Hey. Står for en større opgradering af comp, og vil derfor gerne have nogle gode anbefalinger til hvilket HW man burde købe.
Maxpris i alt 5000kr

Nyt mobo, CPU, Ram og GFX???
-
-
GFX: PowerColor HD 3870 X2 1900kr
Mobo: Asus P5K PRO 700kr
RAM: OCZ Platinum 2x2gb pc8000 600kr
CPU: Core 2 Duo E8500 1700krSamlet pris lige under 5k
Du kan eventuelt spare nogle pengene ved at købe et 8800GTS 512mb til 1300kr og en E8400 til 1200kr.
-
Nogle gode bud
Bare sørg for gudsskyld at have en god kvalitets PSU
Kan anbefale det her bundkort http://edbpriser.dk/Products/L…472&searchArea=&Soegeord=
Han selv de OCZ ram http://edbpriser.dk/Products/L…806&searchArea=&Soegeord=
Bedste ram fås ikke til prisen! også dem Yilar mener
E8400 er super fin, og spild af penge og købe E8500
Husk en god luftkøler til cpuen, da intels medfølgende larmer og er virkelig ringe
8800gts 512mb er fint valg
-
Har bestilt nu... mange tak for hjælpen
-
nu kommer jeg med lidt ris.. SØG dog.. der er snart 50 tråder hvor folk anbefalger det samme hardware..
-
Oprindeligt indlæg af SenZer
nu kommer jeg med lidt ris.. SØG dog.. der er snart 50 tråder hvor folk anbefalger det samme hardware..det ka godt være SenZer, men vi er alle sammen forskelligt og det er ik altid det samme vi søger, selv om det ser sådan ud.
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
det ka godt være SenZer, men vi er alle sammen forskelligt og det er ik altid det samme vi søger, selv om det ser sådan ud.
Enig -
okay? jeg ser eller mange " computer til 5000kr.. hvorfor nogen dele skal jeg købe... og jeg VED at i har sagt det MANGE gange
synes selv at folk skal prøve at gøre noget selv.. da jeg søgte hjælp havde jeg fundet de dele som jeg kunne se på test og hvad i havde skrevet.. det undre mig bare.. fordi at på alle andre forumes vil de få balle af folk fordi de ikke har søgt..
-
Jeg søgte også hjælp her inde for noget tid siden, og selv om der var tråde over det hele, er det noget lettere, og mere overskueligt, at have sin egen Tråd, og kan svare på den - og folk svarer på ens egen spørgsmål
-
Oprindeligt indlæg af sENITY
Jeg søgte også hjælp her inde for noget tid siden, og selv om der var tråde over det hele, er det noget lettere, og mere overskueligt, at have sin egen Tråd, og kan svare på den - og folk svarer på ens egen spørgsmålTil dels enig. Hvis man undersøger tingene selv som start og finder nogle produkter som udgangspunkt så kan jeg ikke se det helt store problem i at man opretter en tråd for assistance.
Anders