Indlæg af Lahnet

    Det kan vel bare slås fra. Kør alt på manuelt hvis du vil køre med blitz, men ellers ville jeg overveje om det ikke ville være bedre at køre uden blitz og så gå op i iso.
    Det gengiver som regel også stemlingen bedre.

    Nejnej - det var skam seriøst beklager hvis det kunne misforståes.


    Jeg havde i sin tid installeret div. mods og pachtes og det var en af dem som lavede balladen. Det mærklige var at en geninstallering ikke hjalp, uden at jeg også slettede mappen manuelt.


    Og så skal der nakkes et monster eller 2 så børnene har lidt at drømme om :finger:

    Købte lige overnævnte spil på tilbud. Efter installationen trykkes der play og følgende fejl fremkommer:
    (Har fjernet en masse men start og slut er der)


    DOOM 1.2.1287 win-x86 Feb 8 2005 19:18:03
    2188 MHz AMD CPU with MMX & 3DNow! & SSE & SSE2 & SSE3
    2048 MB System Memory
    256 MB Video Memory
    Winsock Initialized
    Hostname: henrikpc
    IP: 192.168.1.33
    doom using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing
    enabled Flush-To-Zero mode
    enabled Denormals-Are-Zero mode
    ------ Initializing File System ------
    Loaded pk4 E:\SPIL\DooM III\base\game00.pk4 with checksum 0x29cdb978
    Loaded pk4 E:\SPIL\DooM III\base\game01.pk4 with checksum 0xe9d5adcf


    -------------------------------
    using ARB_vertex_buffer_object memory
    using ARB2 renderSystem
    found DLL in pak file: E:\SPIL\DooM III\d3xp\game03.pk4/gamex86.dll
    copy gamex86.dll to E:\SPIL\DooM III\d3xp\gamex86.dll
    3 22 1280 1024
    Regenerated world, staticAllocCount = 0.
    Shutting down sound hardware
    idRenderSystem::Shutdown()
    Shutting down OpenGL subsystem
    ...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
    ...deleting GL context: success
    ...releasing DC: success
    ...destroying window
    ...shutting down QGL
    ...unloading OpenGL DLL
    wrong game DLL API version


    Nogle som kan hjælpe?
    Doom III uden Resurrection kører perfekt.
    EDIT: Samme fejl på Doom III uden Resurrection efter geninstallation

    Tak What for kritik.


    Brikken står på et spejl og det er taget udendørs. Jeg har skam tage en del, men det jeg oplevede var, at når jeg skød med lavere blænde for netop at øge dybdeskarpheden, så trådte himlen frem med detaljer, hvilket ikke så særligt godt ud.


    Så det jeg har uploaded var det skarpeste jeg kunne hente frem inden baggrunden blev synlig.


    Tips modtages gerne.
    Jeg tror selv en anden dag med et andet lys, måske kunne have ændret resultatet.


    Berleburg:
    Det kan jeg virkelig godt lide, rigtig god ide. Flot udført.


    What:
    Som altid ser det for mig teknisk perfekt ud. Men også et lidt kedeligt motiv.


    Bentzin:
    Nu kan jeg ikke rigtig se hvad det er, men det ser mig noget uskarpt ud. Er det kraftigt beskåret?


    Carsten:
    Meget bedre end det første du havde lagt op, nu er farverne rigtige. Helt skarpt, men er enig med What ang. skyggerne.


    Tråden i denne uge mudrede lidt til, den var dog ganske underholdende. Jeg syntes af princip ikke at der bør udveksles kritik over PM, men at alle bør holde en "god tone" i indlæggende.


    Initiativet fortjener bedre.

    Quote

    Nå. Med lidt input fra min datter, fandt vi noget, som forhåbentlig kan bruges. Der er endda lidt jul over det ;o)


    Bare lidt nysgerrig er det lagen hvidt eller gult :))


    God ide ellers.

    Tak for kritikken.


    Lahnet: Jeg synes at der mangler noget i dette billede. Lidt mere dybteskarphed ville ikke skade. Men en god stemning i billedet.


    Der mangler liv, det var netop det som var ideen, at vise hvor mørkt og øde der er i en landsby lørdag aften :D


    Dybdeskarpheden er med vilje ikke særlig stor, syntes det medvirker til stemlingen at det "flyder" en smule ud.


    Hvad der imo ikke er så godt er at jeg stadig ikke har fået anskaffet mig et stativ, hvilket kan ses.


    Ellers fede foto fra alle.

    The Black Bird


    Jeg er helt vild med farvene. Vindmøllerne tilfører billedet noget godt.


    Ville dog gerne have skåret huset i højre side væk.

    #WHAT


    Vi er slet ikke uenige,


    D40 er et skrabet kamera.
    Jeg kalder vist ikke 400D for en gammel model, men D40 for en ny model.
    350D har dog et par år på bagen, men er stadig et supergodt kamera.


    Mon ikke det bedste ville være at begive sig ned i en rigtig fotohandel og prøve hvordan de føles i hænderne.


    Selv valgte jeg Sony A100, det føltes bare rigtigt for mig.


    I hvert fald held og lykke med købet.

    Quote

    Nikon kommer med D40 ja men jeg vil ikke kalde det et attraktivt kamera det er en klasse under 350D. Hvis du skal op og have noget der lever op til på nikon siden skal du have et D80 også er prisen igen højere.


    Tjaa- måske nok, jeg syntes bare at de anmeldelser er ret gode og det er trods alt en helt ny model.


    Skal det være Canon ville jeg nok vælge et 400D, selv om det er lidt dyrere.