S: 7800GS AGP 256mb

  • Nogle vil give et rimeligt/seriøst bud på et Inno Geforce 7800 GS AGP.


    256 mb DDR3+DVI+TV
    8xagp support
    Integrated HDTV Encoder supports up to 1024*768 res.
    Integrated TV Encoder supports up to 1024*768 res.
    400mhz ramdacs support supports 2048*1536 res. at 85hz.


    Ca. et havlt år+/- skal nok finde kvitteringen hvis/når nødvendigt(og nøjagtig købsdato).


    Orginal kasse haves til fremsendelse. :9xo


    Evt. bud er uden forsendelse. Kan afhentes i aalborg. Køber bestemmer forsendelses metode. Forudbetaling på bankkonto.


    Virker uden problemer sælges pga. køb af duo core system med pci-e.

  • Kvittering ikke noget problem, har lige fået den fra min bror, som er ham der sælger det.... Men min hukommelse er har vist spillet mig et puds.


    Grafikkortet er fra shg og købt den 13/06-06.


    Kortet er i Aalborg nu.


    900 er måske lige lidt nok... Der er jo stadig mere end 1½ års garanti...


    Andre der evt. har et bud...

  • Tjaae kortet er snart ½ år gammel....


    jeg byder 950 og du kan få pengene idag (forudsat at der er kvittering), hvis du vil forvilde dig ud på universitets området (fibiger stræde 15, "Café-du-ve'")... Handlen kunne evt foregå om en times tid.


    Ring 30336525, hvis du er interesseret (vi kan også lige snakke pris, men jeg rokker mig nok ikke så meget)

  • Nu må vi se hvad det bliver til men handlen kan tidligst foregå i morgen, han skal have det nye grafikkort og med lidt held kan det hentes på posthuset i morgen... Men lad os se hvad det bliver til...


    1000 er bud indtil nu... Går ud fra det er uden forsendelse som beskrevet øverst...

  • Har lige snakket med brormand, selvom det er lidt for billigt lige nu går det til højeste bud herinde.


    Hvis han modtager hans nye grafikkort i morgen kan det afhentes der, ellers tirsdag aften.


    Skal det sendes bliver det sendt når pengene kan ses på kontoen.


    husk budene i kommer med er uden evt. forsendelse, da i selv senere må afgøre om i vil have forsigtig expres eller ???..



    HBO lige nu(kl. 2024) er 1200 fra malenurse



    I morgen kl. 15 ser vi hvem der har højeste bud og han/hun får det til den pris.
    Hvis der indkommer bud efter kl. 14.50 forlænges der med en 15 min. osv. Så alle har mulighed for at komme med bud hvis i venter til sidste øjeblik..


    Håber i synes ovenstående er fair.


    Så er det bare byde.

  • 1250.- afhentet. Bor i Aalborg.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • HBO pt. er 1300. Ved afhenting kan det afhentes tirsdag, vi aftaler lige nærmere i aften.


    Men det er jo også billigt så det er vel værd at vente på.

  • Så har jeg ryddet op i tråden. Ønsker folk ikke at byde på emnet, bedes man venligst holde sig ude af tråden.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Hej!


    SOLGT!


    Tak for buddene, men det er det sværre solgt, auktionen blev lukket i går og selvom han fik det billigt, holder vi os til det der er lovet.


    Dukker han ikke op til afhenting tager jeg kontakt til jer..


    Tak for budene selvom det desværre var forsent...


    Nogle der vil lukke tråden.?


  • Det ka' du selv nedesrt i højre hjørne er der en dropdown-menu hvor der står close/open marker og tryk ok. :9xo