Skuffede eller tilfredse?

• Har spillet det lidt , men jeg troede faktisk det ville var mega udsolgt siden alle bare havde forudbestilt det osv osv. Men gik lige ind i den første butik også havde de masser eksemplar'. Men syntes faktisk det et kanont spil, men fuck det kræver meget. Jeg sidder på en p4 3.2ghz og 800xt grafikkort, hvis man sammenligner det med wow kan jeg køre wow i højeste widescreen opløsning med alt på high uden lag, men kan ikke engang køre age of conan i 1024x768 på high uden lag. Så tror faktisk min p4 endelig skal udskiftes! :) den har også gjort det godt.

Oprindeligt indlæg af DXC
    Har spillet det lidt , men jeg troede faktisk det ville var mega udsolgt siden alle bare havde forudbestilt det osv osv. Men gik lige ind i den første butik også havde de masser eksemplar'. Men syntes faktisk det et kanont spil, men fuck det kræver meget. Jeg sidder på en p4 3.2ghz og 800xt grafikkort, hvis man sammenligner det med wow kan jeg køre wow i højeste widescreen opløsning med alt på high uden lag, men kan ikke engang køre age of conan i 1024x768 på high uden lag. Så tror faktisk min p4 endelig skal udskiftes! :) den har også gjort det godt.

kan fortælle dig at vi andre ikke har været så heldig, min bror bor i kbh og har været i over 5 butikker, men ingen havde spillet... Jeg har heller ikke kunne skaffet det her hvor jeg bor, og softxchange fejlede pga. der var så mange der skulle havde spillet... Nu har vi fundet en anden side der tager snart 100 kr ekstra, men de har lovet os at vi får spillet mandag med posten, så jeg krydser virkelig finger for det...

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• jeg har selv spillet nogen timer's AOC efterhånden oppe på lvl 23.

Synes det super cool, der er mange ting som er knap så heldige og spillet trænger helt sikkert til en forfærdelig masse patches som jeg er sikker på nok skal komme asap. Men generalt er gameplayet meget anderledes og henvender sig nok mest til folk som er trætte af epic ræset fra wow, og mere vil nyde et godt spil med fed gfx og rigtigt fedt og alternativ gameplay iforhold til Wow og andre MMO's.

Synes klart AOC overholder mine forventninger taget forbehold for bugs og server login issues. Dog køre serverne absurt godt, selvom man ikke altid kan komme ind men når man kan så køre det smooth!

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

Oprindeligt indlæg af guGGe

kan fortælle dig at vi andre ikke har været så heldig, min bror bor i kbh og har været i over 5 butikker, men ingen havde spillet... Jeg har heller ikke kunne skaffet det her hvor jeg bor, og softxchange fejlede pga. der var så mange der skulle havde spillet... Nu har vi fundet en anden side der tager snart 100 kr ekstra, men de har lovet os at vi får spillet mandag med posten, så jeg krydser virkelig finger for det...

Fona havde massere i fredags samme gælder boomtown :)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

• Uhh fik lige min aoc collector edition, så skal det bare installeres w00t 25 gb og hvem klager over vista rofl.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().