Stairs to cold

• Ved godt at du helst ikke gider at have at man spørger om det her, men kan du vise originalen så jeg lige kan se hvor meget af stemningen i billedet der bare er photoshop?

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Ved godt at du helst ikke gider at have at man spørger om det her, men kan du vise originalen så jeg lige kan se hvor meget af stemningen i billedet der bare er photoshop?

Jeg syntes bestemt det er en god idé at vise originalen - så kan det være nogle af os kan lære noget og andre, dygtigere fotografer, få noget inspiration!

Men jeg syntes det er lidt groft at kalde efterbehandlingen for "bare photoshop".... Det svarer lidt til at insistere på at så de ægte åkander Monet malede - resten er jo "bare" oliemaling ;)

I øvrigt, dejligt billede! Også selvom stemningen "bare" er photoshop....

• Det er jo ikke selve billedet jeg kalder for photoshop, det er bare stemningen i billedet, den mørkere kant rundt, de ekstra kølige farver osv.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

• Eneste der er sket med det her billede i photoshop er resize og sharpning.

I lightroom er der lavet blå tone og lille smule mørkning af hjørnerne samt lidt kontrast boost.

Ellers er resten ren optagelse.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Kanon fedt billede WHAT, jeg tror dog ikke det kan bruges til at shanghaie flere vikinger til den lokale vinterbadeklub - jeg får ihvertfald ikke lyst til at dyppe tæerne :roller:.. det er en rigtig kold og skummel stemning du har fanget

:9xo :9xo

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu