Første GTA4 screenshots på PC

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    30 sekunder? :ph34r:


    Dem kan du da hurtigt få igen hvis du skifter dit 28.8k modem ud. Så går tingene pludselig lidt hurtigere på internettet. :crazyeyes:


    Haha jeg bruger ikke 28.8k modem, tror du jeg er fra stenalderen, jeg er da forlængst gået over til et 56k modem skal snart ha opgraderet det til ISDN.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Haha jeg bruger ikke 28.8k modem, tror du jeg er fra stenalderen, jeg er da forlængst gået over til et 56k modem skal snart ha opgraderet det til ISDN.


    Oh my god! Vildt :ph34r:


    tbh så er 56k modem waste of cash, klarer mig sku fint med 28.8k modem, 56k er jo ikke meget hurtigere, og pt. er nettet heller ikke udviklet godt nok til at man får en fordel af 56k, syntes de skal tage sig sammen og få lagt nogle filer op der er på 1mb...

  • Jeg synes virkelig at 56k er lækkert når man henter floppy-rips af fx det nye Commander Keen 4. Bliver enormt fedt når det nye zip-drev teknologi kommer, tænk på alle de spil man kan have på én diskette! 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg synes virkelig at 56k er lækkert når man henter floppy-rips af fx det nye Commander Keen 4. Bliver enormt fedt når det nye zip-drev teknologi kommer, tænk på alle de spil man kan have på én diskette! 8o


    Det bliver mega nice

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AppleFan
    Smart du skriver screenshot..


    Måske havde det været sjovt hvis spillet stod op af en skærm i stedet?


    Måske det havde været endnu sjovere, hvis du i stedet lod være med at tage dette forum så seriøst. Det er beregnet til spas og ikke andet. Bliv revisor så du kan sidde med seriøs papirnusseri dagen lang, så kan vi andre være i fred og have vores sjov og ballade uden brokkerier.

  • Haha, har lige erstattet billedet i den oprindelige post med et screenshot af det billede som var der førhen. Blot af principielle årsager.


    Så er der ikke mere at tude over, så nu må i sgu underholde jer selv med German Goo Girls resten af dagen. :crazyeyes:


    2 Guys 1 Horse kan også anbefales.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Måske det havde været endnu sjovere, hvis du i stedet lod være med at tage dette forum så seriøst. Det er beregnet til spas og ikke andet. Bliv revisor så du kan sidde med seriøs papirnusseri dagen lang, så kan vi andre være i fred og have vores sjov og ballade uden brokkerier.


    Det var da ekstremt som du kan tude.


    Tænk over det, du skriver "SCREENSHOT". Du har ikke vist et screenshot, men et almindeligt fotografi af en PC.


    Selv en person med så lav IQ at han ikke en gang kan binde sine sko, kunne regne den ud.


    Jeg pointere blot at det måske ville have været sjovt for flere, hvis der havde været en skærm, nu du kalder det for "screenshot". UNDSKYLD jeg tænker lidt logisk.