Stairs to cold
-
-
Har du ikke postet et lignene billede før. ?
Men fint billede med rigtig go dybde.
-
Super fedt billede!
Lidt synd med de sorte pletter på trappen
-
Ja koldt ser det sgu ud!
Ellers et fint billede
-
Ved godt at du helst ikke gider at have at man spørger om det her, men kan du vise originalen så jeg lige kan se hvor meget af stemningen i billedet der bare er photoshop?
-
Oprindeligt indlæg af asgerbj
Ved godt at du helst ikke gider at have at man spørger om det her, men kan du vise originalen så jeg lige kan se hvor meget af stemningen i billedet der bare er photoshop?Jeg syntes bestemt det er en god idé at vise originalen - så kan det være nogle af os kan lære noget og andre, dygtigere fotografer, få noget inspiration!
Men jeg syntes det er lidt groft at kalde efterbehandlingen for "bare photoshop".... Det svarer lidt til at insistere på at så de ægte åkander Monet malede - resten er jo "bare" oliemaling
I øvrigt, dejligt billede! Også selvom stemningen "bare" er photoshop....
-
Kan det fås i noget 1680x1050?
-
Oprindeligt indlæg af Curious
Jeg syntes bestemt det er en god idé at vise originalen - så kan det være nogle af os kan lære noget og andre, dygtigere fotografer, få noget inspiration!
Men jeg syntes det er lidt groft at kalde efterbehandlingen for "bare photoshop".... Det svarer lidt til at insistere på at så de ægte åkander Monet malede - resten er jo "bare" oliemaling
I øvrigt, dejligt billede! Også selvom stemningen "bare" er photoshop....
Det er jo ikke selve billedet jeg kalder for photoshop, det er bare stemningen i billedet, den mørkere kant rundt, de ekstra kølige farver osv.
-
Eneste der er sket med det her billede i photoshop er resize og sharpning.
I lightroom er der lavet blå tone og lille smule mørkning af hjørnerne samt lidt kontrast boost.
Ellers er resten ren optagelse.
-
Klasse billede. Jeg synes farvetonen fungerer rigtig godt, og rigtig fedt at havbunden lige kan anes under bølgerne. Har du brugt polfilter til at fjerne reflekserne med?
-
Der er brugt polfilter ja og det er ikke havbund, men søbund
-
Kanon fedt billede WHAT, jeg tror dog ikke det kan bruges til at shanghaie flere vikinger til den lokale vinterbadeklub - jeg får ihvertfald ikke lyst til at dyppe tæerne
.. det er en rigtig kold og skummel stemning du har fanget
-
Super flot billede WHAT