Indlæg af Lahnet

    Tillykke med "legetøjet"


    Det billede af anden er rigtigt godt. Den er meget hvid ja - men overhoved ikke brændt ud.
    Den sidder rigtigt i billedet og både for og baggrund er tilpas skarpe / sløret.


    God begyndelse.

    Ugens bud.


    Havde håbet på lidt solskin, men på den anden side så har det grå og blæsende vejr også sin charme.


    Dette er taget på Ishøj strand, lige bag Arken. Det er så på Djævleøen hvis nogle er i tvivl ;).


    Har prøvet at ramme en lukketid som kunne vise vandets bevægelse uden det blev alt for sløret.
    [Blocked Image: http://img468.imageshack.us/img468/4559/vandtx3.jpg]


    Tak What, det bliver nok også på den måde jeg håndtere det. Jeg ville bare gerne have haft formatteret i denne weekend, men jeg "tør" ikke gå igang hvis der opstår problemer med at skaffe en kode.
    Jeg er nemlig siden blevet flyttet (forfremmet :D) til en funktion hvor jeg ikke har det store behov for Photoshop.


    Meeeeen det går sq nok.


    Tak til alle.

    Få det fjernet i en fart.


    En reklame som larmer er jo i den grad med til at generer FÆRRE besøg på siden. Mange især i dagtimerne er på job og hvor fedt er det lige når der råbes op om alt muligt ligegyldigt pis (undskyld)


    Og så kan det ikke være meningen at man skal skrue ned for lyden for at være på Tweak.


    Med venlig hilsen lidt endnu :-)

    Jep det samme her men tak for input Bentzin.


    Der ser sådan ud hos mig, desværre ingen kode.


    http://img209.imageshack.us/img209/2135/regmq5.jpg


    ***Billed ændret til link, da målene overskrider de tilladte 800x600 pixels - Mvh. Mikkel***


    Pokkers ærgerligt, men der ser vel ud til jeg må droppe mine formateringsplaner og vendte til jeg kan få hjælp fra Adobe.


    Flere ider er velkommen

    Lige for at være helt sikker - Er der ikke en som vil se hvor mange cifre der skal være i den fulde kode?


    Der er 20 cifre i den som kommer ved opstarten. (JuiCes forslag er det samme)

    Jeg har installeret Photoshop CS2 på min pc. Versionen er helt igennem lovlig, den er købt igennem arbejdet. Det er en version som kan bruges på X antal computere. Der må være en kollega som har "lånt" kassen, som har været væk et stykke tid, så den dukker nok ikke op igen.


    Hvor ligger koden der bruges til at aktivere Photoshop?
    Der må være en mappe eller ligende (regedit?) hvor den kan findes.
    Hvis ikke koden var på min pc kunne jeg vel ikke bruge opdateringsfunktionen?


    Jeg står foran en total formaterring af computeren inden længe, og jeg kan bare ikke finde den f***** kode:-)).


    Hjælp!

    Quote

    Originally posted by Zaxzz
    Lahnet, hvorfor valgte du at have korset's skygge i centrum, i stedet for selve korset? Tror, at hvis korset var placeret i midten, så ville det give et meget flottere billede.


    Tjaa muligvis.


    Jeg valgte skyggen i midten fordi emnet var lys.

    Tak for kritikken.


    Selv syntes jeg at Aagaard1000 er sluppet rigtigt godt fra sit. Måske ville det vinde med en strammere beskæring.


    Ellers syntes jeg der igen er ret få billeder X(

    Nu skriver du ikke hvor maget du skal laver back up af og om du er villig til at lave det manuelt.


    Men du har jo 2793 mb gratis til rådighed på hver gmail konto. Man kan sige at du bare mailer filerne til dig selv.