 2048 MB DDR2 RAM, 160 GB harddisk, op til 512 MB
    ATI X1100 HyperMemory grafik, DVD+/-RW Dual Layer og DVDRAM
    brænder, 15,4” WXGA CrystalBrite TFT, indbygget webcam,
    trådløst netværk 802.11b/g, 10/100 LAN, 56K modem, 5-i-1 kortlæser,
    3 x USB 2.0


    Ca. 1½ år.
    Kvitteringer osv. haves(pris dengang 5995).


    Sælges formateret, men der er en vista produkt nøgle bag på(premium home versionen), men ingen CD.

    Tak det har du sikkert ret i.


    Men folk der er på et hardware forum er oftest lidt mere kritisk og kvalitets bevidste, derfor håbede jeg at der var nogle her der havde en kommentar med på vejen.


    -Og ellers opretter jeg den nok på mobildebatten i aften.

    Hej tillader mig lige at prøve herinde, da der er mange kvalitetsbevidste folk her.. :finger:


    Jeg vil gerne have en ny mobil, men valgtet står umiddelbart mellem Nokia 6220 Classic og Sony Ericsson C902, da disse ligger på max budgettet.


    Hvilken af disse to mobiler tager de bedste billeder?
    Det er en ting som jeg går MEGET op i, i dag har jeg en K800i og den tager rigtig gode billeder, så det skal min nye mobil også gøre.


    Kender du telefonerne så giv gerne en kommentar.


    Var på vej til at bestille C902, da jeg så finder ud af den ikke har flash, så kom jeg sgu i tvivl... Har du nogen råd...?


    Pfh. tak

    Nu vil jeg ikke lige nævne leverandørens navn herinde, da det ikke er fair, da det kun er fordi vi er utålmodige.


    Men var ikke lige opmærksom i søndags da vi bestilte dem via edbpriser(Link til deres hjemmeside). På edbpriser havde de dem. Men de havde dem ikke på deres egen hjemmeside. Det er nu rettet på edbpriser så alt er nok ok fra firmaet side, men da vi kontaktede dem i dag regnede de med at de kom inden for et par dage... Men det kunne vi altså ikke vente på. Og på edbpriser står der nu ?.


    Ps. vi ville også kun have 500gb versionen.
    pps. det skulle også være ved et firma jeg kendte, ville ikke ud i noget som jeg ikke kendte til når det ikke er til mig selv.


    Men som sagt håber ikke de andre er meget dårligere...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ukendt ? De er på lager hos flere forhandlere ...

    ØV ukendt leveringstid på Samsung F1, så blev sgu nødt til at ændre ordren så fik de barracudas som jeg selv nævner i første indlæg..


    Da min bror skal bruge dem i denne uge.


    Håber ikke det giver for meget på ydelsen..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer
    jo der er raidunderstøttelse på dit bundbræt, så der er ingen problemer der.


    http://edbpriser.dk/Products/L…087&searchArea=&Soegeord=


    ta dog istedet 2 stk Samsung F1 i Raid giver de maksimal performance. Du skal dog vide, at raidydelsen næsten altid er en smule begrænsede, da det er onboard raidchip. Det er sjællent producenterne vil betale nok for en god chip til dette formål.

    Nu bliver det så kun raid 0 :-)


    Men bare loadning af windows bliver hurtigere, så er der jo allerede en gevindst :-)


    Glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå..


    Bare træt af jeg ikke selv skal have det :-(


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Jeg har tre af dem i RAID 5 og de spiller max.